Gå til innhold

Shopping og Champange


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
God jul til deg, frøken Body Shop!! :) Det ligg faktisk ei body shop maske (i rosa boks :) ) under juletreet til ei av mine venninner! Mango body butter har eg investert i sjølv :) Brukte idag! Trur du du får ein del frå Body shop produkter??? :) Takk for mange gode tips! Ser i signaturen din at du ventar bebis? Så gøy, gratulerar :) :)

Ha ein flott julekveld og kos deg med mat og pakkar :)

God jul :klem::nissevink:

God jul til deg også Discokula!

Likte du mango bodybutteret?

Det var ingen gaver fra bodyshop under treet til meg. Grunnen er vel i hovedsak at jeg får rabatter og da blir det dumt å kjøpe for full pris! MEN, det låg endel gaver under trær fra meg med bodyshop merket på ;)

Men, det var utrolig mye annet gøy under treet i år da!

Ja! Vi klarte å bli gravid på 2forsøk, og er kjempestolt over det! Prinsen min skal bli storebror og det er helt uvirkelig!

Hadde du ein fin kveld i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mango body butteret er genialt! Eg elskar lukta og konsistensen på det. Smurte det på dei tørre leggane mine etter barbering igår, det gjev ein herleg luksusfølelse! Wonderful! Mamma har også fått ein boks av meg. Las forresten i ei av dei små bøkene til Vendela at ho hadde den som favoritt :sjarmor:

Eg er også veldig glad i den der jojoba ansiktsskrubben, den må eg alltid ha i dusjen (beklagar om eg skriv opp igjen ting eg har skrive før, føler eg går litt i surr i dei ulike dagbøkene :sjenert: ).

Sikkert ei veldig koseleg jul for dykk sidan de har ein liten miniprins eller miniprinsesse i magen :hoppe: Håpar du får ein fin graviditet (eg kan ingenting om sånt...).

Håpar du får ein fin kveld ikveld :) Kor gammal er prinsen din? Han likar vel dei fine, fargerike rakettane som vert skotne opp ikveld kan eg tenkja meg :)

Vil ønska deg ein flott kveld og eit herleg år i 2008! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Prinsen er tre år. Men han sover nå! Det er deilig, alle tidligere nyttårsaftener har han vært våken lenge.

Han syns det var litt gøy med rakettene/bakkefyrverkeriet vi fyrte opp for hans del litt tidligere, men jeg takler jo ikke raketter selv, så det er like greit at han sover nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, Tigerjente! :klemmer:

3-åringen vår sovnet også i 23-tiden på nyttårsaften. Stakkaren fikk feber og var ikke i form i det hele tatt så vi tok kvelden ganske tidlig. Heldigvis var det kortvarig. I dag er han i barnehagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...