Gå til innhold

Berger-pledd i julegave

Bollefisen

Anbefalte innlegg

Skal gi Berger-pledd i julegave til flere unge par (fra bokklubb-gavekort), men ønsker å gi noe småtterier i tillegg. Tenkte å gi vin til de som drikker det, men vet ikke hva jeg skal finne på til de andre. Gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pledd pluss....

- ullsokker

- en god film

- kaffe/te/kakao

- konfekt

- popcorn

- bok

- cd

- duk som matcher

- varmepute/flaske

- vin/konjakk/likør

- abonnement på blad

feks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi kun pleddet, det er et dyrt pledd selv om du fikk det gratis. Det virker bare billig hvis du gir noe mer.

Helt uenig. Det er veldig koselig å gi en liten ting i tillegg! Blir mer en slags "temapakke" om det feks følger med en film og en pose popcorn, eller et par ullsokker, god te og en fin tekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi kun pleddet, det er et dyrt pledd selv om du fikk det gratis. Det virker bare billig hvis du gir noe mer.

De vet at Berger-pleddene er av god kvalitet. Har lyst å gi noe småtteri ved siden av, slik at det blir en slags kosepakke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moncler
De vet at Berger-pleddene er av god kvalitet. Har lyst å gi noe småtteri ved siden av, slik at det blir en slags kosepakke. :)

Hvorfor skal alt være så koselig hele tiden?....Bare jeg som sporer av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det holder med pleddet..

Ihvertfall hvis de ikke vet at du har fått det gratis. Litt flaut for de hvis du kommer med den "dyre" gaven. Og de bare har kjøpt "billig" (som de har betalt av egen lomme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Synes det holder med pleddet..

Ihvertfall hvis de ikke vet at du har fått det gratis. Litt flaut for de hvis du kommer med den "dyre" gaven. Og de bare har kjøpt "billig" (som de har betalt av egen lomme).

Den problematikken eksisterer ikke i dette tilfellet. Det er ikke til jevnaldrende venner, men - som jeg nevnte - til unge par, det blir en slags tante-gave fra meg til noen jeg ikke forventer å få noe tilbake fra. De vet jeg er flink til å finne ting på tilbud. ;)

Kommer til å velge noe av det som er foreslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, si det :fnise:

Til en forandring kan man jo lage noen ukoselige gaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...