manducabulla Skrevet 30. oktober 2007 #1 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg har bestemt meg for å lage adventskalender til kjæresten min, og problemet mitt er ikke hva jeg skal kjøpe (for alle som lurer veldig se på: www.gadgets.no). Jeg har tenkt å gjøre slik at kjæresten min må løse rebus (eller gåter feks) før han får gaven. Men problemet mitt er at jeg vet ikke hvordan jeg skal lage rebusen. Til nå har jeg laget to dikt til han som jeg har laget i rebus form, men jeg trenger noe som er litt kortere. Er det noen som har noen fine setninger eller ord som kan brukes til å lage rebus? Jeg er litt.. ukreativ akkurat nå Endret 30. oktober 2007 av manducabulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg laget et par slike rebus i fjor. Jeg brukte google bildesøk og satte sammen bilder, trakk fra bokstaver eller plusset på bokstaver slik at han fikk fram en beskjed om hvor pakken lå. (Lag en egen liste til deg selv så du beholder oversikten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manducabulla Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vet hvordan jeg skal lage det, jeg bare trenger noen ord eller setninger. Skal ikke ha skattejakt, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå