Gå til innhold

Anglofil....?


BaggerLane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

rocca..... på de 77 utekveldene har du hatt det vanvittig moro med gutta, og du har fått deg et nyp....

55 239 kroner er grisebillig i forhold til det et kvinnfolk koster i et forhold.... mindre nyp blir det sikkert også... mohahahaha!

Det er viktig å se helheten her rocca! Hva vil jeg.... deale for hver gang man skal ut med gutta, eller bare gjøre det.... Fanget i mønstre og rutiner blir man tidsnok uansett... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var ikke mye å skryte over gitt :lol:

Nope, men for min del er det nærmere sannheten at jeg får meg dame de første 76 kveldene, men ikke den 77`ende! :wink:

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tone marit ronja

Håper vi kan få innpass her, og at det kan føres mange fruktbare(!) debatter på tvers av kjønnslinjene. Tro meg, vi har vårt å bidra med.

rocca

Ja. Det hadde nu ikke vært mæ imot. Men tru nu dæven ikke at æ e nån sprikfot sjøl om æ svare dæ. Men æ e så lei av alle rødstrømpa og sånne såkalla kvinneforkjempera, men ka vein nu egentlig dæm om mæ og mine ønska? Det e derførr æ lik sånne enkle folk som dåkker mannfolk. Dåkker bruke (ikke bestandig!!!) nu å spørre om vi skal pule før vi gjør det. Dem derre rødstræmpan bare jokke på...

Men ka med dokker da, guta? Kossen står det te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, men for min del er det nærmere sannheten at jeg får meg dame de første 76 kveldene, men ikke den 77`ende!  :wink:  

rocca

Så du var egentlig ute etter litt sympati? Trodde kvinnfolk var de som var de store overdriverne jeg - ikke mannfolkene også vel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Vel talt tone marit ronja!

Aner jeg et nytt prinsesse-emne her....?

Ane æ en ært under madrassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja. Det hadde nu ikke vært mæ imot. Men tru nu dæven ikke at æ e nån sprikfot sjøl om æ svare dæ. Men æ e så lei av alle rødstrømpa og sånne såkalla kvinneforkjempera, men ka vein nu egentlig dæm om mæ og mine ønska? Det e derførr æ lik sånne enkle folk som dåkker mannfolk. Dåkker bruke (ikke bestandig!!!) nu å spørre om vi skal pule før vi gjør det. Dem derre rødstræmpan bare jokke på...

Men ka med dokker da, guta? Kossen står det te?

Kainn itj si æ sjer på dæ som nån "sprikfot", sjøl om du svare mæ! Å ja, vi spør som oftest "Vil du sjå`n før æ bryt`n i dæ?" Ænkelt å greit, itj nåkka dill-dall.

Æ har d jævlig bra, sola skin å våryrhet`n slit i kroppen! Ka me dæ? Du tru vel itj æ e nån jokkesnabel fordi om æ svare dæ?

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så du var egentlig ute etter litt sympati? Trodde kvinnfolk var de som var de store overdriverne jeg - ikke mannfolkene også vel :roll:

Kan ikke mannfolk være overdrivere? Øh... :roll:

Sympati? Tja, United tapte, så det kan du godt generere i min retning...

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jokkesnabel, rocca..... :hoho::hoho:

Stor humor... eller liten... hva vet nå jeg.... :ler:

Hah, størrelsen er uvesentlig har jeg hørt....eller, håper jeg! :lol:

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Akkurat som vi sier det rocca.... nei den buksa får deg ikke til å se feit ut....

:ler:

Tell me about it, Baggs!

"Å, kjære, du er så søt når du er sint!"

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller:

Nei, bare bruk den tiden du trenger på badet du.... jeg blir ikke stressa....

Mans du egentlig tenker:

Du trenger for h.... ikke den j.... penselen enda en gang i trynet! Bruker du mer enn fem minutter til klikker jeg så inn i h....!!! Alt for at du ikke skal være drittsur hele kvelden fordi jeg kom til å nevne at du bruker en h..... lang tid på badet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tone marit ronja

Ka...?!... Svare du også, gutt? Er du frækk... Kanskje æ ska gi dæ litt slarvekjæft så du ti still? Åsså jokkesnabel, da... Æ e kanskje ikke nån Turid-Laila men æ e steike mæ ikke nån Ponny-Petra heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ka...?!... Svare du også' date=' gutt? Er du frækk... Kanskje æ ska gi dæ litt slarvekjæft så du ti still? Åsså jokkesnabel, da... Æ e kanskje ikke nån Turid-Laila men æ e steike mæ ikke nån Ponny-Petra heller![/quote']

Visst faan svare æ! Uansætt, æ har da vel itj vondt av litt slarvkjæft, så du må bare kom me dine vælvalgte glosa, lille frøken! Kæm vet, kanskje æ like å bli kjæfta på! Å ja, jokkesnabel, ja...d at æ svare dæ, betyr da faan itj at æ vil pul me dæ!(?) Du e kanskje itj nån Ponny Petra, men æ e da for i hælvete itj nån Per Jan heller...

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja.. Æ kjenne til typen din... Det e nok ikke bare kjæfing du lik... Du e frekk i kjæften på avstand, men når du e nærme nok så kryp du som ein anna silkespinnerlarve! Du e kanskje sjæf på jobben (eller i ditt tilfelle så sitt du kanskje elevrådet), men hjæmme e du meir unnerdannig enn sjølvaste Blair!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...