Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #21 Del Skrevet 8. april 2003 Slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. april 2003 #22 Del Skrevet 8. april 2003 Mamma mente jeg ble unnfanget i det BIG APPLE, men ellers er byen kjedelig og laaangt fra så trendy som sex og singelliv jenta Minnie påstår. Men med tanke på at folk her oppe, gjerne fra litt mindre byer og tettsteder som kongsberg får jo turn on av subways og yellowcabs... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 8. april 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg likte meg kjempegodt i NY. Får turn on bare jeg ser blåtrikken også jeg da... :ivrig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #24 Del Skrevet 8. april 2003 Men med tanke på at folk her oppe, gjerne fra litt mindre byer og tettsteder som kongsberg får jo turn on av subways og yellowcabs... W Man skulle tro at etter så lang tid på KG ville du ha fått med deg at jeg er født og delvis oppvokst i Chicago- ikke New York. Men som du kan se Myagi så forsøker han seg hele tiden med små stikk, bevisst feilinfo. eks. mine foreldre bor i Kongsberg- men jeg er født i USA og har bodd i Kongsberg svært lite. Hege-slett alt du orker- jeg sørger for å opplyse hver eneste nye bruker om Waco- så lenge han ikke blir kastet ut herfra er det en jobb som må gjøres. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. april 2003 #25 Del Skrevet 8. april 2003 Selvsagt, og noen onanerer til 32 bussen. New York er sikkert en kul by det ( f eks for de som liker is-hockey, new york rangers og new york islenders, to lag, - en by), men ellers er byen kjedelig grafisk, scrabblelinjete gater, nummeret nederst til øverst fra venstre til høyre.... Har man sett et slikt system før? Hadde Oslo bygget bro fra Postgirobygget til nesodden hadde vi fått vår egen New York! W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. april 2003 #26 Del Skrevet 8. april 2003 ...og jeg snakker fremdels om NY. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 8. april 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 8. april 2003 :noterer brobygging: Statue da? Måtte blitt av Gro det da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 8. april 2003 #28 Del Skrevet 8. april 2003 Velkommen hit, håper du vil trives ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #29 Del Skrevet 8. april 2003 Du vil nok trives godt her Myagi- det er mange flotte mennesker her som vet og veie opp for rass**** Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. april 2003 #30 Del Skrevet 8. april 2003 Velkommen skal du være xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. april 2003 #31 Del Skrevet 8. april 2003 Velkommen, myagi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 8. april 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! Kult! Jeg skal lite ha link til dagboken min i signaturen! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. april 2003 #33 Del Skrevet 8. april 2003 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 9. april 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 9. april 2003 Takker,bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. april 2003 #35 Del Skrevet 9. april 2003 Velkommen, myagi! Kult m en bartender i forumet... :D Tar gjerne en Margerita, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 9. april 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 9. april 2003 Himmel! Jeg så deg ikke! ventet lenge? Her,du får få dobbel som plaster på såret. (Har kastet sjenkeloven her inne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. april 2003 #37 Del Skrevet 9. april 2003 Thank you so, so much......Skål!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. april 2003 #38 Del Skrevet 9. april 2003 Tar bare en Bache-Gabrielsen XO jeg.... Går det greit ? Ække så gira på drinker lenger.. Velkommen, velkommen :D Håper du vil trives he! Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 9. april 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 9. april 2003 Veldig ok. Kaffe? I og med at den ligger på rundt 100 lappen for fattigslige 4 cl,så setter jeg den straks på regningen til kg! :noterer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 9. april 2003 #40 Del Skrevet 9. april 2003 Hei og velkommen til deg Myagi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå