Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke så interessant for andre å vite at en gjest er 39, men vil bare informere om at det også er folk "oppi åra" her.

Skrevet

Jeg er 21, og føler meg skikkelig gammel for tiden.. :sukk:

Gjest tullfrid
Skrevet
HALOOOOOOO selv da vel, ingen av oss over 30 har hevdet at vi er gamle da :hoho: (bortsett fra du nå :fnise: )

Jo takk jeg vet jeg har lenge igjen, trodde et øyeblikk at jeg var døden nær med din kommentar der :ler:

Silmarill, snart 37 år

(og nesten død) Sorry,måtte bare.... :erter:

Jeg er ikke helt enig...når folk skriver at de er eldst her inne, med :sjenert: etterpå, virker det ihvertfall på meg som om de synes det er litt flaut at de er så gamle.

Samme med denne:

Nei det er sikkert meg :fnise:

...hun virker jo også litt småflau.

Jeg er forresten 30...

Skrevet
Jeg er ikke helt enig...når folk skriver at de er eldst her inne, med :sjenert: etterpå, virker det ihvertfall på meg som om de synes det er litt flaut at de er så gamle.

Samme med denne:

...hun virker jo også litt småflau.

Jeg er forresten 30...

Du kan nok kanskje ha litt rett i det, spesielt når mange av brukerne er like gamle og yngre enn eldste sønnen min..., men når det er sagt, er det mange av dere unge som er voksne og reflektret i diuskusjonene her inne, og som noen sa her, alder er ingen garanti for modenhet.

Gjest tullfrid
Skrevet

Absolutt enig! Har familiemedlemmer som sakte men sikkert har blitt mer og mer umodne etterhvert som de har blitt voksnere....

Klokskap er forøvrig en temmelig tidløs egenskap, som er temmelig uavhengig av alder og erfaring :)

Men nå synes jeg jammen ToveM bør si hvor gammel hun er :jepp: !

Alder er spennende og interessant, og overhodet ikke flaut!

Skrevet
Absolutt enig! Har familiemedlemmer som sakte men sikkert har blitt mer og mer umodne etterhvert som de har blitt voksnere....

Klokskap er forøvrig en temmelig tidløs egenskap, som er temmelig uavhengig av alder og erfaring :)

Men nå synes jeg jammen ToveM bør si hvor gammel hun er :jepp: !

Alder er spennende og interessant, og overhodet ikke flaut!

Jeg er 48, men med enda småunger i huset (yngstemann nettopp fylt 9) føler jeg meg ung og sprek (i alle fall av og til :fnise: )

Skrevet

Jeg fylte 20 for litt over en mnd siden.

Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg er forresten 30...

Pløff, jeg skrev dette:

Jeg blir 37 denne måneden her :sjenert:

...men jeg er ikke eldst her inne sådeså ;)

Jeg er irritert for at jeg ikke ér den eldste skjønner du vel :erter:

:ler:

Veldig enig :opplyser: livserfaring er en ting, men klokskap en annen sak som ikke nødvendigvis har sammenheng med alder :Nikke:

Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knytte skolissen, og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: Var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...