*M* Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har lovet min venn at jeg skal ta han med på piknikk nå som været har blitt så bra. Han er vegeterianer og spiser ingenting kjøtt, fisk, eller produkter som melk, ost osv... Noen tips for hva jeg kan lage?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Hva med fyllte horn? Du trenger ikke melk eller ost for å lage dem. Lag en vanlig horndeig og fyll dem med: mais purre paprika champignon ananas etc... God picnic. Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Noen gode salater m/ masse spennende grønnsaker. F.ex ulike typer salat (ekeblad, ruccola, frisee etc), sukkererter, rødløk, mais, gode tomater (ex cherrytomater eller plommetomater), agurk, champignon, paprika osv. Du kan lage dressing av en god extra virgin olivenolje, balsamico, salt og pepper, og selvfølgelig godt brød til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Og hvis du vil ha litt mer "mat" i salaten kan du ha i litt bønner også, sundt og godt! :D God picnic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Du kan jo og søke på vegetar mat på kvasir f.eks så finner du nok noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Hva med en quiche (ostepai) med deilig fyll? F.eks. fetaost og spinat, eller ulike løksorter sammen - hvitløk, sjalottløk, rødløk, vårløk er en god kombinasjon. All slags fyll passer i pai - og den er (nesten) like god kald som varm. Gjerne med deilig salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå