Småkjekset Skrevet 9. desember 2008 #1301 Del Skrevet 9. desember 2008 Godt å høre at dere hadde en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. desember 2008 #1302 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva skal du i helgen da kjære Amalie? Håper dere skal kose dere hele familien! Masse fredags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #1303 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva skal du i helgen da kjære Amalie? Håper dere skal kose dere hele familien! Masse fredags- Kan fortelle deg hva jeg har gjort Leste ikke før nå. I helga har vi bare kosa oss. Baking og trehogst. Så har vært en super helg. Jeg liker KG-julekalender. Vant i år og jeg Ikke det samme, men det gjør meg ingen ting å ha vunnet det jeg har vunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. desember 2008 #1304 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Kan fortelle deg hva jeg har gjort Leste ikke før nå. I helga har vi bare kosa oss. Baking og trehogst. Så har vært en super helg. Jeg liker KG-julekalender. Vant i år og jeg Ikke det samme, men det gjør meg ingen ting å ha vunnet det jeg har vunnet Du er treg med å skrive her inne, Amalie! Du får lære av meg! Haha!! Å? Hva vant du da?? Er det hemlig? Da vil jeg også være med på kalender!! Edit: Skjønner at du ikke vil si hva du vant, for det står jo navn! Men jeg vet jo hva du heter så da vet jeg hvertfall :D Grattis! Endret 15. desember 2008 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #1305 Del Skrevet 15. desember 2008 Du er treg med å skrive her inne, Amalie! Du får lære av meg! Haha!! Å? Hva vant du da?? Er det hemlig? Da vil jeg også være med på kalender!! Edit: Skjønner at du ikke vil si hva du vant, for det står jo navn! Men jeg vet jo hva du heter så da vet jeg hvertfall :D Grattis! Ikke hemmelig Er litt rart at de legger ut hele navnet syns jeg. Kan godt bare si fornavn og by Men jeg vant gavekort hos nelly.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. desember 2008 #1306 Del Skrevet 15. desember 2008 Heldiggen som vinner, det har ikke jeg Men det er jo endel av spenningen med kalender da Kan jeg spørre hvordan navnefesten foregikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #1307 Del Skrevet 16. desember 2008 Heldiggen som vinner, det har ikke jeg Men det er jo endel av spenningen med kalender da Kan jeg spørre hvordan navnefesten foregikk? Er enda noen dager igjen Navnefesten ja Det var kjempefint. Vi møtte opp på lokalet 30min før sermonien. Fikk info om hvordan vi skulle gå inn o.s.v. Så gikk vi da inn og satt oss. Så var det forskjellige innslag: - gitarspilling - dikt - piano og fløytespilling - tale - barn som sang mener det var alle *tenke* Så gikk alle frem og en etter en mottok vi navnetavle og en rose. Så skulle alle synge "når nøtteliten kom til verden" mens vi sto der. Det var litt flaut syns jeg når jeg ikke kunne sangen og ALLE kunne se oss Så dro vi hjem å spise mat og kaker. Og selvfølgelig GAVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. desember 2008 #1308 Del Skrevet 16. desember 2008 Det hørtes ut som en fin seremoni! Jeg vil ha det selv når vi får barn, men kjære vil ikke Men kanskje jeg klarer å overtale ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #1309 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvorfor vil han ikke ha sånn sermoni? Vil ha døpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. desember 2008 #1310 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvorfor vil han ikke ha sånn sermoni? Vil ha døpe? Ja, han vil det, men det NEKTER jeg! Så hvis det blir noe for våre barn blir det vel en velkommen-til-verden fest med mat og kaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 17. desember 2008 #1311 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg liker KG-julekalender. Vant i år og jeg I år også!?! Vinner aldri jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #1312 Del Skrevet 17. desember 2008 I år også!?! Vinner aldri jeg. Jepp I fjor vant jeg tur m/danskebåten. I år vant jeg gavekort på nelly.com trodde og aldri jeg vant noe.....men flaksen har snudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. desember 2008 #1313 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. desember 2008 #1314 Del Skrevet 23. desember 2008 Innom for å ønske deg en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. desember 2008 #1315 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #1316 Del Skrevet 23. desember 2008 God Jul til alle som måtte ta turen innom boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 23. desember 2008 #1317 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. desember 2008 #1318 Del Skrevet 23. desember 2008 Bare på en liten rundtur for å ønske deg og dine en fin og fredelig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. desember 2008 #1319 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. desember 2008 #1320 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå