Amalie_85 Skrevet 6. mai 2008 #121 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva var det med hun dama som leide hos Gaby? Hun drev vel ikke med tatoveringer? Jeg så ikke hva som lå i skuffen bortsett fra malesakene. Var det narkotika? Var det malersaker? Trodde kanskje det var en notatbok der eller noe, så tenkte kanskje det var kundeboken hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 6. mai 2008 #122 Del Skrevet 6. mai 2008 Tipper at dattera til Tom Scavo (keyla eller noe sånt) betyr trøbbel framover i serien - ondskapsfull jente altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillros Skrevet 6. mai 2008 #123 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette er jo for sesong 4. Men jeg tenker sånn tilbake på sesong 1. Alt det styret med hun Dana. Faren til Zack sa jo at han ikke hadde drept Dana, men at hun fremdeles levde. Og i den barne kisten som faren hev i skjøen, fant jo politiet, og oppi der lå et lik av en kvinne tror jeg det var. Som var hugd opp. Også Tom sin far, var jo utro. Også hadde Lynett sagt til Tom vis han hadde vært utro, så hadde hun gått fra han. Så senere snakker Tom med faren, hvor han sier han har gjort noe som Lynett ikke ville likt. Fikk aldri med meg om hadde vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 6. mai 2008 #124 Del Skrevet 6. mai 2008 Tom hadde ikke vært utro, men hadde fått en unge med ei dame før han ble gift med Lynette. Han fikk ikke vite at han hadde ei datter før hun var 11 år og problemet var at han løyv til Lynette om hva han skulle p.g.a han skulle møte datteren. Moren til datteren ble skutt på matvarebutikken og døde. Dermed bor den lille jenta hos Tom og Lynette. Den lille jenta hater Lynette og hun er ondskapsfull. Tror det er p.g.a hun vil gjøre hevn på Lynette og ødelegge familien hennes som Lynette gjorde med hun lille sin. -- Jeg lurer også på hva som er i skuffen! Noe muffens der ja. Edie elsker jo andres rester, og jeg er enig med Effy. Hun lille jenta er virkelig ond og er trøbbel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. mai 2008 #125 Del Skrevet 8. mai 2008 Var det ikke små poser med kokain eller noe da? Det var i hvertfall noe hvitt stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. mai 2008 #126 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg tror også hun driver og selger stoff. Og fy så lite jeg liker hu dattera til Tom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #127 Del Skrevet 16. mai 2008 Har dere sett ep. 15 eller? Jeg bare storkoste meg da fruene hevnet seg på Edie!! Klassisk scene spør du meg! Han Wayne (er vel det han heter?) er vel ikke helt god, sånn som han kastet ut Dylan da gitt, er vel ikke hennes skyld at han ikke er faren vel. Når får vi vite hva som egentlig har skjedd der i gården, mon tro? Og Keyla er jo bare ond! Jeg er i mot å slå barn, men tror nesten jeg hadde gjort det samme som Lynette i den situasjonen. Håper den drittungen får seg en skikkelig lærepenge altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. mai 2008 #128 Del Skrevet 17. mai 2008 Så den i går kveld! Var på tide å få sagt det til Edie som det var ja! Og dumme Keyla, skjønner ikke at ett barn kan bli så slemt. Nesten så jeg håper barneværnet kommer å tar henne og ser hvor fint resten av familien egentlig har det så er bare ho som blir tatt vekk! Så var jeg imponert over størrelsen på ungen Susan fikk Jeg kan vel si at min blir heldigvis ikke så stor heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. mai 2008 #129 Del Skrevet 17. mai 2008 Men nå vet vi hvert fall sikkert at Dylan egentlig ikke er den hun er. Hun manglet jo arret på handa, så da er det jo ikke rart at hun ikke husker noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. mai 2008 #130 Del Skrevet 17. mai 2008 Syns synd i Edie jeg. Haha, ja babyen til Susan var den største og glatteste nyføde ungen jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 18. mai 2008 #131 Del Skrevet 18. mai 2008 Tipper at Edie blir skrevet ut av serien snart, begynner å bli lei av våset hennes. Det var bra at de andre fruene satte henne på plass! Lynette er i trøbbel etter hun slo Kayla ja... Jenta er virkelig ut etter å splitte familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 18. mai 2008 Tipper at Edie blir skrevet ut av serien snart, begynner å bli lei av våset hennes. Det var bra at de andre fruene satte henne på plass! Ja det hun gjør begynner å bli litt vel ensformig. Jeg trodde hun skulle forandre seg etter orkanen, da hun og Gaby hjalp hverandre. Men dengang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 18. mai 2008 #133 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg syns bare det er greit at Edie er ei bølle jeg! Kan jo ikke bare ha hygge i den serien! ;D Og håper alle finner ut hvor forferdelig hun lille er snart, jeg blir sur bare av å se på henne! (det er nok med EI bølle ok!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 18. mai 2008 (det er nok med EI bølle ok!) Du rodde deg fint inn igjen med den setningen, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 19. mai 2008 #135 Del Skrevet 19. mai 2008 jammen jeg hater små onde drittunger med tjukke sinte bryn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 19. mai 2008 #136 Del Skrevet 19. mai 2008 Syns synd i Edie jeg. Haha, ja babyen til Susan var den største og glatteste nyføde ungen jeg har sett. haha, ja. Var ikke bebissen født 4 uker for tidlig også :-D jammen jeg hater små onde drittunger med tjukke sinte bryn Tjokka-bryn med døve øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 19. mai 2008 #137 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er det ingen som har sett sesongavsluttningen? Jeg så den nettopp og akkurat nå ser jeg slik ut: Endret 19. mai 2008 av Naria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 19. mai 2008 #138 Del Skrevet 19. mai 2008 skal se den i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 19. mai 2008 #139 Del Skrevet 19. mai 2008 Vet du om det er planlagt flere sesonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 19. mai 2008 #140 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal se den når min kjære hopper i dusjen, da har han ingen grunn til å klage siden jeg satte den på mens han var opptatt med andre ting men what, sesongavslutning??? Så fort det skulle skje da! Håper det kommer mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå