Gå til innhold

9 BARN UNDER 3 ÅR!?


TwinFlame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og eventuelt mine/dine/våre barn så blir det fort en flokk.

sånn og forstå... leste bare ts's overskrift, har ikke sett programaguiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det stod 9 barn under 3 år i overskriften...

Jeg så det. Men i følge den samme overskriften dreier det seg om et TV-Norge program hvor de har FEM barn under tre år, ikke ni... Så jeg valgte å forholde meg til hvor mange barn disse menneskene virkelig har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

I programomtalen til TV Norge på Dagbladets TV oversikt står det at de har fem barn under tre år og at de venter sitt andre sett med firlinger. Gla det ikke er meg jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLala

Ikke tre par trillinger som som Imli sier, men to par firlinger og ei datter utenom...

Jeg sitter og ser på det nå... Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tre par trillinger som som Imli sier, men to par firlinger og ei datter utenom...

Jeg sitter og ser på det nå... Sykt.

ja det er sykt og veldig fascinerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo bare beundre dem for at de orker. Men jeg håper de er i stand til å møte behovene til alle de barna. Kjenner folk fra store søskenflokker som kjemper om mat og oppmerksomhet også nå når de er voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Audrey Horne

Jeg synes dette er på grensen til etisk uforsvarlig, og det kom jo frem at behandlende lege heller ikke var overbegistret for dette siste svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om hun har fått hormonstimulering?

var det ikke 8?? den ene døde..

og det virket da som de var glade i barna og tok vare på de... mormor var der å... men er det bare jeg som har lagt merke til at de som har en sterk tro ofte får mange barn????

Endret av usikker_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke tre par trillinger som som Imli sier, men to par firlinger og ei datter utenom...

Jeg sitter og ser på det nå... Sykt.

Oi salikatt det var mangen barn..

Det hadde jeg aldri orket-_-' Jeg synst det er stress å hjelpe til hjemme med ungene.. der er det 4 små liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg beundrer de sterkt. Er imonert. Men de er kjempe heldige som har hjelp av sine foreldre, uten de hadde det nok ikke gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod det slik at hun ble kunstig befruktet med en donor, mannen produserte ikke levende sædceller, hvis det er rett, er det helt sykt at de kan tillate det i det hele tatt, de burde i alle fall gitt seg etter 1 unge og de første firlingene..det ble jo mye arbied overlatt til besteforeldre, for de kan jo uulig klare alle selv, når det er så mange og så små..syntes faktisk det grenser til uansvarlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod det slik at hun ble kunstig befruktet med en donor, mannen produserte ikke levende sædceller, hvis det er rett, er det helt sykt at de kan tillate det i det hele tatt, de burde i alle fall gitt seg etter 1 unge og de første firlingene..det ble jo mye arbied overlatt til besteforeldre, for de kan jo uulig klare alle selv, når det er så mange og så små..syntes faktisk det grenser til uansvarlighet

hun fikk vel vanlig hormonbehandling, ja,(den man får ved prøverør) om enn mindre ved andre sett med firlinger.

Jeg tar av meg hatten.jeg hadde aldri!!! orket så mange barn, og ja, det er nødvendig med besteforeldre der og..

jeg tenker og økonomisk, med bare far i jobb... wow. jeg kjenner at jeg er vanvittig materalistisk nå. hadde ikke klart det de klarer på mange måter. se all den gleden de fikk ved alle barna sine... utrolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...