Gå til innhold

Valgets kval--hvilken sommerparfyme?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Hei,

Jeg er normalt sett typen som liker krydrete parfymer, men foretrekker noe lettere når vår og sommer kommer. Jeg har akkurat vært i parfymeriet, og sitter med to forskjellige her, en på hvert håndledd. Men jeg klarer ikke bestemme meg, og burde vel ikke strengt tatt kjøpe begge, heller :roll:

Så valget er: T Girl (den nyeste) fra Hilfiger eller L'eau d'Issey?? Fra før har jeg DKNY, Light Blue og Cool Water i denne sjangeren, men forandring fryder..

Hjelp meg å bestemme meg!

M :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L'eau d'issey synes jeg er ensiker vinner uansett! Har ikke luktet på den andre du likte.

Har i det siste "sniffa" litt på Escadas sommerduft Ibiza Hippie, og greier ikke å besteme meg for om jeg liker den eller ikke! Egentlig liker jeg den! Tror jeg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Takk, Cilla:D

Egentlig tror jeg det blir L'eau d'Issey---den andre kan jeg knapt kjenne lukten av etter to timers testing, ikke akkurat imponerende.

Ibiza Hippie har jeg ikke sett enda, men som oftest har jeg ikke likt Escadas sommerdufter. Er denne også like fruktig som de forrige???

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura er veldig lett og god, bruker alltid den om sommeren! :wink: Men selv om den lukter lett på meg, så kan det hende at lukten blir helt annerledes på deg. Men uansett, den liker jeg veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var vel ganske lik fjorårets. Fikk i tak i den (het den noe med tropical....) kommer vel til å lure like lenge i år at den er utsolgt når jeg har bestemt meg.

På strawberrynet kostet den bare 195 kr. Har du sjekket d'issey? Koster den under 200 kr slipper du å fortolle den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper aldri parfyme på anbefaling av andre jeg. jeg prøver dem og venter en halvtime. hvis den da lukter godt på min hud kjøper jeg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med den nye fra Chanel? Chance, heter den. Fresh, but sensual everyday sence... (Eve magazine). Skal ut å fly i dag, og tenkte jeg skulle lukte på den. £35 for 50 ml.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Chance testet jeg i helgen. Koster her 430,- for 50ml, så det er ikke så mye å spare på tax free. Men: den er VELDIG lik Mademoiselle, bortsett fra at jeg definitivt ikke liker lukten som sitter igjen etter noen timer.Mens Mademoiselle liker jeg kjempegodt. Men folk er forskjellige---og takk og pris for det. Jeg er ute etter noe lettere til sommeren, noe som lukter litt som nyvaskede klær. DKNY er en favoritt i sjangeren, men vil gjerne ha flere. Tror egentlig jeg har bestemt meg for å kjøpe L'eau d'Issey. Laura brukte jeg tidligere, men nå synes jeg "alle" bruker den. Ikke rart, den er jo god.....

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eau d'issey er den eneste parfymen som lukter noe godt på meg.

den pleier jo forsåvidt alltid å komme i en sommervariant som trygt kan brukes i sola også, men lukten pleier å være litt svak på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Forresten het fjorårets Escada-duft Sexy Graffiti, men disse duftene er ikke min ting i det hele tatt.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...