Gå til innhold

Nip/Tuck

milla_86

Anbefalte innlegg

Jeg er heeeelt hekta på denne serien. Og er straks ferdig med å se sesong 4 (den som sendes på tv nå). Er det noen som vet om det er lagt en sesong 5? og når kommer evt denne på dvd? Kan vel ikke bare være meg som digger denne serien. Og jeg må si "Christian Troy" er et bevis på at kroppen ikke trenger å forfalle bare fordi man blir eldre. *jammi* :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker det også, men har vel ikke oppdaget det før sesong 4. Går jo på så dustete tid.

Dete r jeg enig i. Med skole kl 8, tirsdag morgen er det bare å glemme å se på det. Så jeg kjøpte meg like godt alle sesongene, beste investeringen jeg har gjort (når det gjelder tvserie vel og merke). Så nå gleder jeg meg bare til sesong 5 kommer. Er i gang nå i USA:D :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også denne serien veldig godt, men kom desverre litt sent inn i den. Lurer derfor på om noen kan forklare meg at de to gubbene kan ha en sønn sammen, samtidig som Julie er moren? Forstår ikke det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også denne serien veldig godt, men kom desverre litt sent inn i den. Lurer derfor på om noen kan forklare meg at de to gubbene kan ha en sønn sammen, samtidig som Julie er moren? Forstår ikke det jeg...

Fordi den Julia var utro med Christian mens hun var gift med Troy(?). Troy trodde derfor at han var den biologiske faren ganske lenge.

(og ja.. jeg har fast TV-tid etter egentlig leggetid hver mandag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia og Sean var highschool sweethearts. Og giftet og ble gravide ganske unge. Men Julia hadde en one night med Christian rundt da hun ble gravid. Hun hadde hele tiden vært redd han kunne vært faren og da Matt var ca 16 tok hun dna test som viste at Christian var faren. Dermed er Christian den biologiske faren til Matt, mens Sean er pappaen han har vokst opp med

Fordi den Julia var utro med Christian mens hun var gift med Troy(?). Troy trodde derfor at han var den biologiske faren ganske lenge.

(og ja.. jeg har fast TV-tid etter egentlig leggetid hver mandag).

Christian og Troy er samme personen. Legene heter Christian Troy og Sean McNanamra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian og Troy er samme personen. Legene heter Christian Troy og Sean McNanamra

Hehe.. derfor jeg skrev (?) etter navnet hans.

Det hørtes ikke riktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...