Dina Skrevet 30. august 2003 #81 Del Skrevet 30. august 2003 Hei Myagi, og takk for hilsen i boka mi, koselig! I`ll keep you posted m.h.t opersjonen, dvs. følg med i boka mi....! Frykter det verste, men håper det beste! Fortsatt god helg! Klem, Dina u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 1. september 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg kommer nok til å lese litt for å se hvordan det går med deg. Er det i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. september 2003 #83 Del Skrevet 11. september 2003 psst hei og ååååååååååh så sniiiilt med en rose!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 13. september 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 13. september 2003 Sitat psst hei og ååååååååååh så sniiiilt med en rose!!!!! Det er vel lenge siden det nå? Er ikke så ofte her lenger jeg.. Men værsegod! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. september 2003 #85 Del Skrevet 14. september 2003 jeg ga deg en rose jeg:) så du får værsegod komme tilbake! hvordan står det til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 17. september 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 17. september 2003 Tusen takk! Det er bra med meg. Sliten som bare det siden det er en del omveltninger på jobben, og jeg styrer skuta for tiden. Det er derfor jeg ikke er her så mye. Men det tar seg vel opp. Håper alt er bra med deg? Skal snike i boka di en dag. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. september 2003 #87 Del Skrevet 18. september 2003 Må komme tilbake hit når ting er roligere på jobben da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 18. september 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. september 2003 #89 Del Skrevet 21. september 2003 Heisann!! Droppet innom dagboken din for å si hei! Håper alt står bra til med deg! Lest litt heeelt i begynnelsen av dagboken din, og fikk inntrykk av at du har mange roller i livet ditt - og det er du ikke alene om... Lykke til med å holde styr på dem alle sammen! Livet er ikke bare en lek.. Men jammen er det gøy! :D (Og slitsomt..) Ha en finfin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 25. september 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 25. september 2003 Hehe. Har ett par roller ja. Man må vel skrive ganske regelmessig for å klare å ha faste lesere, men det har aldri vært min greie. Det er hyggelig å få hilsninger, spesielt siden jeg selv bare detter innom nå og da. I dag var det egentlig for å legge ut en link. Kjempekul side: Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå