Gå til innhold

Billige vennegaver


Aurela

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anisby_*

Jeg syntes det er koselig å kunne gi bort små gaver til mine venner og kommer derfor med noen forslag til gaver for en 50lapp.

Fine lys

En koselig duk

Bilde av dere to med en fin ramme

En god lippgloss

Et krus med en morsomt motiv

sokker med morro motiv

smykker fra glitter

hjemmelaget kalender for 2008

ganske sikker på at dette vil falle i samk og at du skal klare å få til noe av dette for en 50lapp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det er koselig å kunne gi bort små gaver til mine venner og kommer derfor med noen forslag til gaver for en 50lapp.

Fine lys

En koselig duk

Bilde av dere to med en fin ramme

En god lippgloss

Et krus med en morsomt motiv

sokker med morro motiv

smykker fra glitter

hjemmelaget kalender for 2008

ganske sikker på at dette vil falle i samk og at du skal klare å få til noe av dette for en 50lapp

Føyer bare til at jeg medlem her nå, ikke gjest lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok prøvd å tenke litt mer personlig dersom jeg var deg. eks, har du en veninne som liker skjerf votter osv kan du jo strikke det, til en som liker skiturer osv kan du strikke sitteunderlag, en som liker å lage mat kan du lage en enkel kokebok til, sjekke matsidene her og ellers på nettet, kjøpe en enkel ringpærm eller liten bok som du fyller med oppskrifter du vet hun vil like. en som liker å bake kan få morsomme kakeformer fra indiska, osv osv. liker de julepynt kan du kjøpe en litt flott julekule eller slike ting. Slike ting trenger ikke å være dyrt, men jeg synes de skal være personlige, dvs ikke bare gi det samme til alle for at alle skal få noe. men er helt enig i at jeg vil mye heler gi en gave til 50 lappen enn kjøpe meg noe stort til 500,-

Vil gjerne være superpersonlig, men i utgangspunktet syntes jeg der er vansklig nok å finne fine en gave til 50-lappen, om jeg ikke skal finne ca ti stykker..

Men, (fortsatt bare lufter tankene), kanskje jeg kunne lagd såpe til alle.. Liker selv ikke helt såpestykker, men fant et sett på panduro med peelingsåpestykker, og peeling er jo digg! Da blir det ca 20,- per pers. I tillegg kunne man jo fått noen machene peeling hansker (ja, man trenger engenlitg ikke det samtidig), og kanskje et fint lys i samme farge.. Machene og fint.. Tror kanskje det blir gave av dette.. Men, noen som har erfaring med å lage såpe/evt. lage såpe fra Pandurokitt?? Vansklig, noen tips??

Er fortsatt glad for ideer :) :)

Endret av jente89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være superpersonlig, men i utgangspunktet syntes jeg der er vansklig nok å finne fine en gave til 50-lappen, om jeg ikke skal finne ca ti stykker..

Men, (fortsatt bare lufter tankene), kanskje jeg kunne lagd såpe til alle.. Liker selv ikke helt såpestykker, men fant et sett på panduro med peelingsåpestykker, og peeling er jo digg! Da blir det ca 20,- per pers. I tillegg kunne man jo fått noen machene peeling hansker (ja, man trenger engenlitg ikke det samtidig), og kanskje et fint lys i samme farge.. Machene og fint.. Tror kanskje det blir gave av dette.. Men, noen som har erfaring med å lage såpe/evt. lage såpe fra Pandurokitt?? Vansklig, noen tips??

Er fortsatt glad for ideer :) :)

helt enig i at det er kjempevanskelig å gi noe som er personlig, derfor begynner jeg så tidlig som mulig, ellers hadde det vel aldri fungert. det jeg mente er vel mer i retning av, ikke kjøp såpe til alle hvis du vet at en av de som får den aldri vil bruke den uansett. gjør veldig lite om flere får den samme tingen, men det bør være noe som passer til den personen som får den. fler av mine venner har fått samme ting til jul, men da har det vært fordi de vil like den tingen. nok om det, hvis du trenger flere ideer hadde jeg kanskje prøvd å lage hjememlaget likør, det er kjempegodt og veldig enkelt å lage, hvis man bruker den billigste vodkaen, og ikke gir bort 1 liter til hver bør det kunne gå. såpe er en god ide, det samme kan hjemmelaget lys være ( panduro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moncler
Liker selv ikke helt såpestykker, men fant et sett på panduro med peelingsåpestykker, og peeling er jo digg!

Er fortsatt glad for ideer :) :)

Hva vasker du deg med da? Neida tuller. Såpestykker er kanskje kjedelig, men det er jo noe alle får brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Et fint smykke fra H&M, Cubus el., vanter, en fin kopp og en deilig te er alltid en vinner, et lite collage/album med bilder og små notiser fra tiden man har kjent hverandre.

For eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker å satse på ting som kan spises, drikkes eller brukes opp... :) Liker ikke å få dill dall selv, men er veldig glad i gaver... hehe! :)

Endret av Kveita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Shampo og balsam kjøpt på tilbud på H&M til 19,50 pr stk.

Dusjsåpe og bodylotion, samme som over.

Øredobber fra glitter, kappahl, ol butikker.

Hårstrikk, bånd, klemme el annet til håret.

Renseservietter du vet venninnen din bruker samt en marsipangris.

Jeg ville laget et koselig kort hvor jeg fortalte venninnen min hvorfor hun var spesiell for meg, pakket gaven fint inn og gitt en klem. Og helt enig; før bruke 50,- på en gave til 10 venninner enn 500,- på noe til meg selv. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest MinMadam

Pepperkakeformer! Ifjor kjøpte jeg små, litt uvanlige pepperkakeformer til vennene mine. (fant de på Indiska.) Jeg ga en form til hver, festet et vakkert lite kort på, der jeg skrev hvorfor akkurat DEN personen betydde mye for meg. Billig, lett og personlig.. lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo lage noen fine julekort, hvor du skriver en fin og personlig julehilsen til hver av dem. Og så legger du ved en god sjokolade :) Melkehjertene til Freia er ikke så dyre, men de er jo kjempesøte, med den fine teksten inni lokket osv. Har både fått og gitt de selv som en liten oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...