Sun Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Ok, vet at dette er et litt tragisk spørsmål, men jeg gikk glipp av siste halvdel Kan noen fortelle meg hvordan det gikk med hun medisinstudenten som var i bilen med Luca da han krasjet? Overlevde hun? Viste de hvordan det gikk med henne? Er veldig takknemlig om noen kan hjelpe med det dette. Sun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Vi vet ikke hvordan det går enda. håper hun overlever jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #3 Del Skrevet 9. april 2003 Lurte på dette jeg, og! Blir spennans til mandagen, ja!! Synes forresten Luca er utrolig sexy!! (tenker han skulle fått reid opp senga mi hver morgen, ja..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. april 2003 #4 Del Skrevet 9. april 2003 Hehe, ja vi kan jo dele han da MarianneE. han ser bra ut ja, hadde ikke takket nei til et lite eventyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. april 2003 #5 Del Skrevet 9. april 2003 "#¤%/(%&/¤"¤" F###! Jeg har jo ikke tv3 og tilgang til favorittserien jeg da Det er sååå urettferdig! Kanskje, --ehm...jo, tja, Marianne ? Kanskje du ehm. kremt, .... ta opp serien for lille meg ? *spørre kjempepent...* Du får videotape av oss, asså..... Ehm, kan jeg også være med på delinga ? hehe Bærre lækker, asså! Heldigvis har Chicago Hope begynt igjen, men jeg har ikke fått med meg hvor lenge den har gptt, og jeg ser den stort sett bare på sykkel og tredemølleområdet på Elixia...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Vil dere finne ut hvordan det går, då inn på : http://er.alansworld.com/ videre inn på "episode guide". Der tror jeg dere kan finne ut hva som har skjedd med medisin studenten. Jeg fikk ivertfall god hjelp der, da jeg holdt på å få hysterisk anfall da sde sluttet akkurat da dr. Greens datter hadde fått i seg extecy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #7 Del Skrevet 9. april 2003 "#¤%/(%&/¤"¤" F###! Jeg har jo ikke tv3 og tilgang til favorittserien jeg da Det er sååå urettferdig! Kanskje, --ehm...jo, tja, Marianne ? Kanskje du ehm. kremt, .... ta opp serien for lille meg ? Ikke noe problem, lille venn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 9. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 9. april 2003 Tusen takk for oppdatering og link, hva skulle jeg gjort uten denne siden. Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil sjekke ut linken enda....et lite dilemma - veldig nysgjerrig, men vil ikke vite alt heller! Sun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå