Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #41 Skrevet 9. april 2003 Jøss' date=' tar deg på kornet jo, rocca.... [/quote'] Det e nu den eineste plassen han kommer til å bli tatt på, hvis han fortsette å svare på den måten der... Æ trudde dokker kara skrøt på dokker at dåkker va nån sjarmøra, men æ har nu faen ikke sett nå til dæm enda...
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #42 Skrevet 9. april 2003 Sjarmør for f....? Jeg har da aldri kalt meg selv for en sjarmør... nei, det skal jeg love deg... det som får meg til å smile er en øl, fotball på tv'n, litt pul*ngs og null mas fra noe som helst kvinnfolk... så sjarmerende? Ikke f.... rocca derimot er litt av en løve på by'n....
Gjest tone marit ronja Skrevet 9. april 2003 #43 Skrevet 9. april 2003 rocca derimot er litt av en løve på by'n.... Da skulle du sett tone marit ronja i lavvoen med bare samekniven sin da... :o
Silfen Skrevet 9. april 2003 #44 Skrevet 9. april 2003 Er det ikke slitsomt å logge seg inn og ut hele tiden og å svare seg selv på denne måten? Schizofreni kan behandles!
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #45 Skrevet 9. april 2003 Que? La nå rocca gjøre som han vil da vel. Laget hans fikk grisebank i går!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #46 Skrevet 10. april 2003 Jeg skal fortelle deg om en sjarmør jeg, og det er meg. Jeg er en så stor sjarmør at jeg ikke trenger å skryte av det engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå