Gå til innhold

Desperate housewives sesong 4

Meaty

Anbefalte innlegg

Åja, det stemmer det. Kom ny i går, da ser jeg vel den til helga! Hurra, regner med jeg ikke har tid før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amalie! Du MÅ så den med engang.

Det er så spennende at du må få presset inn 40 min ledig tid. Multitask, kvinne!

Edit: Så søtt med nisselue på bebien :fnise:

Endret av Tweek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Nå har jeg sett den siste episoden. Herregud for en drama!! Lurer på om hele familien til Lynette er borte.. Mary Alice sa jo i begynnelsen at en av de ville miste mannen sin, men det kan jo være både Lynette og Gabi. Noen som vet når vi får se nye episoder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På air dates guide er dette den siste episoden.. Tror ikke det kommer før en god stund. På ugly bettys air dates kommer datoene opp for neste år også så det kan jo ikke være det heller. Pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pokker at dere må lage sånne spilertråder, jeg klarer ikke å holde meg unna..... :sjenert:

Er det noen som vet når det begynner på TV2 igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåå nå har jeg sett episoden! :hakeslepp:

Hvem dør?? Tom kan jo ikke dø! :gråte: Jeg håper det er Victor som var ektemannen som skulle dø. Carlos overlever sikkert!

Huset til Karen virket jo sikkert, det var jo derfor Lynette og co. ville være i kjelleren hennes? Kjelleren er sikkert intakt...sånn at familien hennes overlevde!

Men så ble det jo sagt at de skulle miste en venn...så hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at det er en venn, men hun syke kjerringa fra chicago fløy jo ut døra bokstavelig talt..

Det kan jo også være idah? Vet ikke jeg, men jeg vet at jeg MÅ se den episoden en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett den siste episoden. Herregud for en drama!! Lurer på om hele familien til Lynette er borte.. Mary Alice sa jo i begynnelsen at en av de ville miste mannen sin, men det kan jo være både Lynette og Gabi. Noen som vet når vi får se nye episoder??

Det tok jammen meg av i siste episode ja!

Neste episode er om 12 dager :-)

Det er nedtelling til episodene på hjemmesidene til hver enkel serie, feks her: http://abc.go.com/primetime/desperate/index?pn=index

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuespilleren som spiller Victor "bekrefter" at det var han som døde til US weekly i hvertfall... (men med et show som Desperate Housewives kan man aldri være sikker)

US weekly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Ja, han var jo fortsatt mannen til Gabi, så det er godt mulig at han var den mannen som skulle dø.. Men jeg lurer fælt på denne vennen? Vi så jo alle fruene i livet etter orkanen, så hvem er det? Synes det er rart hvis de mener hu gærne dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaa nå har jeg sett episoden. Hvem er vennen som dør da?

gud så spennende, jeg vil se ny episode nå :gråte:

Men det er jo leeeenge til jo. Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er vel ida som dør.. Veninnen til mrs mcclusky.. HUn snakket jo i begynnelsen om at Ida var en venn noe hun ikke kunne si om lynette ettersom hun bare tok kontakt når hun trengte noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest over

Haha, gjesten som postet over her. Jeg er selvfølgelig ikke ts! Jeg har bare blitt vant til å skrive det på "navn" etter at jeg har postet mye i en tråd hvor jeg faktisk ER ts. Beklager. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager, det vil si ca 8 dager til tekst, er så mye lyder på den serien så jeg må ha tekst for å klare å skille ut hva de sier! Nååååå 8 dager er leeeenge det :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se starten igjen, og det ho sier er at 1 mister en ektemann (som vi da har skjønt er victor) og alle mister en venn. Så jeg tror ikke Ida som dør, for det er jo "bare" mrs mcclusky sin venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...