Binke Skrevet 30. oktober 2007 #1 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hviket juleblad mener dere er årets beste? (evt dårligste...) Har observert at KK, Allers, Norsk Ukeblad og Familien har kommet med juleblader. (For å forklare nærmere hva jeg mener med juleblad: sånn blad med oppskrifter på julepynt, julemat, juledekorasjoner etc.) Jeg har kjøpt Famililens juleblad, men kan ikke si at jeg er veldig imponert. Mye repetisjon fra tidligere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 30. oktober 2007 #2 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har kjøpt alle 4 Syns selv at Allers var det beste, der var det mest ting jeg kunne tenkt meg å lage. I det til KK var det mest reportasjer om "Vårt julehus" og sånne ting, litt mindre oppskrifter osv. Familien og NU syns jeg bare var kjedelige og hadde oppskrifter jeg syns var oppbrukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Del Skrevet 31. oktober 2007 hmm dette blir spennende, jeg pleier normalt sett å like familiens best, men har foreløpig kun kjøpt kk, gleder meg masse. må innrømme at for meg betyr det ikke veldig mye om jeg har sette det samme før, jeg kommer virkelig i nå er det snart jul humør av slike blader selv om jeg har lest de hundre ganger før, og et nytt et er selvsagt enda bedre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå