Gå til innhold

Anglofil....?


BaggerLane

Anbefalte innlegg

Av og til når jeg ser fotball på tv, får jeg en ekstremt kraftig ereksjon, men det gjelder kun når jeg ser på engelske kamper, ikke norske....

Er jeg da anglofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente75
Av og til når jeg ser fotball på tv, får jeg en ekstremt kraftig ereksjon, men det gjelder kun når jeg ser på engelske kamper, ikke norske....

Er jeg da anglofil?

Få disse hersens menna ut!!! Ereksjon og fotball!!! Dette er en kvinneside :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente75
Ereksjon og baller går da hånd i hånd.... jeg skjønner ikke helt problemet...

Ereksjon - baller - hånd. Trenger jeg si mer... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Få disse hersens menna ut!!! Ereksjon og fotball!!! Dette er en kvinneside :D

Typisk at enkelte menn alltid må komme med slike infantile utspill! Jeg får ikke ereksjon av fotball, men Animal Planet derimot.....ingenting er som en spretten gaselle!

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror disse vegetarianerne dine ikke har godt av så mye kjøtt du kan tilby, rocca.... mohahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rocca
Tror disse vegetarianerne dine ikke har godt av så mye kjøtt du kan tilby' date=' rocca.... mohahahah![/quote']

Nah, jeg må ærlig innrømme at kvinner uansett er klodens vakreste skapninger. Faan, Bagger, kvinner er livet, ikke sant!:-)

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piker, vin og sang er det jo noe som heter, rocca!

I vårt tilfelle blir det vel heller Kvinner, øl, fotball og mer fotball....? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apobase

Tja, for min del mener jeg at en 14 år gammel gutt fra Herat i Afghanistan i vilter leik langs en landevei, er sannhet og sang, sjølve livet.

apo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypt apo... dypt....

La oss ta et dikt:

En herremann med hatt på snei,

grudde seg og var så lei,

han hadde mistet 500 stål,

og trengte dem for å komme i mål,

men det viste seg at damen allikevel var grei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tone marit ronja

Æ skulle nu ha likt å sett fleire mannfolk inne på sånne fora som der her... Det e nu forfriskannes å få litt anna innputt en bare tampax... Om dåkker skjønne ka æ meine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Æ skulle nu ha likt å sett fleire mannfolk inne på sånne fora som der her... Det e nu forfriskannes å få litt anna innputt en bare tampax... Om dåkker skjønne ka æ meine...

Kloke ord, frøken Tone. Jeg og Bagger har mange ganger prøvd å få innpass på slike sider, men det viser seg å være enklere sagt enn gjort. Greit, vi kan virke noget infantile til tider, men dette er intet annet enn kledelig (nesten sjarmerende) nervøsitet! etterhvert vil vi vise oss som de humoristiske, sjarmerende, omtenksomme, reflekterte, objektive, forståelsesfulle, samfunnsengasjerte, barske, følsomme og kjærlige herremenn som vi faktisk er.

Håper vi kan få innpass her, og at det kan føres mange fruktbare(!) debatter på tvers av kjønnslinjene. Tro meg, vi har vårt å bidra med.

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, og jeg tror virkelig dere har noe å tilføre dette forumet, Rocca & Bagger. Den livserfaringen, og om jeg så må være så frimodig å si det, den BALLasten deres, kan mange dra nytte av.

GoonerJølle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da, Gooner.... du besitter jo så mye nyttelast at du kan opprette en egen fornøyelsespark....

Så vi kan definitivt bidra alle mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit, vi kan virke noget infantile til tider, men dette er intet annet enn kledelig (nesten sjarmerende) nervøsitet! etterhvert vil vi vise oss som de humoristiske, sjarmerende, omtenksomme, reflekterte, objektive, forståelsesfulle, samfunnsengasjerte, barske, følsomme og kjærlige herremenn som vi faktisk er.

Gleder meg til nervøsiteten er borte og herremennene snart dukker opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva du har gjort nå, rocca....

Du har skapt forventninger.... og hva skapes ut av forventninger...? Mas.... og hvem er mestere til å mase....?

Ja, hvilket forum tror du vi er på da? Hæ? Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det kan jeg love at ikke tar lange halten. Gi oss en bitte liten halvtime, så er all nervøsitet blåst som dugg for solen.

GoonerJølle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Se hva du har gjort nå, rocca....

Du har skapt forventninger.... og hva skapes ut av forventninger...? Mas.... og hvem er mestere til å mase....?

Ja, hvilket forum tror du vi er på da? Hæ? Hæ?

Jasså, du er redd du ikke kan innfri forventningene, Bagger? Greit, mas kan det bli, men det kan være så mangt. Vi klager når de maser på noe som ikke tiltaler oss, men når de maser på f.eks sex, klager vi da? NOT!

La oss nå ikke være egosentriske her inne, Bagger, men heller dra frem det vi har av empatiske egenskaper. Har du noen gang tenkt på hvorfor de maser? Har det slått deg at _vi_ faktisk kan være til irritasjon, slik vi mener _de_ kan være?

Er du klar over at det er hjerner lik våre som har

regnet ut at det er helt greit å bruke 55 239 kroner på 76

lørdagskvelder på byen, bare du får deg dame for en natt den 77?

rocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...