Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

tror at før det skjer noe så er det nok så vondt og slitsomt at du drar på sykehuset uansett så det er nok ikke noe fare for at du plutselig føder hjemme eller noe ;)

Men skjønner at det er litt ekkelt å ikke skjønne hva som er det forskjellige. For mine rier var jo ikke som noe jeg hadde lest eller hørt om. :ler:

Har du sjekket hvor ofte det kommer da?

Hehe... Ja, jeg håper det ;)

Har prøvd å telle litt, ja, men siden det går helt over etter kanskje en halvtimes tid så er det jo sikkert kynnere, for rier går jo ikke helt over ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Ja, jeg håper det ;)

Har prøvd å telle litt, ja, men siden det går helt over etter kanskje en halvtimes tid så er det jo sikkert kynnere, for rier går jo ikke helt over ?

Kanskje det dem kaller maserier? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gratulert ennå jeg, så jeg gjør det nå.

Gratulerer så masse med bebisen :babygutt:

Takk :klem:

I dag har Kvist vært på besøk her. Og ho er nå bare super da, hadde baka boller til oss :rødme: Og vår lille fikk babytøy, og det var helt perfekt stil på dem. Kule klær (kjøpt på lindex for dem som har sett serien) :hoppe:

Litt store enda, men vil ikke bytte dem siden jeg ikke føler vi har bruk for så alt for mye klær nå når han er så liten.....

Spiser enda godt, og er innimellom våken i lengre økter, så det er innmari deilig :) Fikk han ikke til å sove i egen seng i går heller. Men vi får prøve igjen i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det dem kaller maserier? :klø:

:Nikke: Det hun på sykehuset mente det kunne være iallfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie :fnise:

Det står at lillemann ble føst :fnise:

Håper dere koser dere med lille N, :klem:

Kanskje han ble føst :gjeiper:

:fnise:

Vi koser oss en masse :)

Var innom sykehuset i dag for blodprøve igjen, og det nivået de måler hadde gått ned til 183 :hoppe: så blir jo bare bedre og bedre. Så legen sa at de nå avsluttet stikkingen ;) Så hvis han ikke blir slapp i løpet av en uke så vil det nok si at han er heeeelt frisk.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra da :)

Satser på at han ikke blir slapp ut i neste uke da, og at han blir frisk som en fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble vi ringt til av jordmor, så ho kommer på besøk i morra :)

Kjøpte avent brystpumpe på fredag fordi jeg hadde så melkespreng. Men allerede nå irriterer jeg meg over den. Grrrrr, syns ikke jeg får noe bra tak med den, hvertfall ikke hvis jeg setter meg bakover, den må lissom "stå rett" virker det som. Den knirker for hvert tak jeg tar (manuell) og den "griper" lissom ikke puppen noe godt så jeg syns det er vanskelig å få ut melka. Skikkelig irriterende. Og nå har jeg jo ikke akkurat råd til noe ny pumpe fordi jeg kjøpte den der. Grrrr......

Vet ikke hva slags rettigheter man har heller når det gjelder sånne produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med jordmorbesøk :)

Hm, kjedelig med den brystpumpa da! Ikke at jeg har peiling, men vil ikke tro man har så mange rettigheter på slike ting siden det sikkert går under hygieneartikler? :klø: Ikke ifølge forbrukerkjøpsloven osv iallfall, med mindre butikken eller produsenten har en spesiell avtale eller noe... Er mannen min som har peiling på dette, ikke jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan heller ikke se for meg at jeg har så mange rettigheter. Men de sa at det var en god pumpe. Det syns ikke jeg :(

Det er jo ett produkt som ikke kan selges videre eventuelt, så det er vel veldig få rettigheter jeg har regner jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jordmor men helsesøster mente jeg jo.....

Jordmor kommer vel ikke på hjemmebesøk! Hmmm.....hva skal jeg spørre den damen om da?

Vaksiner kanskje? Jeg er så usikker på alle disse vaksinene, de er skumle de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig liten gutt dere har fått :love:

Takk.....syns og han er nydelig.

helt perfekt :rødme:

Men med så fine foreldre må det jo bare bli bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj....stakkars lille N kaster opp innimellom :(

Altså er nok bare p.g.a luft i magen, men han brekker seg først og det høres jo så ekkelt ut. Men han gråter ikke, men ser ikke ut som han syns det er noe særlig heller! Men ingen feber og han er like fin etterpå så er nok ingen ting galt :) bare ekkelt å se å høre på.

Altså han har bare gjort det noen få ganger, en gang i går og to i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Takk.....syns og han er nydelig.

helt perfekt :rødme:

Men med så fine foreldre må det jo bare bli bra :fnise:

Nei, med perfekte foreldre så kan jo ikke resultatet bli noe annet enn perfekt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så nuuudelig han var på profilbildet ditt! :hjerter_rundt: :rødme:

Daakal liten som kaster opp :troeste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
Herlighet så nuuudelig han var på profilbildet ditt! :hjerter_rundt: :rødme:

Daakal liten som kaster opp :troeste:

Signerer denne jeg, det var en utrolig pen babis altså :jepp:

Hvordan har du/dere det nå da? Nyter dagene som småbarnsforeldre tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...