Amalie_85 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #1161 Del Skrevet 29. juni 2008 Å å flink han har vært Og da får jo du sovet bedre også, slik at lillemann en fornøyd og våken mamma om dagen Mamma sover lenge like vel I dag har jeg vært på kafe med kviten og minni (og miniminni) det var kos det Men jeg spiste for mye kake...blæ....ble så søt i magen føler jeg Men nå kjenner jeg at jeg er trøtt, men tror nok jeg skal holde meg våken en stund så vi får lagt lillemann (skal kanskje ha han til tirsdag) så kan jeg sette meg i armkroken til min kjære. Trenger litt voksenkos kjenner jeg Føler jeg ikke har så godt tid til han lengre men det hjelper vel etterhvert når vi får litt mer rutiner og sovetiden er mer fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #1162 Del Skrevet 30. juni 2008 Vræææææææææææææææææl :gråte: Fikk så ekkel følelse i magen i ste Min kjære hadde hatt lille bolla i armene til han sovna så lagt han i kurven sin med helseteppe, så skulle jeg gå å se til han etter å ha spist mat og da lå teppe over hele bolla :gråte: Stakkars, jeg skremte han skikkelig da jeg røkka det av. Men jeg ble jo redd for at han hadde blitt kvalt men gikk heldigvis greit Han hadde nok armene under teppe når han ble lagt ned så dratt armene opp (sånn som han pleier å ligge å sove) så har teppe blitt med samtidig. Men jeg fikk skikkelig vondt i magen. Var ekkelt :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. juni 2008 #1163 Del Skrevet 30. juni 2008 Åhh, så ekkelt og skummelt. Forhåpentligvis er jo ikke sånt farlig, men skjønner godt panikken. Veldig koselig å skravle med deg og og dulle med lillegutt. Han er jo så nydelig!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. juni 2008 #1164 Del Skrevet 30. juni 2008 for at minstemann sov hele natta i egen seng! :-D Uff,ekkel opplevelse med det teppet Det er slikt som jeg går og bekymrer meg for, babyen er jo så liten, og dyna er såå stor i forhold selv om det er den minste størrelsen dyne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1165 Del Skrevet 1. juli 2008 Teppehendelsen hørtes ekkelt ut, men det gikk jo bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juli 2008 #1166 Del Skrevet 4. juli 2008 Uff, var ikke gøy å lese om det med teppet. Skjønner godt at du ble redd da. Hvordan går det med dere i sommervarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #1167 Del Skrevet 4. juli 2008 Uff, ja. Den teppehendelsen var ekkel. Har vært noen netter der han har sovet sammen med oss for han ikke vil legges ned. Men de to siste nettene har vært deilig. Da har han våkna og skulle hatt mat så blir han sånn god og trøtt og jeg har lagt han ned uten at han har protestert. Så jeg har fått sovet en del i det siste og føler jeg. Deeeeilig Har kjøpt en ny type smokk nå "trøst", men ser ikke ut til at han syns den er noe bedre. Så vi får vel bare fortsette å prøve. Men har ikke hatt behov for å prøve å få han til å ta den i dag hvertfall. Har kosa litt med puppen, men ikke så alt for lenge så da gidder jeg ikke prøve hvis sugebehovet ikke er der. Vi har det nå bra selv om det er sommervarmt, småkjekset Men er litt kjedelig syns jeg fordi det er så innmari varmt ute at vi er inne i stede for lille bolla sin del, og jeg som eeelsker varme og sol kunne jo heller tenkt meg å vært masse masse ute. Men får ta det igjen til neste år Litt lettere å ta han med ut da. Har vært så varmt at han har fått ligge helt naken i kurven sin og det virker som han syns det er heeeelt topp Men det går en del hånklær p.g.a det da fordi han tisser dem ut....men men....skal vel klare å vaske en ekstra maskin hvis det hjelper på varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juli 2008 #1168 Del Skrevet 5. juli 2008 Bolla plages ikke av varmen han altså? I såfall er du heldig, S var krakilsk i går når det var så varmt... Stakkar liten Kan dere ikke sitte ute i varmen alle sammen, så lenge dere sitter i skyggen? Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. juli 2008 #1169 Del Skrevet 5. juli 2008 God helg Amalie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #1170 Del Skrevet 5. juli 2008 Bolla plages ikke av varmen han altså? I såfall er du heldig, S var krakilsk i går når det var så varmt... Stakkar liten Kan dere ikke sitte ute i varmen alle sammen, så lenge dere sitter i skyggen? Ha en fin helg! Joda, vi kunne kanskje ha gjort det. Men det er varmere ute enn inne, og det er jo varmt nok inne. Han er jo helt svett på ryggen selv om han ligger naken Så da tenker jeg at jeg får heller ta det igjen til neste år Har fått vært masse ute i dag da. Og der vi var blåste det så det ble veldig behagelig tempratur egentlig så da klarte jo og lille N seg veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #1171 Del Skrevet 5. juli 2008 God helg Amalie!! God helg til deg og Reka-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. juli 2008 #1172 Del Skrevet 6. juli 2008 Er så hyggelig å lese om deg og din lille Og nå er jeg oppdatert her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #1173 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. juli 2008 #1174 Del Skrevet 7. juli 2008 Er været blitt dårlig hos dere også nå eller? I så fall er det vel bedre temperaturer for lillemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1175 Del Skrevet 7. juli 2008 Er så hyggelig å lese om deg og din lille Og nå er jeg oppdatert her inne også GOD SOMMERFERIE!! Takk God sommer til deg og kose deg masse masse og flørte litt Er været blitt dårlig hos dere også nå eller? I så fall er det vel bedre temperaturer for lillemann. Været har blitt dårligere her og ja, så det har egentlig vært litt deilig. Men nå ser det ut til å bli bedre vær igjen så kanskje det blir varmt i morra??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1176 Del Skrevet 7. juli 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAA sint sint sint sint sint sint Jeg har jo ikke fått noen penger. Hverken sykepenger eller foredrepenger så jeg ringte nav i dag, og det viser seg at legen min ikke har sendt inn det dem skal sende inn for at jeg skal få sykepenger. Foreldrepenger fordi saken ikke er ferdig behandlet. For dem fikk inn siste papiret fra jobben min den 16, altså hele 6 dager ETTER at jeg hadde født. Skikkelig irriterende. Så håper det går fort før dem får fiksa på det. Er jo skikkelig irriterende å ikke ha noe penger. Begynner å slite litt om jeg ikke får penger i slutten av mnd, da vet jeg virkelig ikke hva vi skal gjøre....... føler meg veldig fattig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. juli 2008 #1177 Del Skrevet 7. juli 2008 Du skal se det ordner seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1178 Del Skrevet 7. juli 2008 Du skal se det ordner seg til slutt Det gjør nok det Jeg vil jo få etterbetalt, men det er bare så innmari kjedelig akkurat nå. Måtte jo til og med ringe for å sjekke kontoen før jeg kunne kjøpe bleier i dag. Sånt er ikke gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juli 2008 #1179 Del Skrevet 8. juli 2008 Håper det ordner seg med pengene, Amalie. Rimelig teit at arbeidsplassen din ikke klarte å sende inn de siste papirene før etter at du hadde født da. Det burde de vel helst ha gjort når du gikk ut i permisjon eller? :duskedame: Lillemann er 4 uker allerede :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1180 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja det ordner seg med pengene Måtte kjefte litt på nav fordi legen hadde jo sendt papirene. Så jeg fikk snakke med en eller annen sjef som da bare registrerte den. Hihihi. Så skulle ho få fiksa så pengene kom i løpet av noen dager (for egentlig måtte jeg vente til neste utbetaling) men jeg sa jo at jeg måtte snu på krona bare for å få bleier nå, så da skulle ho fikse det. Men....her kan man jo lese om nav http://e24.no/kommentar/e24-kommentar/article2526052.ece#AF Og tenk at min lille prins alt er 4 uker. :rødme: Han veier nå 3755gram, så det er jo nesten 1 kg mer enn når han ble født. Og han er fremdeles verdens vakreste skapning selvfølgelig. Så litt på jordmødre i ste og jeg fikk en tåre i øyet og tenkte tilbake på min fantastiske fødsel og ser på lille bolla som holder på å sovne på armen min. Jeg er sååååååååååå heldig........ Så jeg måtte ut å gi min kjære en klem når den lille var sovna, for han er jo en fantastisk mann som har vært med å produsere den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå