Gjest Mammen Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Min sønn ble døpt i januar, og nå ser jeg helst at en person til skulle vært fadder på min lille gutt. Er det mulig?
Kykkelikokos Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Tviler på at det er mulig. Å være fadder er vel strengt tatt bare en ting som står på papiret, men ikke har noe formell effekt. Hvorfor vil du ha en person til som fadder? Kan du ikke kalle denne personen for "Onkel NN" eller "Tante NN" og likevel gi denne personen en spesiell plass i barnets liv?
Gjest Mammen Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jo, klart det. Det er bare det at min bror var fadder på min lille gutt, og han hadde da nettopp fått seg dame. nå venter dem barn og jeg hadde mest tro på at hun også kunne vært fadder til mitt barn. De var jo sammen når lille gutt ble døpt. men jeg kjente henne ikke så godt da. men nå vil jeg gjerne, også som en bekreftelse til henne, om at hun er en "del av oss", at hun skal være fadder til mitt barn.
Kykkelikokos Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Kanskje hun kan være fadder hvis dere eventuelt får et nytt barn? Det finnes sikkert andre måter å få henne til å føle seg inkludert på
Gjest Mammen Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Lite trolig det blir flere barn nå Men jeg skal finne ut en måte for å få henne til å føle seg inkludert på Takk for svar!
Marianne Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror nok du kan sette inn faddere etterpå. Sjekk med kirkekontoret der du har døpt barnet ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå