Gå til innhold

Shopping og Champange


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
:velkommen:

Blir spennende å følge med på handlingen din! :jepp:

Fikk du noe fint fra bokklubben?

Vi er nysgjerrige - er det hemmelig?

Må jo vente til jeg har fått henta den å sett selv hva det var da :fnise:

Men det var dette kjøkkensettet

litt for knallrødt, men jeg tenkte å male det eller noe sånt.

Tidligere har jeg også fått dette baderomssettet Det gjorde seg virkelig på badet mitt, som egentlig er stygt og ekkelt.

Så har jeg fått denne boken om økologisk mat Har fått noe for hun ene forfatteren der.

Prinsen har blitt meldt inn i barnas bokklubb, og jeg valgte å få velkomstgave i akkurat den klubben istedet for gavekort.

Da ble det Karsten og petras ABC

DVD - Elias og mysteriet ved lunormen

Den tykke boken om tassen

DVD - Lokomotivet Thomas og konduktørene

Også venter jeg på en DVD om elias til, den vil da kompletere vår samling med Elias filmer :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Velkommen som shoppeskribler. :cool:

Jeg er litt sent ute, men heisann og velkommen hit! Alltid hyggelig med nye fjes.

Takk begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo vente til jeg har fått henta den å sett selv hva det var da :fnise:

Men det var dette kjøkkensettet

litt for knallrødt, men jeg tenkte å male det eller noe sånt.

Tidligere har jeg også fått dette baderomssettet Det gjorde seg virkelig på badet mitt, som egentlig er stygt og ekkelt.

Så har jeg fått denne boken om økologisk mat Har fått noe for hun ene forfatteren der.

Prinsen har blitt meldt inn i barnas bokklubb, og jeg valgte å få velkomstgave i akkurat den klubben istedet for gavekort.

Da ble det Karsten og petras ABC

DVD - Elias og mysteriet ved lunormen

Den tykke boken om tassen

DVD - Lokomotivet Thomas og konduktørene

Også venter jeg på en DVD om elias til, den vil da kompletere vår samling med Elias filmer :filer:

Har forsøkt å melde meg inn i en bokklubb til i dag, får se om det kommer et gavekort til - vil også handle :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Har forsøkt å melde meg inn i en bokklubb til i dag, får se om det kommer et gavekort til - vil også handle :gråte:

Har du bare fått ett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

I morgen blir nok jeg fattig!!!

På senteret der jeg bodde/jobbet før har de bygga om en hel del butikker. Only og vero moda har flytta sammen, og skal ha åpningstilbud, 2 gensre for 100kr bla. annet. Får se hva mer de kan diske opp med. I tillegg fikk jeg sms om at Bik-Bok også åpner der, og jeg har gått å sikla etter en kjole der en stund nå. 20% rabatt på alt, + 50 % rabatt på alle bukser.

Jeg er på let etter ett par tynne hansker, ala de de har hatt på H&m i mange år nå. Noen som har sett??? Jeg fant ikke de der i år, og savner de. Jeg kjøpte uansett ett par på h&m og det var en stor skuff. De var nemlig alt for stor.

Kjøpte også hansker til prinsen.

+ Masse dill fra glitter. 7par øredobber, og tre par smykker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Var innom en annen H&m på torsdag og da fant jeg de hanskene jeg leita etter. Kjøpte likesågodt to par.. + to strømpebukser som jeg kan ha under kjoler.. Jeg er nemlig ikke helt med på leggings eller tights moten, føler jeg fikk nok av de når jeg var 4-5 og hadde rosa leggings med minnie mus collegegenser over.. :fnise:

Torsdag hadde de jo åpning på endel butikker på senteret, og jeg var innom veroModa å kjøpte to stk høyhalsa gensre i kjempedeilig myk strikk. De er sorte begge to og kosta 50kr stk. + ett gullsmykke i gull med masse store og små ringer.

På BikBok endte jeg endelig opp med kjolen jeg har drømt om i noen uker nå. http://www.bikbok.com gå inn på collection videre til dresses/skirts Nr. 4... Der er den i kvit, jeg kjøpte gull/champanjefarget.

Jeg elsker den, og det blir nok både julebord, jule og kanskje nyttårskjole i år.. tenkte variere litt med sko og accezzoarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en annen H&m på torsdag og da fant jeg de hanskene jeg leita etter. Kjøpte likesågodt to par.. + to strømpebukser som jeg kan ha under kjoler.. Jeg er nemlig ikke helt med på leggings eller tights moten, føler jeg fikk nok av de når jeg var 4-5 og hadde rosa leggings med minnie mus collegegenser over.. :fnise:

Torsdag hadde de jo åpning på endel butikker på senteret, og jeg var innom veroModa å kjøpte to stk høyhalsa gensre i kjempedeilig myk strikk. De er sorte begge to og kosta 50kr stk. + ett gullsmykke i gull med masse store og små ringer.

På BikBok endte jeg endelig opp med kjolen jeg har drømt om i noen uker nå. http://www.bikbok.com gå inn på collection videre til dresses/skirts Nr. 4... Der er den i kvit, jeg kjøpte gull/champanjefarget.

Jeg elsker den, og det blir nok både julebord, jule og kanskje nyttårskjole i år.. tenkte variere litt med sko og accezzoarer..

Kjolen var kjempefin!

Du verden som du shopper om dagen, finner ikke noe jeg har lyst på i butikkene, kanskje jeg må finne andre steder å lete :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Kjolen var kjempefin!

Du verden som du shopper om dagen, finner ikke noe jeg har lyst på i butikkene, kanskje jeg må finne andre steder å lete :klø:

Takk!

Ja, jeg går i butikker og finner noe når jeg ikke har penger. Da finner jeg som regel de tingene jeg absolutt har lyst på!

Noen som har bestil fra ellos i det siste, og som kan berolige meg litt ang. leveringstid?

Jeg har ikke noe særlig penger akkurat nå, og skal i julebord neste helg. Fant ut at jeg kunne bestille sko og jakke på ellos, for der slipper jeg å betale med en gang. Men, jeg er litt redd for at de ikke kommer til å komme før etter helgen.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tigerjente!

Jeg forstår det sånn at du jobber på Body Shop, og håper du kan hjelpe meg med en liten ting. :)

Jeg er på jakt etter en god body lotion. Er ikke fan av body butter, den blir alt for klissete. Vil ha en som er lett å smøre inn, trekker inn fort og som lukter godt, men ikke for sterkt. Syns mange av body butterene lukter for sterkt. Kjempe flott om du gidder komme med noen tips. :jepp:

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Svarte deg i din dagbok jeg Trekkoppfuglen.

Det er så utrolig deilig! Jeg er hjemme en tirsdagskveld på mange uker... Skal endelig få se greys igjen, men har nok falt helt utav handlingen, sist jeg så lå alle sammen på baderomsgulvet og gråt over Danny.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Takk Karamba..

Det ble en veldig fin kveld i går. deilig å få sett greys igjen, og også å få brukt litt tid sammen med sin kjære.

Fikk mail fra jossefsjons om 40% rabatt på den dyreste artikkelen, og 30% på resten, og det må jo jeg inn å se på.

Lurer på om jeg skal vente til jeg får den pakken jeg bestilte tidligere i uken, eller ikke. Får se det ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Bare sier det her jeg; jeg er desverre lite innom andre dagbøker. Men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. Har så godt som 100% stilling på jobben, og det har jeg aldri hatt før, :fnise: Så jeg er litt sliten. I morgen f.eks er det ut kl halv 9, jobbe til 17, også på møte. Kommer ikke hjem før 21.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sier det her jeg; jeg er desverre lite innom andre dagbøker. Men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. Har så godt som 100% stilling på jobben, og det har jeg aldri hatt før, :fnise: Så jeg er litt sliten. I morgen f.eks er det ut kl halv 9, jobbe til 17, også på møte. Kommer ikke hjem før 21.30.

Det skjønner jeg godt - vi er her når du kommer tilbake også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sier det her jeg; jeg er desverre lite innom andre dagbøker. Men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. Har så godt som 100% stilling på jobben, og det har jeg aldri hatt før, :fnise: Så jeg er litt sliten. I morgen f.eks er det ut kl halv 9, jobbe til 17, også på møte. Kommer ikke hjem før 21.30.

Har full forståelse for det! Har det ganske likt for tiden. Masse jobbing, kurs og møter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei hei.

Tenkte legge igjen en liten hilsen.. Leser jo innleggene dine i andre shoppingdagbøker så da syntes jeg det var på sin plass å legge igjen noen ord i din shoppingdagbok også. Liker veldig godt innleggene dine om Body Shop-produktene.. Har jobbet i søsterkjeden Accessorize i noen år, så jeg har vært under samme vinge (altså eier) som The Body Shop :) Nå er min 'karriere' i Accessorize over, så nå får jeg heller ikke rabatt på The Body Shop lenger.. :(

Jeg liker veldig godt juleproduktene til The Body Shop, men er ikke de som kom i år like som de som kom i fjor? Synes nesten det er litt rart at det ikke kommer nyheter.

Ellers var det trist å lese at Almond-serien forsvinner, for den liker jeg kjempegodt!!

Men men.. sånn er det bare!

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Hei Hei Mishca!

Kjekt å se noen som har jobbet under samme ledelse!

Noen av juleproduktene i år er de samme som i fjor. Dvs, cranberry og vanillaseriene er de samme, men med litt nye produkter bla. annet scrubb og håndsåpe. Ikke alle butikkene har fått alle produktene i år, og det er litt synd.

I år har vi også fått inn en ny serie som heter Rich plum, den er veldig deilig!

Er veldig synd med almondserien ja, for det er en serie som passer til dem som ikke liker sterke dufter o.l.

Vi får foresten inn den serien som skal ta over for almond i neste uke! Snakket med hovedkontoret ang. den i går, og den er vist kjempegod, men også i den fruktige avdelingen.

Var på nattåpent i går, og klarte å gå derfra uten å bruke en eneste krone!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

God jul til deg, frøken Body Shop!! :) Det ligg faktisk ei body shop maske (i rosa boks :) ) under juletreet til ei av mine venninner! Mango body butter har eg investert i sjølv :) Brukte idag! Trur du du får ein del frå Body shop produkter??? :) Takk for mange gode tips! Ser i signaturen din at du ventar bebis? Så gøy, gratulerar :) :)

Ha ein flott julekveld og kos deg med mat og pakkar :)

God jul :klem::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...