Gå til innhold

SPOILER! Greys Anatomy (ses 3 & 4)

Nicky B

Anbefalte innlegg

SPOILER!!

PP er Private Practice, den nye serien til rollefiguren Addison som flytter til LA og begynner å jobbe på en privatklinikk der.

Lexie er halv-lillesøsteren til Meredith.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Det har vel i bunn og grunn ikke skjedd så mye interessant.

Syns liksom den survingen til Meredith begynner å bli nok nå. Greit at hun har "abandonment issues" pga ustabil oppvekst, men nok får være nok. Hun får ta seg en tur til en psykolog eller noe for å bearbeide dette.

Christina burde også slutte å være "superkvinne" og bare sørge litt over Burke.

Ellers så er det ikke mye liv laga for George og Izzie.

Er litt spennende med hva som skjer for Alex og Rebecca da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Begynte å følge med på Greys Anatomy for ikke så lenge siden, og har hele tiden lurt veldig på hvorfor Izzie (spesielt), Grey og Christina ikke liker Callie? Izzie er jo direkte ekkel mot henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Noen som vet når sesong 4 kommer til norge.. De som fant ut at de skulle gi ut sesong tre på dvd før den ble ferdig på tv'enburde jo vært skutt.. Orker ikke laste ned heller for da dreper pc'en seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å følge med på Greys Anatomy for ikke så lenge siden, og har hele tiden lurt veldig på hvorfor Izzie (spesielt), Grey og Christina ikke liker Callie? Izzie er jo direkte ekkel mot henne...

Nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet i serien, men Izzie innbiller seg plutselig at hun og George er meant to be, og derfor legger hun Callie for hat.

Alle får et litt pussig forhold til Callie etter at hun gifter seg med George, siden de mener hele greia er en tabbe-gjort-i-fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet i serien, men Izzie innbiller seg plutselig at hun og George er meant to be, og derfor legger hun Callie for hat.

Alle får et litt pussig forhold til Callie etter at hun gifter seg med George, siden de mener hele greia er en tabbe-gjort-i-fylla.

digger Izzie og Christina....synes synd på Izzie jeg..hun er bare god,og legger så mye følelser i behandlingene,men får kjeft for at hun gjør det.

og det forholde hun hadde til Denny..og det uforglemmelige statet :

"Because I'll never be able to forgive you!"

"For dying?"

"NO! For making me love you!"

men hun derre merdihøna kan godt pakke seg ut av serien,noe mer falsk ekkel kjerring er det lenge siden de har vist på tven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl
digger Izzie og Christina....synes synd på Izzie jeg..hun er bare god,og legger så mye følelser i behandlingene,men får kjeft for at hun gjør det.

og det forholde hun hadde til Denny..og det uforglemmelige statet :

"Because I'll never be able to forgive you!"

"For dying?"

"NO! For making me love you!"

men hun derre merdihøna kan godt pakke seg ut av serien,noe mer falsk ekkel kjerring er det lenge siden de har vist på tven

Støtter denne fullt ut. Jeg synes faktisk Meredith er det minst sjarmerende mennesket i hele serien. Hun er så sur og frekk til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte veldig godt Izzie før, men etter at hun var ekkel mot Callie så liker jeg henne ikke lenger. Meredith har jeg heller ikke noe til overs for. George likte jeg også bedre før, men han er fortsatt ikke like ille som Izzie. Digger Cristina og Callie jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merdihøna?! :fnise:

Jeg likte veldig godt Izzie før, men etter at hun var ekkel mot Callie så liker jeg henne ikke lenger. Meredith har jeg heller ikke noe til overs for. George likte jeg også bedre før, men han er fortsatt ikke like ille som Izzie. Digger Cristina og Callie jeg.

Helt enig med La Luna- selv om jeg syns Christina kan bli litt mye "kontroll" til tider. Callie er absolutt favoritten!

Begynner å like Lexie godt også- syns siste episoden som gikk før jul (crash into me- part 2) var så rørende når hun sa til Christina at hun ikke hadde noen og Christina tok henne med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina er min favoritt også. Hun er beintøff, og helt nydelig :)

Fikk sansen for Dr. Erica Hahn i "crash into me (2)". Hun har alltid vært utrolig hard å komme inn på, men i den episoden fikk vi vite litt om hva som foregår i hodet hennes. Gleder meg til å se mer av henne fremover.

Hadde vært morsomt om hun og McSteamy ble et par. De passer sammen, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_May_*
Hva er pp?

Og hvem er Lexie?

Om noen hadde giddet og forklart hihi

Det kommer ny gruppr turnus leger---Lexie Grey... er en av dem :P

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når sesong 4 kommer til norge.. De som fant ut at de skulle gi ut sesong tre på dvd før den ble ferdig på tv'enburde jo vært skutt.. Orker ikke laste ned heller for da dreper pc'en seg selv.

Lurte litt selv på når sesong 4 kommer .... Jeg har kjøpt alle sesongene, så jeg har sett alle episoder. Greit så går man ikke glipp av noen+ at man slipper å vente til neste episode :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_May_*
hei=) har akkurat sett ferdig sesong 3 av Greys anatomy, og lurer fælt på hvordan det går med disse menneskene. Så kan noen si meg hvor dere ser episoder fra sesong 4? Klarer ikke vente=)=)

På forhånd takk.

Stine

SAMME HER :) ble ferdig med sesong 3 i går...Så er helt vill etter å få se vidre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det har vel i bunn og grunn ikke skjedd så mye interessant.

Syns liksom den survingen til Meredith begynner å bli nok nå. Greit at hun har "abandonment issues" pga ustabil oppvekst, men nok får være nok. Hun får ta seg en tur til en psykolog eller noe for å bearbeide dette.

Christina burde også slutte å være "superkvinne" og bare sørge litt over Burke.

Ellers så er det ikke mye liv laga for George og Izzie.

Er litt spennende med hva som skjer for Alex og Rebecca da...

Jaaa...Håper det blir litt spenning når det gjelder Alex og Rebecca :).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Begynner å like Lexie godt også- syns siste episoden som gikk før jul (crash into me- part 2) var så rørende når hun sa til Christina at hun ikke hadde noen og Christina tok henne med hjem.

Ja, helt enig! Til og begynne med synes jeg Lexie var skikkelig irriterende, men nå har jeg begynt å like henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er det bare en episode igjen, pga av teksforfatterstreiken i Hollywood.

Ellers så liker jeg Meredith best av alle rollefigurene jeg da, selv om jeg også synes hun godt kunne få litt bedre storylines snart. Callie derimot har jeg derimot ikke mye til overs for og jeg har heller ikke særlig sansen for George.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NESTE GANG NOEN SKAL INN OG RØPE FOR HELE JÆVLA VERDEN HVA SOM SKJER I DISSE SERIENE FØR EPISODENE HAR BLITT VIST PÅ NORSKE SKJERMER, VENNLIGST SI MEEEEGET KLART IFRA I OVERSKRIFTEN AT HEI! HER RØPES TING, SÅ HVIS DU IKKE VIL VITE HVA SOM KOMMRE TIL Å SKJE, SÅ IKKE LES VIDERE!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...