Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ingen parfymefreak, men har fått med meg at enkelte her inne er det. Tipser derfor om at SN har lagt ut en ny link på "special offers".

Noen du anbefaler eller kommer til å bestille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk :)

Joda, vi er noen freaker her .. og dette er noe jeg har ventet på.

Nå har jeg bare sett litt fort over enda, men det er litt vanskelig å anbefale siden jeg har litt spesiell smak.

Hvilke har du likt før da? Og ellers - krydret, tung, lett, blomster, frukt, daglig, selskap, ung, voksen ???

Endret av Parfumfreek
Gjest En annen gjest
Skrevet
Hvilke har du likt før da? Og ellers - krydret, tung, lett, blomster, frukt, daglig, selskap, ung, voksen ???

Liker litt krydret, litt mer voksen og gjerne litt tyngre enn de letter ungdomsparfymene.

Liker nå godt Roma, Hypnotic Poison og Pure Poison. Har tenkt litt på SJP Lovely. Har du noen å anbefale til meg? (du virker som en guru på dette med parfyme, leste et sted at du har 70 parfymer?) :)

Skrevet (endret)
Liker litt krydret, litt mer voksen og gjerne litt tyngre enn de letter ungdomsparfymene.

Babyphat golden goddess - den er kjempegod! innholder visstnok ekte champanje og karamell. Jeg syns den parfymen er voksen og elegant :) tok litt tid før jeg likte den, men nå syns jeg den er kjempegod! flasken er også nydelig! men de har den bare over nettet.. feks. strawberrynet.com

Beskrivelse:

Baby phat golden goddess is a floral gourmand scent by Firmenich with a top note of bubbling champagne; a heart of seringa, blue lilies and night orchid, and a drydown of caramel, vanilla flower patchouli and vetiver.

With love - Hilary Duff er en orientalsk duft, jeg syns den er mye bedre enn andre orientalske parfymer, da denne ikke er fullt så tung og ikke lukter gammel dame...

Beskrivelse:

Toppnote: Mangosteen frukt og krydder

Hjertenoter: Cocobolotre, mangosteen blomst, og cappucino.

Bunnoter: Ambermelk, ambermusk, balsam og røkelse.

Stil:

Glittrende, sensuell og varm.

In control av Britney Spears - seriøst den beste fra hun! voksen, varm og yummy orientalsk parfyme.

Beskrivelse:

sensual, exotic, sweet, feminine, sexy fragrance.

Fragrance notes: loquat fruit, midnight orchid, creme brulee, black vanilla bean, tonka crystals, sugared sandalwood, musk.

Endret av Linda644
Skrevet

Jeg har nesten ikke hørt om parfymene som var på den listen... :sjenert:

Eneste jeg kunne tenkt meg, er beverly Hills eller noe slikt :)

Skrevet (endret)

Eg kunne tenkt meg Babydoll...

Endret av Discokula
Skrevet

Jeg bestilte Madame Rochas til farmor, hun skal få den til jul.

Skrevet

Madame Rochas er en god gammel klassiker Rosenrød. Jeg har den ikke selv, men synes faktisk den er ganske ok.

Tror ikke det var noe spesielt for meg der nå - kanskje Jean Desprez - Bal A Versailles eller Rochas - Tocade. Dette er varme krydrede dufter. Har ikke prøvd noen av dem, men har hatt dem i kikkerten.

105,- for SJP Lovely var jo råbillig da. Har aldri hatt den, men synes den er ok.

Ellers var det endel lette ungdomsparfymer som er et bedre alternativ til Escada sine sommerdufter.

Sjekk ut Salvatore Ferragamo - Incanto Charms og Incanto Dream (den siste er søtest) Vet ikke om de er å finne her i Norge, men er iallefall veldig populære i utlandet. Datteren min har begge, og liker aller best Incanto Dream.

Det er flere fra Bvlgari på salg også, synes det er ganske mye bra i det merket. Jeg har BLV Notte Pour Femme som er fin på dagtid, hehe - skal visst være mørk sjokolade og vodka i den. Liker også litt Rose Essentielle og Pour Femme (den vanlige) Hadde Omnia vært på tilbud, hadde jeg tatt den.

Gjest Drua ikke innlogget
Skrevet
105,- for SJP Lovely var jo råbillig da. Har aldri hatt den, men synes den er ok.

Den har jeg kjøpt, for det var jo en helt latterlig pris :-D

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Denne må jeg ha på mine innlegg så jeg husker tilbudet! :-D

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
jeg tenkte på cashmere mist fra dkny, men dette ser da så pussig ut. er det bare en beholder, eller hva?

http://us.strawberrynet.com/productDetail....76&goChar=D

vurderte 5th avenue i går kveld, men nå var den borte, så salget går vel unna.

Det der er Cashmere Mist i fast form, altså en slags krem du påfører med fingrene. Ellers en fantastisk parfyme.

Skrevet
Det der er Cashmere Mist i fast form, altså en slags krem du påfører med fingrene. Ellers en fantastisk parfyme.

ok, takk for svar! :)

hmm, krem altså... ikke helt hva jeg er ute etter.

Skrevet

Jeg har bestilt SJP's Lovely. Har brukt opp en 30 ml av den før og har hatt lyst til å kjøpe den igjen.

Takk for tipset! :)

Skrevet

Å nei, jeg hadde så lyst på 5th avenue. Min er snart tom:(

Kjipt at de ikke har noe fra Calvin Klein på tilbud.

De fleste de har kjenner jeg ikke..

Skrevet

Tusen takk for tipset. Nå fikk jeg en parfyme jeg har lett i årevis etter til halv pris! :)

Skrevet
Å nei, jeg hadde så lyst på 5th avenue. Min er snart tom:(

Kjipt at de ikke har noe fra Calvin Klein på tilbud.

De fleste de har kjenner jeg ikke..

Så ergelig! De hadde 30ml 5th Avenue råbillig, men er sikkert utsolgt.

Tusen takk for tipset. Nå fikk jeg en parfyme jeg har lett i årevis etter til halv pris! :)

Ja ... Vi er jo nysgjerrig da .. Få høre hvem det er da :)

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Er det noen som kan tipse om parfyme til samboeren min?

Jean Paul, og Hugo lukter godt på han, men jeg har lyst til å finne en ny duft....

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Jeg trenger forsåvidt noen tips til meg selv også....

Nå bruker jeg Very Valentino gold og silver, Britney Spears Fantasy, og Aqua de Gio. Jeg har også brukt Jean Paul Gaultier Classique i mange år. Nå ønsker jeg meg en ny vinterduft, så det er supert hvis noen har noen tips! :-D

Skrevet

Og jeg trenger tips om en annen parfyme som passer til en litt eldre dame, har nemlig to bestemødre og har ikke lyst til å gi dem den samme duften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...