fuerza Skrevet 22. oktober 2007 #1 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan gjør jeg det? Og hva trenger jeg? *grønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan gjør jeg det? Og hva trenger jeg? *grønn* Det er super enkelt, min veninnens sønn lagde skrin med dette i fjor til jul, da var han 5 år.. man kan gjøre det så enkelt eller så avansert som man vil. Hvis du ikke har gjort det før får man start sett i de fleste hobbybutikker, dvs noen servietter, lim, rulle og en enkel forklaring.jeg synes tre er det beste å feste ting på, men det er selvsagt en smakssak... lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober 2007 takktakk Innbiller meg at slik hobbysett er litt dyre..og jeg er student så ikke så mye å avse. Kan man bruke vanlig scotch- flytende lim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. oktober 2007 #4 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg anbefaler også en "startpakke". Den inneholder det nødvendige for å komme i gang, samt en forklaring. Og som det blir sagt over meg her, tre er enklest å begynne med.. Ellers tror jeg du vil finne noen tråder om decoupage inne på "hus, hage, hobby-" forumet, om du søker litt... Lykke til, det er veldig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. oktober 2007 #5 Del Skrevet 22. oktober 2007 takktakk Innbiller meg at slik hobbysett er litt dyre..og jeg er student så ikke så mye å avse. Kan man bruke vanlig scotch- flytende lim? Tror pakkene kan kjøpes i forskjellig størrelse. Men selfølgelig kan du kjøpe lakk, pensel, servietter o.l. hver for seg. Man trenger spesiallakk (tror det står at den er for tre, kartong m.m.), men dette vet de på forretningen. Og til å begynne med, klarer man seg med en pensel, og den trenger ikke være av det dyreste slaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 22. oktober 2007 Takk for hjelp! Er veldig gira til å komme i gang merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Del Skrevet 22. oktober 2007 hva med å søke på panduro så finner du ut hvor mye et lite startsett koster, tro faktisk ikke de er så dyre, første gangen jeg prøvde kjøpte jeg og en veninne et slikt sett sammen, du kan jo evt invitere til juleverksted og alle tar med seg en treting, en pakke servietter og en av de tingene man ellers trenger, da ser dere fort om dere liker det eller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 22. oktober 2007 hva med å søke på panduro så finner du ut hvor mye et lite startsett koster, tro faktisk ikke de er så dyre, første gangen jeg prøvde kjøpte jeg og en veninne et slikt sett sammen, du kan jo evt invitere til juleverksted og alle tar med seg en treting, en pakke servietter og en av de tingene man ellers trenger, da ser dere fort om dere liker det eller ikke.... Det var lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #9 Del Skrevet 22. oktober 2007 ps glemte å nevne at billige treting kan man ofte kjøpe på rimi, de skrinene jeg nevnte over som min veninnes sønn brukte kostet vel 20,- på rimi, og servietter får du billig på plantasjen, matbutikker, nille osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå