Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ledig stilling i det området jeg ønsker å jobbe, og jeg er mer enn kvalifisert. Men jeg syns det er vanskelig å ringe og spørre om lønnsnivå fordi noen blir sjokkert over dette, mens andre syns det er greit.

Hvis lønnen er skikkelig dårlig, syns jeg det er liten vits i å søke, da sparer jeg heller min og deres tid.

Noen som har peiling, ikke nødvendigvis akkurat lønn, men ca. lønnsnivå?

Evt. i andre kjedesupermarked.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var ikke mye! :overrasket:

Hva er kilden din? Jobber du i Kiwi eller kjenner du noen som jobber der?

Skrevet

Jeg kjenner en som jobber som assisterende butikksjef i RIMI og han er 26 år og tjener kr 360 000,- Han har ingen utdanning og har avansert fra å sitte i kassen...

Gjest marihan
Skrevet

Tror det varierer mye fra hvilken butikkjede det er.. Har en venninne som er daglig leder på en Coop Prix butikk, og hun har rundt 280 000 i året.. ikke mye med andre ord.

Skrevet
Oi, det var ikke mye! :overrasket:

Hva er kilden din? Jobber du i Kiwi eller kjenner du noen som jobber der?

Kjenner ingen på Kiwi, men to personer som er daglige ledere på butikker i tilsvarende kjeder. Den ene tjener 280', og den andre 300'. Tenkte dermed at 260' var sannsynlig for en assisterende. Men vet jo ikke..

Skrevet

ca 280.000kr er grunnlønn for ass. but. sjef i kiwi. Har jobbet der.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Er ass.butikksjef på coop. Har 26666 pr.mnd noe som utgjør 320000 i året. Men nå har jeg fagbrev da.

Noen som vet hva en avd.leder i meny har i lønn?

Skrevet

varierer det ikke mye etter person, størelse på butikken, beligenhet, omsetning osv? vet ikke om kiwi har veldig mange forskjellige størelser på butikkene sine men litt størelse forskjell er det vell? og omsetning er det sikkert enda støre forskjeller på. om du bor i finmark eller oslo bør jo også ha noe å si? siden finmark = halve boutgifter, høyere arbeidsledighet og ingen arbeidsgiver avgift.

Gjest Nina B.
Skrevet

Hei!

Assisterende butikksjefer i Kiwi har fastlønn på 25500 i mnd. Noe som vil tilsi 306000 i året. Det er fast for alle Kiwibutikker.

• 7 måneder senere...
Gjest jobber der
Skrevet

26250 står det på lønnslippen min i hverfall...

Hei!

Assisterende butikksjefer i Kiwi har fastlønn på 25500 i mnd. Noe som vil tilsi 306000 i året. Det er fast for alle Kiwibutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...