Gjest Mireya Skrevet 9. juni 2006 #41 Del Skrevet 9. juni 2006 Tenke etter... Nektarin Eple Agurk Vannmelon Paprika Banan (skulle spist salat til middagen også, men den var visst oppspist fra før... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 9. juni 2006 #42 Del Skrevet 9. juni 2006 Errmmm....Agurk og tomat på brød. Ulike tørket frukt sammen med nøtter...eeee...Sikkert noe grønnsaker på pizzaen! (iaf fersk tomat og sopp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. juni 2006 #43 Del Skrevet 9. juni 2006 Litt vannmelon og litt honningmelon. Salat og tomater til lunsjen og middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yzma Skrevet 9. juni 2006 #44 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg tror jeg skal ta meg noen cherrytomater..ellers får jeg dårlig samvittighet her:p cherrytomat er kjempe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 9. juni 2006 #45 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg spiste to mandariner til lunsjen og en pose med minigulerøtter mens jeg gikk og kjeda meg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2006 #46 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) I dag har jeg spist paprika, tomat, asparges, gulrøtter, banan, moreller, aprikoser og plommer. Og så har jeg drukket to store glass med juice.(Synes ikke jeg kan telle med potetene, purren, løken og hvitløken som inngikk i de fløtegratinerte potetene vi hadde til middag.) Endret 9. juni 2006 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ava Skrevet 9. juni 2006 #47 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg spiser masse frukt og grønnsaker hver dag. Idag har jeg spist: Druer Banan Epler Løk Hvitløk Blomkål Purre Paprika Chili Erter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #48 Del Skrevet 11. juni 2006 Vannmelon og salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 11. juni 2006 #49 Del Skrevet 11. juni 2006 cherrytomater, rucculasalat, agurk, løk, gulrot, blomkål, erter, vannmelon, jordbær, - av det jeg kommer på, tror ikke det var noe mer. Jeg elsker frukt og grønt, og spiser mye hver dag. Ikke alltid så mye frukt, mest grønnsaker. Vet ikke om jeg alltid spiser fem om dagen, men det er fordi jeg må spise noe annet og hvis ikke hadde jeg jo blitt gruelig tyn til sist... Tror som Piaf sier tidligere i tråden at jeg jevnt over ofte spiser for lite mat til at jeg alltid kan spise fem om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 11. juni 2006 #50 Del Skrevet 11. juni 2006 En halv ananas, drøss med jordbær, salat med alskens greier, drøss med jordbær igjen. Da blir det vel godt over fem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 11. juni 2006 #51 Del Skrevet 11. juni 2006 Tja. tomat og agurk, glass juice til frokost i middagen var det: squash,gulrot, potet, løk, hvitløk, tomat. + en jordbær smoothie med litt eple i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2006 #52 Del Skrevet 11. juni 2006 Har spist salat til frokost: Salat, paprika og agurk. Melon og fenalår til lunsj: melon masse appelsinjuice dann&vann. Hurra! Det blir fem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #53 Del Skrevet 11. juni 2006 Glemte i går, så får ta det først: 1 porsjon salat 1 tomat og cirka 10 skiver agurk på pålegget 1 glass appelsinjuice 1 banan = 4 (søren også!) I dag 1 tomat, salatblader og cirka 10 skiver agurk på pålegget 1 glass appelsinjuice 1 banan 1 eple 1 tomat, agurk og paprika som liten salat til middagen = 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. juni 2006 #54 Del Skrevet 11. juni 2006 Gulrøtter, agurk, løk, jalapenos, mais, salatblader, sitron, purre og nypresset bringebærjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yzma Skrevet 11. juni 2006 #55 Del Skrevet 11. juni 2006 Gulrøtter, agurk, løk, jalapenos, mais, salatblader, sitron, purre og nypresset bringebærjuice. ← Bringebærjuice hørtes sikklig godt ut...laget det selv? Har spist to epler og en gulrot (egentlig er jeg allergisk mot epler men er jo så utrolig godt:P ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 11. juni 2006 #56 Del Skrevet 11. juni 2006 hmmm potet brokkolig nykål hvite bønner og cocktailblanding så der er det minst 3 forskjellige frukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 12. juni 2006 #57 Del Skrevet 12. juni 2006 I går ble det paprika, sopp, gulrøtter, spinat, tomat, vårløk, vannmelon og eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #58 Del Skrevet 12. juni 2006 Kun en banan, appelsinjuice og salat til lunsjen =3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #59 Del Skrevet 13. juni 2006 Salat, banan, eple, tomat, agurk og rabarbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2006 #60 Del Skrevet 13. juni 2006 Moreller, melon, salat, rødløk, gulrot, hodekål, paprika og juice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå