Amalie_85 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #541 Del Skrevet 13. februar 2008 21 uker Kanskje greit å sjekke hvis du har vondt i hoftene... Mye ulumskheter som kan sette seg der når du er gravid... Stort sett greit å ta sånt før det blir for ille... Sjekke ut hva? Jeg har jo bekkenløsning det har jeg jo fått konstantert av lege og jordmor. Men jeg kan jo ikke gi opp skolen av den grunn Men er jo sykemeldt fra jobben min i det minste! Kjedelig, men sånn er det Og ja, tenk 21 uker går den riktige veien nå føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #542 Del Skrevet 13. februar 2008 21 uker WEEEEEEEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. februar 2008 #543 Del Skrevet 14. februar 2008 Sjekke ut hva? Jeg har jo bekkenløsning det har jeg jo fått konstantert av lege og jordmor. Men jeg kan jo ikke gi opp skolen av den grunn Men er jo sykemeldt fra jobben min i det minste! Kjedelig, men sånn er det Ok, da er det ikke noe å sjekke. Hadde glemt det jeg... Ikke så lett å holde orden på alle gravide her med sine ulike plager... Enig i at du må prøve å få med deg skolen... Er det ikke siste året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 14. februar 2008 #544 Del Skrevet 14. februar 2008 For 21 uker litt sent da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #545 Del Skrevet 14. februar 2008 Ok, da er det ikke noe å sjekke. Hadde glemt det jeg... Ikke så lett å holde orden på alle gravide her med sine ulike plager... Enig i at du må prøve å få med deg skolen... Er det ikke siste året? Hehe, kjenner til den der. er ikke lett med alle oss gravide Nest siste året, skal bare være 2 dager på skolen i uka til neste år så regner med at det kommer til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #546 Del Skrevet 14. februar 2008 For 21 uker litt sent da men... Neida, ikke for sent Er da 21 fullgåtte uker helt til onsdag Bare 21+1 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. februar 2008 #547 Del Skrevet 14. februar 2008 21 uker Og formen er grei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #548 Del Skrevet 14. februar 2008 21 uker Og formen er grei eller? Bortsett fra vonde hofter er det vel ikke noe annet å klage på Har det fint. Kjenner liv hver dag, og det er så kraftig at vi kan kjenne det utenpå og det er litt stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. februar 2008 #549 Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe, kjenner til den der. er ikke lett med alle oss gravide Nest siste året, skal bare være 2 dager på skolen i uka til neste år så regner med at det kommer til å gå bra Ja, da kan vel samboeren din ta mer av permisjonen. Blir sikkert veldig bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. februar 2008 #550 Del Skrevet 15. februar 2008 Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 15. februar 2008 #551 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Amalie Ville bare hoppe innom og si : GOOOOD HELG! Weeeeeeeeeeee SItter her med skole, men jaggu ikke lett å konsentrere seg for tiden .. Så sitter bare surrer, leser dagbøker .. Alt vel? Heldig du som er 21 uker! Tenker du har skikkelig fin liten mage nå også, gleder meg sånn! Jeg spør deg også jeg, når begynte du å få fin mage? (ikke bare sånn som meg, oppblåst, og bulk bare fra navlen og ned ) Kos deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. februar 2008 #552 Del Skrevet 15. februar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #553 Del Skrevet 15. februar 2008 Her er jeg da 21 fullgåtte uker. Tenkte jeg fikk legge ut ett magebilde når jeg tar dem, husker jo ikke på å ta hver uke, så her ble det to uker i mellom. Men det er ikke så stor forskjell syns jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. februar 2008 #554 Del Skrevet 15. februar 2008 Fin babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. februar 2008 #555 Del Skrevet 16. februar 2008 så fin mage.... jeg vil å ha sånn mage med baby inni.... men men... er nok litt ung ennå... God helg Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #556 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, da kan vel samboeren din ta mer av permisjonen. Blir sikkert veldig bra :-D Blir nok det Tror jeg han er gla for at jeg ikke tviholder på min del Fin babymage Takk så fin mage.... jeg vil å ha sånn mage med baby inni.... men men... er nok litt ung ennå... God helg Amalie Takk Er nok lurt å vente litt jeg føler jo enda at jeg er "tidlig" ute, men har nok noe med hvor jeg er i livet med skole, men ellers er jo alt tilrettelagt Må bare fortelle om en kjempesøt gave jeg fikk i dag Vi var i svergie for å se etter strømpebukse til meg, men de hadde ikke, skulle bruke en tilgodelapp jeg hadde, så i stede kjøpte jeg bukse til stesønn siden hans hadde fått hull, og en bh og truse til meg. Guttene begynte å luske veldig så jeg måtte gå ut av butikken for å vente på dem. Når vi hadde spist middag i dag fikk jeg en gave, stesønn sa den var fra han og pappa siden jeg var så snill mot dem ville dem gi meg noe tilbake. Var sokker, men gud så søt han er. Og pappan fortalte jo etterpå at det hele var hans ide og hadde ingen ting med han å gjøre bortsett fra at han betalte. Syns jeg var kjempe søtt :rødme: Søte lille gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 16. februar 2008 #557 Del Skrevet 16. februar 2008 Så herlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 17. februar 2008 #558 Del Skrevet 17. februar 2008 adorable! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. februar 2008 #559 Del Skrevet 17. februar 2008 Oi, for en fin babymage du har allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #560 Del Skrevet 17. februar 2008 Oi, for en fin babymage du har allerede! Takk:) Mange som har spurt om jeg er lengre på vei enn jeg er eller om jeg venter tvillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå