Gå til innhold

Hva er en lav mann ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Under 170 cm begynner å bli lavt, over 190 er høyt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under 175 cm er lavt. Samboeren min er med andre ord i grenseland med sine 176 cm, men han er litt kraftig bygget da, så føler ikke han er så liten...eneste gangene jeg tenker over det er når jeg går i høye hæler, for jeg er selv høyere enn gjennomsnittet for jenter med mine 172 cm.

Enig i at lave og spinkle menn ikke er noe særlig...

Skrevet

Synes under 178 er lavt. (Og under 85 kilo er pinglete) :fnise:

Mannen min er 190 og 100. Det er perfekt! :)

Jeg er 165.

Skrevet (endret)

jeg har kompiser som er 170-175. de er lave for meg. ofte lyse og.

jeg er 194 og mørk. for et sammentreff.

Endret av Fotgjengeren
Skrevet

Jeg kommer fra en lav familie. Pappa er 2 cm høyere enn meg, og jeg er 167, altså han er 169 cm. Mamma er 1 cm lavere enn meg, altså 166 cm. Men brødrene mine, de er 175cm og 180cm.

Han på 180 cm er yngst av oss tre da, men han har en høy pappa.

Søstera mi på 11 er nesten lige høy som meg, haha..Mangler et hode før en er 167cm, hun har samme pappa som han på 180..

Skrevet

Jeg er 153 og min samboer er 187, så det er stor forskjell på oss. Men det passer oss utmerket :)

Gjest milkyway
Skrevet

Min er dverg, 170 :kul: Men så er han 180 med håret da, pluss at jeg er rundt 160 så det passer meg helt ypperlig! stående sex har aldri vært mindre problematisk :klappe:

Skrevet

Jeg syns i utgangspunktet høyde under 1.80 er relativt lavt, men det er som Arkana sier noe med gjennomsnittet på befolkningen, så da får jeg gå ned 5 cm.

Skrevet

Jeg synes menn under 170 er lave.

Skrevet

Jeg er vel enig med de som sier at under 170 cm er lavt. Uten at det gjør meg noe som helst at de er lave. Nå er jeg bitte liten selv, så i forhold til meg er de fleste norske menn høye.

Skrevet

Noe særlig under 180 er lavt, fordi jeg nesten ikke vet om noen gutter som er så små! Gjennomsnittet i Norge er forresten 183, ikke 178. Under 170 tenker jeg på som veldig lav, nesten litt dvergaktig.

190 og oppover er høyt, 180-189 middels.

• Liker 1
Skrevet

Under 1.70 er lavt synes jeg. Jeg foretrekker menn på 1.75++, fordi de skal fremdeles være høyere enn meg når jeg går i høye hæler. Jeg er 1.65.

Skrevet
Gjennomsnittet i Norge er forresten 183, ikke 178.

Det er feil. Gjennomsnittshøyden for vernepliktige i 2007 var 179,9 cm. 26,2% av mennene var fra 175-179 cm, og 28,2% var fra 180-184 cm. Siden menn over vernepliktig alder i gjennomsnitt er noe lavere enn de vernepliktige, vil det reelle gjennomsnittet i befolkningen være litt lavere enn 179,9 cm.

Kilde: http://www.ssb.no/aarbok/tab/tab-106.html

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn under 170 er lave i mine øyne,egentlig under 175cm

Gjest lillebøll
Skrevet

165 og ned, da er mannen lav synes jeg.

Skrevet

En lav mann er en mann som ikke får seg damer fordi han er for lav.

Skrevet
Hm, jeg tar meg vel i å tenke at en mann er lav hvis han er synlig lavere enn meg selv. Jeg er 1,74. Jeg skal ærlig innrømme at jeg syns det er flott med høye menn, men i praksis ville det ikke hatt noe å si hvis jeg var tiltrukket av mannen.

sier meg helt enig med deg, er også 174 selv og ser på menn som er lavere en meg, som lave.

Men kunne godt vært sammen med en som var lavere en meg, dersom han hadde selvtilliten til det. ;)

(har opplevd endel "lave" menn som synes det er ett problem, og en lav mann som er opptatt av at han er så lav, er ikke sjarmerende.)

Skrevet

Mannen min og jeg er begge 1,67 og han er lav ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...