Catzy Skrevet 27. oktober 2007 #1 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som så på Detektimen på NRK i går kveld, 27.10? Fikk sett nesten hele, men jeg måtte bruke oppmerksomhet på noe annet i 5 min nesten helt mot slutten. Jeg så at Shannon satt seg i bilen for å ringe Pascoe, og så så jeg de siste 2 minuttene, og skjønte at noe hadde skjedd med henne. Hva skjedde??? Kan noen være så snille og svare meg? Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trist_* Skrevet 27. oktober 2007 #2 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som så på Detektimen på NRK i går kveld, 27.10? Fikk sett nesten hele, men jeg måtte bruke oppmerksomhet på noe annet i 5 min nesten helt mot slutten. Jeg så at Shannon satt seg i bilen for å ringe Pascoe, og så så jeg de siste 2 minuttene, og skjønte at noe hadde skjedd med henne. Hva skjedde??? Kan noen være så snille og svare meg? Catzy Hun døde dessverre, et grimt eksempel på hvorfor det ble innført handsfree når det gjelder mobilbruk i bil. Hun var så sjokka pga. det hun fikk vite om legen, og ringe til Pascoe og var ikke oppmerksom nok og kolliderte og ble drept. Utrolig trist siden det så ut til å ligge romantikk i luften mellom henne og Pascoe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, det var skrekkelig trist. Gleder meg foresten over at Dalziel og Pascoe er tilbake. Har likt inspector Lyndley også, men D&P er nesten enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 28. oktober 2007 #4 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er ikke det typisk? Når de endelig har funnet noen, så blir de drept. Var ikke Pacoes forrige dame morderen? Og nå blir nydama drept i trafikken. Lynley's siste flamme ble også drept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest britisk krim Skrevet 29. oktober 2007 #5 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er ikke det typisk? Når de endelig har funnet noen, så blir de drept. Var ikke Pacoes forrige dame morderen? Og nå blir nydama drept i trafikken. Lynley's siste flamme ble også drept. Det var Lynleys kone som ble drept, ikke akkurat en "flamme". Men jeg håper de ikke begynner fast med å tråle gjennom en-episodes-damer til Pascoe også. Det holder med at de har slike til Dalziel. Er bare glad de har begynt å vise nye krimepisoder fredager uansett. Om det så er lynley eller dl & p. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 1. november 2007 #6 Del Skrevet 1. november 2007 Er bare glad de har begynt å vise nye krimepisoder fredager uansett. Om det så er lynley eller dl & p. Jeg er helt enig. Fredag=krim for meg! Og da bør det være britisk krim. Det er sånn stemning at jeg fryser helt inn i margen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 3. november 2007 #7 Del Skrevet 3. november 2007 Det var Lynleys kone som ble drept, ikke akkurat en "flamme". Ja, Helen ble drept. Men han var sammen med ei berte etter det. Hun var datteren til en gammel venn av ham, hvis sønn hadde blitt funnet drept, og Lynley hentet datteren hjem fra Roma. De havnet i senga sammen, og neste morgen ble hun funnet død på fortauet utenfor leiligheten hans (hadde blitt kvalt og lempet over rekkverket på balkongen hans). Lynley ble arrestert, mistenkt for drapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest britisk krim Skrevet 4. november 2007 #8 Del Skrevet 4. november 2007 Ja, Helen ble drept. Men han var sammen med ei berte etter det. Hun var datteren til en gammel venn av ham, hvis sønn hadde blitt funnet drept, og Lynley hentet datteren hjem fra Roma. De havnet i senga sammen, og neste morgen ble hun funnet død på fortauet utenfor leiligheten hans (hadde blitt kvalt og lempet over rekkverket på balkongen hans). Lynley ble arrestert, mistenkt for drapet. Stemmer det. Hadde glemt av den episoden. Den ble sett for lenge siden, så når jeg ikke så den episoden i nrk sin føljetong så forsvann den rett bort gitt. Jeg er helt enig. Fredag=krim for meg! Og da bør det være britisk krim. Det er sånn stemning at jeg fryser helt inn i margen... Da får du krype godt unger teppe i sofakroken med en god varm kopp kakao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå