Gjest Bond Skrevet 27. april 2008 #83 Skrevet 27. april 2008 (endret) Må si jeg ble litt overrasket over et par brukere her, noen som var eldre enn jeg trodde og noen det motsatte. Jeg er en twenty-something. Nok for å ha sluttet å telle, men har nok litt tid til 30. Da det gjelder alder generelt, da må jeg bare huske det mamma sa en gang... "Ja da, tidligere var jeg ung og pen, men nå er jeg bare pen" Endret 27. april 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #84 Skrevet 27. april 2008 Da det gjelder alder generelt Må bare si én ting, mrs bond, siden jeg husker du sa i en annen tråd at det var greit å rette på norsken din, og jeg har sett den samme feilen noen ganger. Det heter "når det gjelder", ikke "da det gjelder". Måtte bare nevne det siden jeg er så imponert over hvor god du er i norsk ellers! Hvor lenge har du bodd i Norge forresten? Ok, vet det er off topic, men gjester kan ikke starte tråder i personlige meldinger-forumet.
Gjest Bond Skrevet 27. april 2008 #85 Skrevet 27. april 2008 Må bare si én ting, mrs bond, siden jeg husker du sa i en annen tråd at det var greit å rette på norsken din, og jeg har sett den samme feilen noen ganger. Det heter "når det gjelder", ikke "da det gjelder". Måtte bare nevne det siden jeg er så imponert over hvor god du er i norsk ellers! Hvor lenge har du bodd i Norge forresten? Ok, vet det er off topic, men gjester kan ikke starte tråder i personlige meldinger-forumet. Snart 4 år, men snakket omtrent like bra etter 2. Har bare blitt mer vant til å skrive i det siste (en av de viktigste grunnene jeg startet med KG ) Da/Når regelen kjenner jeg faktisk til, men det er jo enkelt å glemme av og til. Takk for retting faktisk! Mye enklere å huske ting etter en har blitt rettet med noe en gang.
Alice Ayres Skrevet 28. april 2008 #88 Skrevet 28. april 2008 Syns du var sent ute AA. Klokka var jo over 3 på natta da du skrev dette. Sovna du av da de andre gikk ut? "fil" har forresten ingen alder. Bor jo i Junaiten, så vi ligger litt etter dere i Gamlelandet sånn tidsmessig. Var bare litt over 6 pm da jeg skrev det innlegget her, jo.
Alice Ayres Skrevet 28. april 2008 #89 Skrevet 28. april 2008 Har ikke du en vidunderlig og deilig mann i heimen da? Du har skrevet om det før da! Selv er jeg 21 og har dame jeg elsker.Vil aldri bytte henne i noen yngre eller eldre. Nei, jeg skrev at han var feit og klødde seg i skrittet hele tiden. Men sånn bortsett fra det, er han ganske så vidunderlig og deilig. Ellers så var nå det jeg skrev på spøk. Så det så. :gjeiper: Mannen er selvsagt med.
Gjest Til Alice Ayres Skrevet 28. april 2008 #90 Skrevet 28. april 2008 Trådens spørsmål er alder! Hvor gammel eller ung er du da Alice Ayres? Avsporing av tråden kalles dette når du ikke sier alder men bare går rundt grøten" Hva er vitsen med det? Jeg er 31
Alice Ayres Skrevet 28. april 2008 #91 Skrevet 28. april 2008 Jeg var litt sånn småbrisen da jeg skrev det første innlegget. Er edru nå, så da får jeg vel svare da. Blir 34 år. Ergo eldre kvinne.
milla-mor Skrevet 28. april 2008 #92 Skrevet 28. april 2008 Jeg er 24... Pleier å si 23, for jeg glemmer meg alltid! Gleder meg til jeg blir eldre. Begynner å bli lei av hele denne "ung og dum"-greia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå