Amalie_85 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #1261 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå er bardomshjemmet mitt til salg. Men den "dumme" gubben min vil ikke flytte. Tenke seg til.... Ble litt sentimental jeg av å sitte å se på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2008 #1262 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skjønner du blir litt sentimental av å se det.. Og "dumme" mannen din som ikke vil flytte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #1263 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skjønner du blir litt sentimental av å se det.. Og "dumme" mannen din som ikke vil flytte da han lurte på om jeg kunne ha flytta til hans barndomshjem. Det kan jeg selvfølgelig ikke. det er jo ett knøttlite sted (så blir det så kaldt om vinteren og) han mente det var det samme jeg spurte han om hihi Fiiiiine huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2008 #1264 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe Kjempeflott hus! Fikk litt lyst på det selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #1265 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe Kjempeflott hus! Fikk litt lyst på det selv jeg Pappan min som har bygga Kjøper du må du la meg komme på besøk så skal jeg gå å peke på alt som jeg husker å vise deg masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 22. oktober 2008 #1266 Del Skrevet 22. oktober 2008 Må bare si at bebisen din er helt nydelig! Husker jeg skrev litt inne hos deg rett før han ble født, og vi har jo mange felles dagbøker vi skriver i. Bare en liten hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1267 Del Skrevet 22. oktober 2008 Må bare si at bebisen din er helt nydelig! Husker jeg skrev litt inne hos deg rett før han ble født, og vi har jo mange felles dagbøker vi skriver i. Bare en liten hilsen Takk. Hyggelig med en hilsen fra deg da Kan ikke huske at du skrev her jeg, men det er mange ting jeg ikke husker Har egentlig veldig dårlig hukommelse når jeg tenker meg om! Bunaden min passer ikke lengre Ikke så rart da den ble sydd inn til meg når jeg var 14 el. 15. Selv om jeg egentlig viste det ble jeg sååååå skuffa når jeg prøvde den i går. Ville jo ha den på navnfesten. Så min bedre halvdel skal betale for å få sydd den ut. Det blir julegaven min i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. oktober 2008 #1268 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dagboken din (og de fleste andre tråder) hadde brått forsvunnet fra "Mine innlegg", så da må jeg jo skrive her igjen for at jeg skal bli oppdatert vet du :gjeiper: Håper alt går bra med dere, og virker jo egentlig sånn må jeg si Moro at du får sydd ut bunaden din da! Jeg fikk min til konfirmasjonen og merker at den begynner å bli i minste laget den også. hehe.. Hva slags bunad har du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #1269 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dagboken din (og de fleste andre tråder) hadde brått forsvunnet fra "Mine innlegg", så da må jeg jo skrive her igjen for at jeg skal bli oppdatert vet du :gjeiper: Håper alt går bra med dere, og virker jo egentlig sånn må jeg si Moro at du får sydd ut bunaden din da! Jeg fikk min til konfirmasjonen og merker at den begynner å bli i minste laget den også. hehe.. Hva slags bunad har du forresten? Grønn nordlandsbunad. Fiiiiine fiiiine bunaden vi har det veldig fint vi koser oss en masse. Men har vært veldig stress i det siste med eksamen. Men nå er det heldigvis en stund til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #1270 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. oktober 2008 #1271 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, den var jo kjempe fin da Har den "vanlige" løkenbunaden jeg. Syns den er kjempe fin, men er jo så mange som har den. Jasså.. skal du ut å kjøre bil, hente julenissen kanskje? Eller.. du vet ikke helt om du tror på julenissen? Ja, legg deg å sov i stedet da vet du! Men pass på så ikke forloveden din har blitt transvesitt i løpet av luren Hold tunga i munn du, ikke min skyld!! Datanerd har du blitt også ja! Jaja.. heihei ja! Slutt med den skrikinga! Da blir jeg så sint!!! Litt lite å gjøre ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #1272 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, den var jo kjempe fin da Har den "vanlige" løkenbunaden jeg. Syns den er kjempe fin, men er jo så mange som har den. Kjempe fin er jo den og da. Er veldig gla i min jeg da. Er bestemor som har laga den. Så jeg arva den når ho døde. Så den betyr en del Jasså.. skal du ut å kjøre bil, hente julenissen kanskje? Eller.. du vet ikke helt om du tror på julenissen? Ja, legg deg å sov i stedet da vet du! Men pass på så ikke forloveden din har blitt transvesitt i løpet av luren Hold tunga i munn du, ikke min skyld!! Datanerd har du blitt også ja! Jaja.. heihei ja! Slutt med den skrikinga! Da blir jeg så sint!!! Litt lite å gjøre ja.. Hehe...det var største klump som ville teste ut smil Så han trykka på dem han syns var tøff. Men så var vi hos mamma så jeg orka ikke skrive at det var han som la dem ut der og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. oktober 2008 #1273 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kjempe fin er jo den og da. Er veldig gla i min jeg da. Er bestemor som har laga den. Så jeg arva den når ho døde. Så den betyr en del Hehe...det var største klump som ville teste ut smil Så han trykka på dem han syns var tøff. Men så var vi hos mamma så jeg orka ikke skrive at det var han som la dem ut der og da Åja.. det må være ekstra spesielt ja. Koselig da Hehe! Skjønte nesten at det måtte være noe. Har liksom skjønt at du har mer å henge fingra i enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. oktober 2008 #1274 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så fint barndomshjemmet ditt var! Fikk lyst til å kjøpe det jeg også, men ikke bekymre deg- det har jeg ikke råd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1275 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så fint barndomshjemmet ditt var! Fikk lyst til å kjøpe det jeg også, men ikke bekymre deg- det har jeg ikke råd til hadde jo egentlig vært greit det. men da tror jeg du måtte tålt at jeg kom på besøk med masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 26. oktober 2008 #1276 Del Skrevet 26. oktober 2008 Herlig bilde i nicket Amalie! Hadde falt helt ut av boken din jeg, men nå er jeg her igjen i ny drakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1277 Del Skrevet 26. oktober 2008 Herlig bilde i nicket Amalie! Hadde falt helt ut av boken din jeg, men nå er jeg her igjen i ny drakt Er det med alle som mister meg ut av lista si Må være veldig lite spennende jeg Nøffedrakt.....hmmmm...spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2008 #1278 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har deg på listen min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 27. oktober 2008 #1279 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg også! :gjeiper: Neida.. men du er vel ganske spennende når vi MERKER at du ikke ligger i lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. november 2008 #1280 Del Skrevet 3. november 2008 Titter innom degen liten tur jeg, Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå