Joplaya Skrevet 9. april 2003 #21 Skrevet 9. april 2003 bare du får deg dame for en natt den 77? Var ikke mye å skryte over gitt
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #22 Skrevet 9. april 2003 rocca..... på de 77 utekveldene har du hatt det vanvittig moro med gutta, og du har fått deg et nyp.... 55 239 kroner er grisebillig i forhold til det et kvinnfolk koster i et forhold.... mindre nyp blir det sikkert også... mohahahaha! Det er viktig å se helheten her rocca! Hva vil jeg.... deale for hver gang man skal ut med gutta, eller bare gjøre det.... Fanget i mønstre og rutiner blir man tidsnok uansett...
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #23 Skrevet 9. april 2003 Var ikke mye å skryte over gitt Nope, men for min del er det nærmere sannheten at jeg får meg dame de første 76 kveldene, men ikke den 77`ende! rocca
Gjest tone marit ronja Skrevet 9. april 2003 #24 Skrevet 9. april 2003 Håper vi kan få innpass her, og at det kan føres mange fruktbare(!) debatter på tvers av kjønnslinjene. Tro meg, vi har vårt å bidra med. rocca Ja. Det hadde nu ikke vært mæ imot. Men tru nu dæven ikke at æ e nån sprikfot sjøl om æ svare dæ. Men æ e så lei av alle rødstrømpa og sånne såkalla kvinneforkjempera, men ka vein nu egentlig dæm om mæ og mine ønska? Det e derførr æ lik sånne enkle folk som dåkker mannfolk. Dåkker bruke (ikke bestandig!!!) nu å spørre om vi skal pule før vi gjør det. Dem derre rødstræmpan bare jokke på... Men ka med dokker da, guta? Kossen står det te?
Joplaya Skrevet 9. april 2003 #25 Skrevet 9. april 2003 Nope, men for min del er det nærmere sannheten at jeg får meg dame de første 76 kveldene, men ikke den 77`ende! rocca Så du var egentlig ute etter litt sympati? Trodde kvinnfolk var de som var de store overdriverne jeg - ikke mannfolkene også vel
Didda Skrevet 9. april 2003 #26 Skrevet 9. april 2003 Tror nok at det var første gangen jeg hadde sex, 15 år, og synes vel det var litt ekkel da. :oops:
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #27 Skrevet 9. april 2003 Han står bra på meg, iallefall innimellom....
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #28 Skrevet 9. april 2003 Vel talt tone marit ronja! Aner jeg et nytt prinsesse-emne her....? Ane æ en ært under madrassen?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #29 Skrevet 9. april 2003 Ja. Det hadde nu ikke vært mæ imot. Men tru nu dæven ikke at æ e nån sprikfot sjøl om æ svare dæ. Men æ e så lei av alle rødstrømpa og sånne såkalla kvinneforkjempera, men ka vein nu egentlig dæm om mæ og mine ønska? Det e derførr æ lik sånne enkle folk som dåkker mannfolk. Dåkker bruke (ikke bestandig!!!) nu å spørre om vi skal pule før vi gjør det. Dem derre rødstræmpan bare jokke på... Men ka med dokker da, guta? Kossen står det te? Kainn itj si æ sjer på dæ som nån "sprikfot", sjøl om du svare mæ! Å ja, vi spør som oftest "Vil du sjå`n før æ bryt`n i dæ?" Ænkelt å greit, itj nåkka dill-dall. Æ har d jævlig bra, sola skin å våryrhet`n slit i kroppen! Ka me dæ? Du tru vel itj æ e nån jokkesnabel fordi om æ svare dæ? rocca
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #30 Skrevet 9. april 2003 Jokkesnabel, rocca..... Stor humor... eller liten... hva vet nå jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #31 Skrevet 9. april 2003 Så du var egentlig ute etter litt sympati? Trodde kvinnfolk var de som var de store overdriverne jeg - ikke mannfolkene også vel Kan ikke mannfolk være overdrivere? Øh... Sympati? Tja, United tapte, så det kan du godt generere i min retning... rocca
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #32 Skrevet 9. april 2003 Jokkesnabel, rocca..... Stor humor... eller liten... hva vet nå jeg.... Hah, størrelsen er uvesentlig har jeg hørt....eller, håper jeg! rocca
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #33 Skrevet 9. april 2003 Akkurat som vi sier det rocca.... nei den buksa får deg ikke til å se feit ut....
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #34 Skrevet 9. april 2003 Akkurat som vi sier det rocca.... nei den buksa får deg ikke til å se feit ut.... Tell me about it, Baggs! "Å, kjære, du er så søt når du er sint!" rocca
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #35 Skrevet 9. april 2003 Eller: Nei, bare bruk den tiden du trenger på badet du.... jeg blir ikke stressa.... Mans du egentlig tenker: Du trenger for h.... ikke den j.... penselen enda en gang i trynet! Bruker du mer enn fem minutter til klikker jeg så inn i h....!!! Alt for at du ikke skal være drittsur hele kvelden fordi jeg kom til å nevne at du bruker en h..... lang tid på badet!
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #36 Skrevet 9. april 2003 Mens, for h.... mens.... ikke mans.....
Gjest tone marit ronja Skrevet 9. april 2003 #37 Skrevet 9. april 2003 Ka...?!... Svare du også, gutt? Er du frækk... Kanskje æ ska gi dæ litt slarvekjæft så du ti still? Åsså jokkesnabel, da... Æ e kanskje ikke nån Turid-Laila men æ e steike mæ ikke nån Ponny-Petra heller!
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #38 Skrevet 9. april 2003 Ka...?!... Svare du også' date=' gutt? Er du frækk... Kanskje æ ska gi dæ litt slarvekjæft så du ti still? Åsså jokkesnabel, da... Æ e kanskje ikke nån Turid-Laila men æ e steike mæ ikke nån Ponny-Petra heller![/quote'] Visst faan svare æ! Uansætt, æ har da vel itj vondt av litt slarvkjæft, så du må bare kom me dine vælvalgte glosa, lille frøken! Kæm vet, kanskje æ like å bli kjæfta på! Å ja, jokkesnabel, ja...d at æ svare dæ, betyr da faan itj at æ vil pul me dæ!(?) Du e kanskje itj nån Ponny Petra, men æ e da for i hælvete itj nån Per Jan heller... rocca
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #39 Skrevet 9. april 2003 Ja.. Æ kjenne til typen din... Det e nok ikke bare kjæfing du lik... Du e frekk i kjæften på avstand, men når du e nærme nok så kryp du som ein anna silkespinnerlarve! Du e kanskje sjæf på jobben (eller i ditt tilfelle så sitt du kanskje elevrådet), men hjæmme e du meir unnerdannig enn sjølvaste Blair!
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 Forfatter #40 Skrevet 9. april 2003 Jøss, tar deg på kornet jo, rocca....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå