Gjest Pysepus Skrevet 30. mai 2008 #941 Del Skrevet 30. mai 2008 Snille mammaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #942 Del Skrevet 30. mai 2008 Mammaen min er den beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. mai 2008 #943 Del Skrevet 30. mai 2008 Mammaen min er den beste Hm... min er best Neida, de er best for oss :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. mai 2008 #944 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg vil også tippe! Jeg har bursdag 11. juni, så tipper da Vet det er litt tidlig da, men det kan jo skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. mai 2008 #945 Del Skrevet 30. mai 2008 Hei Amalie Så herlig med en så snill mamma! Og så deilig at alt er i orden til babyen kommer :-D Håper du har en fin kveld og får en flott helg :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #946 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg vil også tippe! Jeg har bursdag 11. juni, så tipper da Vet det er litt tidlig da, men det kan jo skje Bare han ikke kommer før så Den 11 er vil han vel ikke være prematur, så han kommer ikke før har jeg bestemt Hei Amalie Så herlig med en så snill mamma! Og så deilig at alt er i orden til babyen kommer :-D Håper du har en fin kveld og får en flott helg :klem: Var sliten i går kveld jeg. Bena mine var hovna opp og hadde litt vondt Men hadde gitt seg etter nattan. Men nå har tottene hovna litt opp igjen. Føles helt rart. Og ja, kjempedeilig at det viktig viktige er på plass. Er jo noen småting jeg mangler, som f.eks. babycall, men trenger jo ikke det den dagen han er født så det går nok bra ----------------- Tippeliste marihan - 11. juni Reka - 21. juni Småkjekset - 21. juni Cuba - 22. juni Pysepus - 23. juni Kvist - 27. juni lolita90 - 28. juni MellonCollie - 30. juni Loevinna - 5. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. mai 2008 #947 Del Skrevet 31. mai 2008 Er ikke helt sikker på hva prematur betyr jeg Håper du får en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2008 #948 Del Skrevet 31. mai 2008 Når man er født prematur vil det si at man er født for tidlig Det er vel "vanlig " at barent kommer to uker før eller etter termindatoen, så da vil det si at kommer barnet to uker før terminen er det født prematurt. Nå er det virkelig ikke mange dagene, elelr ukene for den saks skyld til lillemann kommer Må innom her oftere og oftere jeg nå, slik at jeg ikke går glipp av noe psennede her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. juni 2008 #949 Del Skrevet 1. juni 2008 Aha, da lærte jeg noe nytt i dag Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #950 Del Skrevet 2. juni 2008 Tenke seg til at snart kan det skje noe ja Syns nesten litt synd i han da som skal bli født når det er så varmt Men han merker det kanskje ikke på samme måte som meg. Inni kroppen min er det vel supertvarmt så det er bare deilig med litt varme utenfor og Bena mine har begynt å hovne opp i denne varmen da! Det er ikke så gøy Men ikke noe å gjøre med det. Og det er mest på ettermiddag/kveld, så det går bra enda hvertfall Vært hos svingers i helga, fikk låne bil som hadde sånn.....sånn....øh....lufteting Det var deilig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #951 Del Skrevet 2. juni 2008 æææærkåndisjon!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #952 Del Skrevet 2. juni 2008 æææærkåndisjon!! :-D Stemmer....ææærkåndisjon.....så det skal vi ha Vi har lyst på den her: Roomster Den ser litt corny ut, men du verden hva den har å by på :gjeiper: I dag har vi vært på stranda, det var deilig det. Skulle ha lillestoremann i ettermiddag bare, så jeg hadde kjøpt loff, kylling og lagde salat så dro vi rett på stranda når de kom. Så satt vi der å kosa oss. Ikke at vi bada, men var så deilig å være der å nyte sola, og lillestoremann lekte i sanda. Var masse mennesker der Så dro vi hjem å skylle av han (han var helt brun av sand ) så dro far for å levere. Og da fikk jeg vaska soverommet og skifta på senga. Det var deilig. Var egentlig på tide syns jeg. Tok sin tid da med bekkenløsning, stor mange og stadig kynnere. Men det gikk da på ett vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #953 Del Skrevet 2. juni 2008 Kremt.. kremt... Skjønner nå at privatetterforsker nok ikke er et logisk karrierevalg. Også jeg som skal bli politi til neste år - ja, ja, det blir nok gode tider for de kriminelle her i traktene. Tok ikke lange tiden å finne deg - vel og merke etter at jeg hadde etterlyst deg. Skal fjerne den tråden nå. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #954 Del Skrevet 2. juni 2008 Er jeg etterlyst? :klø: det har jeg ikke sett. Hihi! Jo, jeg har det fint jeg Har du det bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #955 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har det rett og slett gromt. Sykler som en tulling - og så har jeg blitt gjenforent med datteren min etter mange mange år (se Rekas dagbok). Står til i sommervarmen? Kan ikke være bare bare å gå klekkeferdig rundt i en badstu. Syns å huske at jeg var veeeeldig miserabel selv. Her har du et glass til å kjøle deg ned - å, det var jo sant. Du kan ikke drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #956 Del Skrevet 2. juni 2008 Er du en sånn sykkeltulling i kondomdrakt og er i veien når folk skal kjøre? Har egentlig klart meg fint i varmen, men har hatt litt hovne bein de siste dagene på kvelden. Ikke i dag heldigvis. Syns varmen egentlig er deiiilig men litt ekkelt og, men det hadde jeg vel gjort om jeg ikke var gravid og :gjeiper: Takk du, men jeg står over det glasset du. Jeg får så innmari migreneanfall og, så det frista ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #957 Del Skrevet 3. juni 2008 I dag var jeg og min kjære på omvisning på sykehuset Var jo litt greit å se åssen det var der Og alle 3 avdelingene var egentlig veldig fine. De aller fleste rommene hadde seng-i-skap så det var nesten alltid mulighet til far å overnatte. Var vel sjeldent sjeldent sjeldent at det var så fult at far ikke fikk være der. Så nå er det snart bare å føde Gleder meg Men kan godt få rydda opp her hjemme først Er kjempe rotete etter all eksamenslesinga mi, og jeg orker jo ikke rydde her inne når det er så varmt ute! Og på kvelden er jeg jo for sliten Skal ikke være lett :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 #958 Del Skrevet 5. juni 2008 Så kjekt med sykehusomvisning, og at det så så bra ut! Veldig bra at det så og si alltid var plass til at far får overnatte, jeg nekter iallfall å være alene på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #959 Del Skrevet 5. juni 2008 Spennende da med omvisning på sykehuset! Veldig bra at far mest sannsynlig får sove der sammen med dere :-D Virker så trygt når man får ha sin kjære sammen med seg :love: Håpe du får rydde da før den lille kommer Du vet, det skjer ikke før 23. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juni 2008 #960 Del Skrevet 6. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå