Gå til innhold

Desperate housewives sesong 4

Meaty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper serien fortsetter "5 år etter". Det var en kul vri.

Lurer på hvem Susan kysset ja. Gaby så litt "pløsete" ut. Var det hennes barn tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men, det kommer flere sessonger? kan ikke slutte slik, for, da vet jeg ikke hvem det var Susan kysset på slutten altså.

Produsentene har sagt at det blir 7 sesonger totalt, altså tre til. Har dessverre ikke linken her, men kan finnes gjennom imdb.com (Desperate housewives undersidene selvf.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god! Oh my god!!! SÅÅÅÅ spennende å se fortsettelsen nå da!!! Håper det snart kommer en ny sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke at vi liksom så fem år frem i tid, Susan hadde jo nettopp fått baby i den forrige episoden og alt var fint med Mike men heisann - hun er visst ikke sammen med han lenger nei. Får håpe det bare var noen som dagdrømte eller noe.

Lurer på om Gaby beholdt pengene forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::hakeslepp::overrasket:

Fy flate så utrolig spennende.

Hvor lenge er det til vi kan se neste episode nå da?????

Kan ikke vente så lenge... Vil se mere :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først nå fikk jeg sett.

WHAAAAAAAAAAAAT!!!! Hvem er han klysete mannen susan kyssa på? fyyyyy. jeg vil ha mike :sukk:

og såååå lenge til neste gang vi får sett noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra det som står på Wikipedia så vil sesong 5 faktisk finne sted 5 år etter sesong 4. Noe annet som tyder på dette er at ingen av de yngste skuespillerne (Julie, Scavo-barna etc.) er med i planene for denne sesongen. Og Nicolette Sheridan har heller ikke fornyet kontrakten, så da ble vi i hvert fall kvitt Edie.

Men hva med Miiiiike!?!??? :gråte: Hva skjer med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Nå har jeg endelig fått sett hele mølja, og det ble jo dritspennende :-D

Syntes det var litt morsomt med 5 år etter, men det er som om de har blitt for gamle.. :sjenert:

Jeg tenkte med en gang at det var Ian som susan kysset, han hadde jo litt sånn aksent da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke denne "5 år etter" vrien, jeg da... :sjenert:

Der vi laster ned stod det at nye episoder kommer til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herrejeemini. hva er det som skjer!

gaby ser jo helt sliten ut.. og den ungen var IKKE vakker :ler:

hun kunne jo ikke bli gravid (?) så da har de vel adoptert.

utrolig trist hvis det er "sant" at mike og susan ikke fikk det til sammen.. liker mike såååå godt.

ser jo også ut som tom og lynette har sitt å stri med hvis sønnene deres driver å stjeler biler for moroskyld :ler:

er det noen som forsto/vet hvordan den ordentlig Dylan, Katherine's første datter døde? for meg så det bare ut som hun lå kald i en kiste ellernoe.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naria
er det noen som forsto/vet hvordan den ordentlig Dylan, Katherine's første datter døde? for meg så det bare ut som hun lå kald i en kiste ellernoe.. :klø:

Hun prøvde å få tak i bamsen hun hadde fått av faren, som Katherine hadde plassert på toppen av skapet. Hele skapet veltet over henne.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at barna vi så Gabi løpe etter skulle være hennes. Helt ærlig håper jeg at hun og Carlos ikke får barn, de passer best som barnløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å.. mitt inntrykk var hvertfall at den lille ungen som løp var en veninne av "datteren" som satt på sengen. men jeg tror hun er adoptert. hun lignet jo overhode ikke på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Det er jo også mulig. Leste noe om at hvis Eva Longoria ble gravid, ville graviditeten hennes bli skrevet inn i serien. Så vidt jeg vet er hun ikke gravid, så da vil vel adopsjon være det mest naturlige.

Nå har jeg bare sett episoden en gang, og har ikke tilgang til den for øyeblikket, men lignet ikke han som Susan kysset litt på Adam? Altså eksen til Kathrine? Mulig jeg er helt på jordet her, og har som sagt ikke tilgang på min PC for tiden.

Blir veldig spennende å se neste sesong. Noen som vet når den er ment å starte opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå har jeg bare sett episoden en gang, og har ikke tilgang til den for øyeblikket, men lignet ikke han som Susan kysset litt på Adam? Altså eksen til Kathrine? Mulig jeg er helt på jordet her, og har som sagt ikke tilgang på min PC for tiden.

Neinei, jeg syns ikke de ligna i det hele tatt.

I følge abc.com som sender DH i USA er det nye episoder til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria
Neinei, jeg syns ikke de ligna i det hele tatt.

I følge abc.com som sender DH i USA er det nye episoder til høsten.

OK, da var det sjokket over at det ikke var Mike hun kysset som gjorde at fantasien min jobbet overtid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Har hatt det så travelt i det siste at jeg ikke har fått sett den, men i kveld skal jeg se den :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare sett episoden en gang, og har ikke tilgang til den for øyeblikket, men lignet ikke han som Susan kysset litt på Adam? Altså eksen til Kathrine?

Jeg synes også at han lignet på Adam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...