Gjest Gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har spist kinakål, tomat, agurk, sukkererter, banan og eple. Ikke sammen da, men i løpet av dagen. Hvilke har du spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Har spist et eple, hadde paprika på skiven i dag tidlig, og salat + tomat + rødløk på lunsjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 To plommer, salatblader og noen skiver paprika. Kommer til å spise en salat sammen med quiche til middag og mer frukt i løpet av kvelden. Pleier vanligvis å spise minst 5 om dagen her, 2-3 til middag og resten som frukt eller juice i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 2 epler og skal spise vegetarisk middag senere i dag. Sliter litt med de fem må jeg innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 En mandarin, et halvt eple, en halv banan, en håndfull rosiner og en håndfull tørket ananas. Så skal jeg ha gullrøtter og brokoli til middag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 1 eple og 1 banan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 En gulrot, et glass juice, en drue (ja, bare én ), salat til middag. Det var visst ikke så mye, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 7. juni 2006 #8 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Agurk, tomat og banan som pålegg (nei, ikke på samme skive ). Hermetiske tomater (det teller vel?), løk, gulrøtter, stangselleri, hvitløk, chili og squash til middag. Muligens mer banan i løpet av kvelden. Likevel tviler jeg på om den totale mengden delt på 5 blir til fullverdige frukt/grøntporsjoner i henhold til den anbefalte mengden (1 porsjon = 150 gram iflg Matportalen). Lurer iblant på om jeg totalt sett spiser for lite til å få i meg så mye frukt og grønnsaker? :klø: Endret 7. juni 2006 av piaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #9 Del Skrevet 7. juni 2006 Salat, paprika, agurk, mais, ananas og et eple. Spiser alltid mer frukt om kvelden, og i dag skal jeg spise vannmelon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #10 Del Skrevet 7. juni 2006 2 gulrøtter, 2 epler, to porsjoner løksuppe. Mangler 2 - da blir det en banan og en tomat senere og jeg er i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belit Skrevet 7. juni 2006 #11 Del Skrevet 7. juni 2006 Appelsinjuice, banan, tomat (frisk og fra fra boks), gulrot, oliven, løk - det tror jeg var alt idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 7. juni 2006 #12 Del Skrevet 7. juni 2006 Eple, appelsin, mango, honningmelon, druer og ananas. Men ikke hele frukt av noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #13 Del Skrevet 7. juni 2006 Tre nektariner, en appelsin og littegrann guacemole til sushi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 7. juni 2006 #14 Del Skrevet 7. juni 2006 Jordbær Isbergsalat Agurk Eple Cherrytomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 7. juni 2006 #15 Del Skrevet 7. juni 2006 Juice,1 banan, et eple og salat med isbergsalat,paprika,agurk,tomat,rødløk og mais.Jøsses det ble 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. juni 2006 #16 Del Skrevet 7. juni 2006 Potet og gulrot til middag, og et glass juice. Senere skal jeg spise sjokolade, og alle har vel lest den vandremailen som beviser at sjokolade er en grønnsak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 7. juni 2006 #17 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har spist 2 epler og brokkoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. juni 2006 #18 Del Skrevet 7. juni 2006 Nektariner, banan, ruccolasalat, agurk, tomat, potet og purre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 7. juni 2006 #19 Del Skrevet 7. juni 2006 Isbergsalat, tomater, reddiker, agurk, purre, paprika og pære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. juni 2006 #20 Del Skrevet 7. juni 2006 Grønn salat, noen cherrytomater og en boks hermetiserte minimais. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå