Gå til innhold

SPOILER! Greys Anatomy (ses 3 & 4)

Nicky B

Anbefalte innlegg

NESTE GANG NOEN SKAL INN OG RØPE FOR HELE JÆVLA VERDEN HVA SOM SKJER I DISSE SERIENE FØR EPISODENE HAR BLITT VIST PÅ NORSKE SKJERMER, VENNLIGST SI MEEEEGET KLART IFRA I OVERSKRIFTEN AT HEI! HER RØPES TING, SÅ HVIS DU IKKE VIL VITE HVA SOM KOMMRE TIL Å SKJE, SÅ IKKE LES VIDERE!!!!!!!!!!!!!!!

Kanskje du burde lære deg hva "spoiler" betyr her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desverre er det bare en episode igjen, pga av teksforfatterstreiken i Hollywood.

Neeei :( Men du har helt rett, det er ikke satt opp flere airing dates på epguides.

Er avhengig av den serien. Gleder meg til å se episode 11 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nettopp sett episode 11. Blir så irritert på Meredith og Derek at de aldri kan komme til enighet. Syns nesten Meredith bare kan ha det så godt nå, Rose virker jo mye mer hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Jeg blir så irritert på dr. Hahn av og til.. Hvorfor kan hun ikke bare la Christina "scrub in" på operasjonene, når hun vet at hun er den flinkeste på det område.

Synes det var litt trist at det er endelig slutt mellom Derek og Meredith, hadde jeg håpet at de to skulle ende opp ilag til slutt :) Men jeg håper hun får en bedre storyline nå, synes de dro det litt for langt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke helt troen på at det er helt slutt mellom Meredith og Derek jeg da. For en stund kanskje, men neppe for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Jeg har ikke helt troen på at det er helt slutt mellom Meredith og Derek jeg da. For en stund kanskje, men neppe for godt.

Nei, det er vanskelig å tro at det er helt slutt. Men virker jo som om han er interessert i Rose da, eller kanskje det bare er for å dekke over det han føler for Meredith..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vanskelig å tro at det er helt slutt. Men virker jo som om han er interessert i Rose da, eller kanskje det bare er for å dekke over det han føler for Meredith..

Ja det kan jo være for å vise Meredith at han har valgmuligheter, og for å demonstrere at han ikke vil vente evig med at hun skal bli klar. Hadde han vært hodestups interessert i Rose ville han kanskje dumpet Meredith etter kysset, og ikke begynt å planlegge drømmehuset deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Mari_*

PP er privat praksis som addison har begynt i. en serie tatt ut i fra den gangen hun reise fra greys til det venne paret i california eller noe. og Lexie grey eller noe er ei jente i med mer tror jeg. har bare sett den siste episoden av sesong 3 for det er den som er kommet ut i norge.

noen som vet når det er og få kjøpt sesong 4 i norge? eller når den starter på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert på dr. Hahn av og til.. Hvorfor kan hun ikke bare la Christina "scrub in" på operasjonene, når hun vet at hun er den flinkeste på det område.

Synes det var litt trist at det er endelig slutt mellom Derek og Meredith, hadde jeg håpet at de to skulle ende opp ilag til slutt :) Men jeg håper hun får en bedre storyline nå, synes de dro det litt for langt ut

Fordi Christina er en åpent egoistisk fittekjerring som ikke gjør noe for andre, men ser ut til å tro at det er en selvfølge at andre bryr seg om henne og hennes problemer. Hun prater dritt til folk for å redusere selvtilliten deres, så hun kan profittere på det. Håper denne psykopatkjerringa gulper opp kaffe, får det i lungene og dør av lungebetennelse.

Hahn er ei lesbe med mindreverdighetskomplekser som gir seg utslag i hat mot andre som er flinke, særlig menn og christina (som i og for seg også er litt mann).

Derek er en stor drittsekk som hopper fra dame til dame og knuser hjerter. Hvis du bare vil ha sex, si ifra at du bare vil ha sex, din IDIOT. Og ikke bruk jenter som rebound girls. Asshole.

Alle de andre jentene er nevrotiske, og det er utrolig irriterende. Hvorfor er det ikke mulig å ha en serie med sånn halvveis følelsesmessig stabile damer, som er behagelig å ha med å gjøre? Det virker som om noen vil gi inntrykket av at en må være sånn Ally McBeal for å ha sjarm. Beeep. Wrong.

Da foretrekker jeg hun smålubne ortopeden (sjarm, søt), McSteamy (kul) og rødtoppen som forsvant (litt mannlig kinn, men utrolig fin personlighet). Ja, også er rose ganske fin, da. Men jeg savner de skikkelig Yasmin Bleeth/Donna D'Errico/Pamela Anderson babes'ene.

Endret av Transmogrifier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...