Gå til innhold

SPOILER! Greys Anatomy (ses 3 & 4)

Nicky B

Anbefalte innlegg

Har nettopp sett ferdig sesong 3 og begynt på sesong 4.

Har ikke fått tid til å se episode 2 og 3 av ses 4 enda, men må bare få uttrykke min irritasjon over Meredith(den jenta er dum!)George/Callie/ Izzie triangelet og Christina som ikke kan innrømme hva hun føler.

Helt utrolig at Burke forlot henne ved alteret. Tenkte liksom at det kunne skje, men dog.

Savner karakteren Burke, merker at han ble borte. Det samme med Addison. Blir ikke det samme å se henne i PP. Syns forøvrig at PP blir litt for "shiny, happy people" for min del. Veldig Hollywood. Men jeg fortsetter nok å se.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deborah

Meretdith er en svært så irriterende karakter. Forlot virkelig Burke Christina ved alteret? Jeg tror jeg skal få min kjære til å laste ned noen episoder for meg slik jeg også kommer litt på forskudd.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hva mener du med at hun er en irriterende karakter?? Jeg synes hun er kjempesøt, men litt distré :) Problemene med henne og Derek bygger på mye av det som skjedde i barndommen hennes.. noe som kommet fram hvis du ser sesong 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Meredith er helt ok, men er egentlig mer opptatt av George og det er egentlig på grunn av han at jeg ser på serien. Selv synes jeg Izzie og George passer godt sammen, så jeg håper det til slutt blir dem. Nå blir det jo spennende å se da, etter siste episode (jeg har sett alle episoder som til nå er vist på amerkansk fjernsyn).

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deborah

Etter min mening fremstår hun som ganske umoden og lite sosialintelligent. I tillegg driver hun jo på med "alle" og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Synes Meredith er helt ok, men er egentlig mer opptatt av George og det er egentlig på grunn av han at jeg ser på serien. Selv synes jeg Izzie og George passer godt sammen, så jeg håper det til slutt blir dem. Nå blir det jo spennende å se da, etter siste episode (jeg har sett alle episoder som til nå er vist på amerkansk fjernsyn).

Jeg er og spent på om det blir de to.. virker jo litt sånn. Nå har han jo fortalt Callie at han har ligget med Izzie, så er veldig spent på hva som skjer i neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper i grunn ikke at George feiger ut. Samtidig synes jeg litt synd på Callie også, men klarer liksom ikke å la være å heie på Izzie og George. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at hun er en irriterende karakter?? Jeg synes hun er kjempesøt, men litt distré :) Problemene med henne og Derek bygger på mye av det som skjedde i barndommen hennes.. noe som kommet fram hvis du ser sesong 4.

Det er nettopp dette som irriterer meg noe voldsomt med Mer. Ett eller annet sted må hun bare si til seg selv at nok er nok, ta seg sammen og satse på McDreamy. Mistenker at han blir sammen med Lexie, så føler Mer at hun virkelig har gjort noe dumt noe. Hun dytter jo alle som vil være glad i henne unna.

Jeg syns George er en skikkelig dust! Callie er en karakter jeg har blitt glad i og jeg syns ikke han skal oppføre seg sånn. Izzie var søt, men slik hun driver på med George så misliker jeg henne sterkt!

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hehe, samme her :) jeg likte Callie veldig godt i forrige sesong, men hittil synes jeg hun bare har vært sur og litt grinete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, samme her :) jeg likte Callie veldig godt i forrige sesong, men hittil synes jeg hun bare har vært sur og litt grinete..

Ikke så rart det. Hun prøver jo så godt hun kan å bli venn med de andre jentene som bare gjør narr av henne og nekter å slippe henne inn i fellesskapet.

Hadde blitt litt grinete jeg og, på George som alltid går til Izzie og Izzie som henger rundt George som ei flue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp dette som irriterer meg noe voldsomt med Mer. Ett eller annet sted må hun bare si til seg selv at nok er nok, ta seg sammen og satse på McDreamy. Mistenker at han blir sammen med Lexie, så føler Mer at hun virkelig har gjort noe dumt noe. Hun dytter jo alle som vil være glad i henne unna.

Grunnen til at Meredith dytter alle unna skyldes jo oppveksten hennes og at alle hun har vært glad i enten har forlatt henne eller aldri syntes at hun er vært god nok. Til og med Derek forstår det nå. Blir litt for lett å si at hun bare skal ta seg sammen synes jeg.

Tror/håper forøvrig ikke at Derek blir sammen med Lexie. Det hadde vært litt vel Days of Our Life... :fnise:

Heier litt på Izzy og George jeg også, selv om jeg sikkert burde holde med kona og George forøvrig er den største kyllingen jeg har sett på TV i veldig lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marihan
Grunnen til at Meredith dytter alle unna skyldes jo oppveksten hennes og at alle hun har vært glad i enten har forlatt henne eller aldri syntes at hun er vært god nok. Til og med Derek forstår det nå. Blir litt for lett å si at hun bare skal ta seg sammen synes jeg.

Tror/håper forøvrig ikke at Derek blir sammen med Lexie. Det hadde vært litt vel Days of Our Life... :fnise:

Heier litt på Izzy og George jeg også, selv om jeg sikkert burde holde med kona og George forøvrig er den største kyllingen jeg har sett på TV i veldig lang tid.

Uff, hvis Derek blir sammen med Lexie tror jeg at jeg kaster opp.. :fnise: hehe, neida.. men d ville blitt veldig rart og teit!! Holder og med Izzy og George, har hele tiden ment at giftemålet mellom George og Calllie var en stor tabbe, og det tror jeg de er klar over selv og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh.. Slike tråder som dette burde vært bannet fra mitt åsyn.. Jeg vet det står ting jeg ikke vil vite her, men alikevel bare måååå jeg lese.. *Løper avgårde og prøver å glemme alt som har blitt sagt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...