Tiriltunge Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Nå kommer kanskje et litt sært spørsmål, men hvordan ville dere reagert/tenkt hvis dere så ei jente i garderoben/dusjen med store blåmerker/blodutredelser på rompa? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Tenkt at hun sikkert hadde det moro i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Godt spørsmål. Det er jo mange muligheter for hvordan hun har fått blåmerkene. Hun kan ha vært på aketur.... Siden du spør på seksualitet, antar jeg at det er en annen grunn. Da spørs det om det er frivillig eller ikke. Er det frivillig er det jo greit. Hadde nok ikke dusjet offentlig om jeg var blitt skambanket. Det koker nok ned til at jeg ikke hadde gjort noe, hvis det ikke var en jeg kjente. Hadde jeg kjent jenta ville jeg snakket med henne. ( her kommer nemlig frivilligheten inn i bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CumGrandSalis Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Da tenker jeg at hun har slått seg. Jeg får lett blåmerker sjøl, og rompa er ofte i veien, så den får gjennomgå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg ville stjålet meg til å kikke litt på merkene for å prøve å avgjøre om de var av den frivillige sorten. Om de var det, ville jeg nok smilt til henne og snudd ryggen til. Markert at vi var "av samme, sjeldne, sorten", og for en skjelden gang kunne vise at jeg er stolt av det. Man skambankes normalt ikke på stumpen, så sannsynlig er det merker etter frivillig spanking, :blunke: eller at jenta har falt og slått seg. Mulig jeg ville snakka med henne om "hemmeligheten". Dersom det skulle vise seg at hun var "ufrivillig" merka, ville jeg tilbudt meg å hjelpe henne ut av mishandlinga. Det er få som skjønner forskjellen på spank og bank, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 8. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 8. april 2003 Siden du spør på seksualitet, antar jeg at det er en annen grunn. Vel, jeg lurte jo litt på hvor jeg skulle legge det, da, men det har jo definitivt med seksualitet å gjøre i utgangspunktet, så da fant jeg ut at det passa her... 8) Tenkt at hun sikkert hadde det moro i natt... Det kan du være sikker på! Da tenker jeg at hun har slått seg. Jeg får lett blåmerker sjøl, og rompa er ofte i veien, så den får gjennomgå. Jeg får også veldig lett blåmerker, men kan ikke huske at jeg har klart å få det på rompa uten at det har vært med vilje... Den er jo ganske godt polstra, da! (Min, i hvert fall... ) Markert at vi var "av samme, sjeldne, sorten", og for en skjelden gang kunne vise at jeg er stolt av det. Det er nettopp det jeg er, stolt av merkene mine , men jeg er fryktelig usikker på hvordan andre reagerer på de. Men, som det ble nevnt her, det er vel ikke akkurat vanlig at man dusjer offentlig hvis man har fått bank... Forøvrig, Revetispa, ville jeg satt stor pris på "gjenkjennelsen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. april 2003 #7 Del Skrevet 8. april 2003 En venninne av meg har sine største seksuelle opplevelser mens hun blir slått og jeg vet ikke hva. Noen bare liker det sånn. En gang jeg hadde vært på to ukers HV-øvelse så jeg også sånn ut, og jeg fikk nesten sosialangst på treningen. For at folk enten trodde jeg ble slått hjemme - ikke frivillig - eller at de satte meg i "liker å bli slått"-båsen. Og så mye fordommer og uvitenhet om dette, ville jeg ikke likt det. Men hadde jeg vært der, så hadde jeg ikke skjemmes for å dusje med andre - hadde jeg blitt banket hjemme - ufrivillig - hadde jeg også dusjet hjemme. Men det er meg - jeg vet ikke hva andre tenker om det, men hvis du er bekymret kan du spørre. Og hvis du kjenner henne så godt at du kanskje kjenner hennes seksuelle preferanser, elle rkunne ha gjort det da, så er det vel også greit å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 8. april 2003 #8 Del Skrevet 8. april 2003 Men det første jeg hadde tenkt på var ikke om hun hadde hatt litt tøff sex da. Jeg ville tenkt stakkar, lurer på hvor hun har falt og slått seg så stygt henne? Kanskje hun har vært på skogstur og falt. Eller kanskje hun var full og danset og falt på en seksarmet lysestake - det har jeg gjort og jammen var rompa mi fargerik etter det ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 8. april 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. april 2003 Eller kanskje hun var full og danset og falt på en seksarmet lysestake - det har jeg gjort og jammen var rompa mi fargerik etter det ja hehe Det hørtes ikke noe godt ut, nei! Ble det merker etter alle seks armene? Men det er meg - jeg vet ikke hva andre tenker om det' date=' men hvis du er bekymret kan du spørre. Og hvis du kjenner henne så godt at du kanskje kjenner hennes seksuelle preferanser, elle rkunne ha gjort det da, så er det vel også greit å spørre.[/quote'] Tror kanskje du har misforstått litt her, Tusenfryd, dette gjelder ikke noen jeg kjenner, men faktisk meg. Det er mine merker det her er snakk om... :oops: Og derfor altså interessert i å vite hva folk synes. Jeg er, som sagt over, stolt av merkene mine, men også fryktelig nysgjerrig... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. april 2003 #10 Del Skrevet 8. april 2003 Ja, men hvis det er deg - ja, du har jo fått litt tanker om hva andre tenker om deg da. Jeg hadde gått hjem hvis jeg var flau over dem, men vist dem frem som du hvis du er stolt av dem. da gjør du det - men må regne med noen blikk. Det fikk jeg da jeg kom med mine i hvert fall, og noe så obskurt som en vanlig HV-øvelse var det ingen som gjettet seg til - folks fantasi er ganske skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 8. april 2003 #11 Del Skrevet 8. april 2003 Hehe, det stemmer Tusenfryd. Jeg har et arr (type stort) på hofta, etter en militær øvelse, og får noen blikk i garderoben på treningssenteret. Har en venninne som stadig får blåmerker på armene etc., og hun opplever hele tiden at, spesielt eldre, damer ser alvorlig på henne, og sier "se og kom deg vekk fra ham!!". Hun har ikke hjerte til å fortelle at hun bare har trent litt hardt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 Hanky panky Eller kanskje hun rett og slett bare har falt og slått seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. april 2003 #13 Del Skrevet 9. april 2003 Blå rompe.... Du skal se hun falt av hesten...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 9. april 2003 #14 Del Skrevet 9. april 2003 Det hørtes ikke noe godt ut, nei! Ble det merker etter alle seks armene? :-? Haha lysestaken ble totalvrak og det ble rompa mi og. Med streker og bulker og alt mulig. Ikke fint - men jeg ville vel kanskje ikke vist den i dusjen heller da - hadde syns det var litt teit å si at jeg hadde danset og bla bla - ja. Det var ikke fint i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. april 2003 #15 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg syklet omkapp på trehjulsykkel for ikke så lenge siden. Lårene fikk virkelig gjennomgå av styret og jeg så ikke ut etterpå! Svære saftige blåmerker på innsiden av lårene fra knærne og helt opp. Det ble ikke noe fellesdusj på meg en stund nei.... Regnet med at de færreste hadde svelget forklaringen..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 9. april 2003 #16 Del Skrevet 9. april 2003 haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå