Gå til innhold

9 BARN UNDER 3 ÅR!?


TwinFlame

Anbefalte innlegg

Gjest LilleLala

ja, det er utrolig å se gleden de fikk ved alle barna... Men jeg synes også de virka utrolig egoistiske, hvordan kan så mange barn få oppfølging når de sårt kommer til å trenge det? Og hva skjer når de blir tenåringer? Grøsser ved tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tar slett ikke av meg hatten for de.

Tror jeg hadde vært rasende på min datter vis hun hadde satt meg i den situasjonen.livet er ikke bare barn.og han mannen virket overasket at de plutselig hadde så mange..

nei,de må nokk sloss om opmerksomheten,men de får no glede av hverandre og.jeg synes det er kjekt å få litt tid til ekteskapet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på at de faktisk ønsket seg enda flere jeg, hva hvis noe skjer med den ene av dem da, feks moren ved enda et risiko svangerskap. Synes også at det virker lite gjennomtenkt, det virket jo som om det var viktigere å få flest mulig barn på kortest mulig tid enn barnas fremtid. selvsagt er besteforeldrene der nå, men hva hvis det skjer noe med de da, de er jo ikke akkurat unge de heller. Jeg kan jo skjønne at noen ønsker seg barn, og også flere barn, men synes vel kanskje at de tenker mer på seg selv og den gleden de får fra barna enn livet til barna. Når de selv er så avhengig av hans foreldre så burde de vel vite hvor godt det er å ha foreldre som stiller opp. det kan jo virkelig ikke barna deres regne med, når skal de ha tid til det?. Fordele tiden sin på 8 barn evt 12 som de faktisk ønsket seg... synes de burde ha gitt seg når legene anbefalte det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*


Jeg må bare si jeg ikke fatter og begriper hvordan de klarer av den situasjonen de er i med så mange barn.

Jeg blir nesten misunnelig på hvor kjekke de foreldrene var og er.

All respekt for hvordan de takkler situasjonen.

Gud hjelpe meg om jeg hadde fått fler enn de tre jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3-barnsmor

Foreldrene imponerte meg stort, det lille jeg så av programmet. De virket samstemte, avbalanserte og hadde et avslappet forhold til det å ha så mange barn.

For meg holder det med tre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt foreldrene til faren kan stille opp da. De hadde tydligvis ikke klart dette selv med tanke på at barnas farmor forteller at hun hadde mer å gjøre nå enn når hun var i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...