Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at dette er en gammel tråd, men. Jeg fløy med Aeroflot Oslo-Moskva-Bangkok i februar i år, det var en helt grei tur! Ganske trangt om benplassen hvis man har lange ben da:) Grei nok flymat, og jo flyvertinnene snakket engelsk:) Flyplassen i Moskva har nok blitt oppgradert de siste årene, den har en stor taxfree, mange butikker, resturanter og noen fine(!) kaffebarer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg er sammen med en flyger.. Og vi flyr ikke med Aeroflot og Turkish Airlines.. Ikke Ryanair heller, men det er pga arbeidsforholdene.

Det sier seg selv at billige flyreiser fører til dårligere sikkerhet og dårlige arbeidsforhold.

Skrevet

Tror det skal MYE til før jeg setter foten i et sånt type fly!Det er den flytypen som topper ulykkesstatistikken hvert eneste år,tror jeg...Det er skikkelig gamle fly som det veldig ofte ikke er vedlikeholdsarbeid på,og iallefall ikke etter internasjonale regler.

Vet at mange fattige afrikanske land har kjøpt endel av de flyene,og folk der nede flyr ofte med livet som innsats.Kanskje en grunn til at det er billige billetter?...

Du veit ikke hva du snakker om.

Oslo - Moskva flyr Aeroflot Airbus A319 som er en svært vanlig vestlig flymaskin. SAS flyr og denne typen. De flyr og Sukhoj Superjet som er den aller nyeste flytypen fra Russland, og regnet som svært bra. Mellom Bangkok og Moskva flyr de Boeing 777-300 så å påstå at dette er de flytyper de oftest skjer ulykker med er fullstendig på trynet.

I tillegg er det svært lenge siden Aeroflot har hatt dødsulykker på sine internasjonale flygninger. Du må helt tilbake til tidlig 60 tall. Så sjekk hva du prater om før du skriver neste gang.

Skrevet

Dokumentasjon finnes på nettet,Toro.Hvis du som meg er over snittet interessert i fly,googler du sikkert mye forskjellig også.Blant annet forskjellige ulykkesstatistikker,ulike flytyper som blir brukt i de forskjellige land osv.Verre enn det, er det nemlig ikke :)

Forøvrig brukte jeg i innlegget endel ord som "jeg tror" osv,nettopp for å slippe å svare kverulerende folk som deg.Trådstarter spør om jeg/vi som leser dette,ville fløyet med dette flyselskapet,og på bakgrunn av hva JEG har lest meg til,så var svaret net.Ikke verre enn det,eller? ;)

Hvis du er så inntresert i fly som du påstår så burde du vist at de flyr Boeing 777 til Bangkok. Ikke noen gammel russisk skranglekjærre. Men du liker vel bedre å bruke tia på å spre dritt enn å sjekke fakta.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Trekker du fram og hisser deg opp for noe jeg mente - og TRODDE for 6 år siden? Skaff deg et liv.

Skrevet

Trekker du fram og hisser deg opp for noe jeg mente - og TRODDE for 6 år siden? Skaff deg et liv.

Skaff deg et liv selv uvitende kvinnfolk. Var ikke jeg som trakk opp tråden, men såpass evnet selvsagt ikke du å se.

Dessuten så var du helt på jordet i forhold til tiden den gang og, selv om de muligens fløy russiske fly på Bangkok den gang.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Skaff deg et liv selv uvitende kvinnfolk. Var ikke jeg som trakk opp tråden, men såpass evnet selvsagt ikke du å se.

Dessuten så var du helt på jordet i forhold til tiden den gang og, selv om de muligens fløy russiske fly på Bangkok den gang.

Og bortsett fra at du mener jeg er på jordet med det meste, så var poenget ditt hva?... Vet du, jeg merker at jeg er svært lite interessert i å bruke tid på sånne mennesker som deg. Du får krangle og hisse deg opp over noen andre, eller fortsette å hisse deg opp over to innlegg jeg skrev for snart 7 år siden. Hurra for deg som gidder det;-)

Jeg har derimot bedre ting å gjøre enn å bruke mer tid på deg. Lykke til videre!

Skrevet

Og bortsett fra at du mener jeg er på jordet med det meste, så var poenget ditt hva?... Vet du, jeg merker at jeg er svært lite interessert i å bruke tid på sånne mennesker som deg. Du får krangle og hisse deg opp over noen andre, eller fortsette å hisse deg opp over to innlegg jeg skrev for snart 7 år siden. Hurra for deg som gidder det;-)

Jeg har derimot bedre ting å gjøre enn å bruke mer tid på deg. Lykke til videre!

Selvsagt reaqerer jeg med rette når slike som deg er ute etter å spre dritt istedenfor fakta. For det var det du gjorde og svaret ditt viser hva slags hårsår drittunge du er som ikke tåler å bli satt på plass.

Skrevet

Jeg er sammen med en flyger.. Og vi flyr ikke med Aeroflot og Turkish Airlines.. Ikke Ryanair heller, men det er pga arbeidsforholdene.

Det sier seg selv at billige flyreiser fører til dårligere sikkerhet og dårlige arbeidsforhold.

Det er ikke dårlige arbeidsforhold i aeroflot, pilotene der får veldig bra betalt. Det er også masse nye fly der, og det er veldig lenge siden de har hatt en ulykke på internasjonale ruter.

Anonymous poster hash: 5f2fa...47d

• 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...