Gjest Duchess Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg prøvde å laste den ned på Kazaa i sta og så at det er en liten haug som har denne sangen. Er det Survivor som kom med originalen, eller hvem er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Var det ikke Cutting Crew ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Er nesten 100% sikker på at det er originalen jeg har på ei plate, og den er av Cutting Crew, som Jinx sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Men den fineste versjonen av sangen har JOURNEY, og den spiller de fortsatt ofte på radio.. (litt hes stemme han vokalisten... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Er nesten 100% sikker på at det er originalen jeg har på ei plate' date= og den er av Cutting Crew, som Jinx sa. Og jeg er helt sikkert 100% sikker Cutting crew.. Klinesang når jeg var fjortis... sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 8. april 2003 #6 Del Skrevet 8. april 2003 okay, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå