Gå til innhold

Desperate housewives sesong 4

Meaty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns lissom litt synd på Orson selv om han har vært dum. Men Mike var jo dum en gang i tiden han og! :sukk:

Masse rot jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat, er det nye epsioder?

Jeg fant aldri flere epsioder etter episoden etter tornadoen, så jeg trodde det ble sesongslutt pga streiken.

Hva skjedde i den siste episoden?

Er ikke dette tråden for spoling da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo...den er jo det :gjeiper:

Vet ikke hvor mange episoder det har vært nå etter tornadoen?? 2? 3?

Men hvertfall....episode 13 er den siste som har vært. Og Dylan blir stoppet av en politimann, som senere oppsøker ho igjen fordi han sier han er hennes far.

Julie hørte Orson snakke i søvne om at han var lei seg for at han hadde kjørt på Mike, så Mike tok ett oppgjør med han og har valgt å tilgi. Men han forteller det til sin hormonelle kone som løper over og kjefter på Orson forann Bree.

Så Orson må flytte ut! Og det er sååå trist.

Hva mer var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Hvordan kan Dylan vite at det er faren? Det kan jo bare være en psyko :sjenert:

Og så fortalte jo tvillingene til lynette at det var de som hadde tenkt på restauranten :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken
Lurer på hva han politifyren har i tankene jeg.

Han pønsker på noe skummelt. HUff. ..

Det tenkte jeg også!

Jeg så nemlig en episode på tv i dag, den episoden hvor fetteren til susan puler katherine. Da forteller han den kvelden for 12 år siden da katherine drepte mannen hennes. Som da var faren til Dylan? Dylan var da 6 år, og hvis faren ble drept den kvelden, hvem er da politimannen? Jeg lurer ogå på hva som er skjedd med Dylan, hun husker jo ingenting.. Ting som hun ville husket. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det. Han er jo død han ja. Hadde glemt det i farta.

Jeg tror ikke Dylan er Dylan. Jeg tror noe har skjedd med henne, og at dette er en annen. Man burde jo husket noe fra barndommen?

Lurer på om han kidnapper henne eller noe. Ettersom hun ikke skal si noe om at hun treffer han til sin mor. . .

Blir spennende å se framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaya83

Ååå, herregud.. Jeg vil også seee...

Noen som kan værsåsnill å sende meg sånn pm med info om hvor jeg kan få fatt i episodene? Jeg kan ikke noe om sånn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen det er jo ikke sikkert at ho virkerlig drepte han! For det får vi ikke se....vi ser jo bare at han blir slått!!!!

Men noe mystifistisk er det hvertfall uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken
Meeen det er jo ikke sikkert at ho virkerlig drepte han! For det får vi ikke se....vi ser jo bare at han blir slått!!!!

Men noe mystifistisk er det hvertfall uansett!

Men det er jo mest sannsynlig at det er han, hvem ellers skal ligge i graven hun besøkte i skogen?

OMG, kanskje det er den ekte Dylan :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan
Men det er jo mest sannsynlig at det er han, hvem ellers skal ligge i graven hun besøkte i skogen?

OMG, kanskje det er den ekte Dylan :sjokk:

Det tenkte jeg og på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiiiiiii jeg digger denne serien!!

Er det den 5 Mai ny episode kommer? Skjønte lite hva som sto innpå abc.com. Et sted sto det noe 9/8. På sneek-peek eller noe, sto det 5 mai.. Det er jo 1 uke fra episode 13 kom ut, så det stemmer nok. *gledeseg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg ser på denne siden :) Ny episode kommer 4.mai, så da kan vi laste den nes 5.mai. Du kan sjekke alle serier, du må bare skrive inn serien i adresselinjen der desperate housewives står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg ser på denne siden :) Ny episode kommer 4.mai, så da kan vi laste den nes 5.mai. Du kan sjekke alle serier, du må bare skrive inn serien i adresselinjen der desperate housewives står.

Oj, kuuuli side. Koffor finner aldri jeg sånne sider? Takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett episode 14 og! Den var ikke så spennende altså! Men men...alle episodene kan vel ikke være like spennende :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det med hun dama som leide hos Gaby? Hun drev vel ikke med tatoveringer? Jeg så ikke hva som lå i skuffen bortsett fra malesakene. Var det narkotika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...