Gå til innhold

Hvilken bil drar damer?

Gjest Billars

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest Julie
Nyere Saab 9000???? det er ca 10 år siden den gikk ut av produksjon.

"Nyere" som i nyest blant de gamle, eller tilsvarende modell blant de nyeste.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For endel av oss er alle disse tingene bare det du sier. Vi har ingen interesse av hvordan de ser ut, og velger bare de tingene som holder lengst og som vekker minst oppsikt. Jeg føler at jeg må skifte både bil og mobil nå. De er blitt så gamle at folk kommenterer begge deler. Selv synes jeg forsåvidt de fungerer bra, men man lever i et sosialt samspill med andre og da må man til en viss grad innrette seg. Det kalles å velge minste motstands vei. (Og ja, både bilen og mobilen er riktig gamle...)

Tro det eller ei, men akkurat det sier mye om deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, det trenger ikke å gjenspeile mannen i det hele tatt.

Men "god" smak bestemmes i dette tilfellet ikke av penger. Dermed tenker jeg at valget av bil forteller meg noe om mannen.

Både enig og uenig. Bilen gjenspeiler mannen på en eller annen måte uansett. Derfor forteller valget av bil noe om mannen....helt overbevist om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg nok mange er uenige med deg. Noen legger sikkert mye i valg av bil, men for veldig mange så er det en "ting", et transportmiddel og intet mer......

Hvor mye kunne jeg si om deg utifra hvordan veske du brukte?

Det sier uansett noe om hvem du er og hva du vektlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogn uansett type er usexy etter min mening. Det skriker familiebil, småbarn, praktiskhet. Sikkert vel og bra til den bruken, men ikke egnet for å dra damer.

Jeg ser ikke to ganger på en fyr med stasjonsvogn. Ikke fordi mannen i seg selv er uinteressant, men fordi jeg går ut fra at han er opptatt småbarnsfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jeg helt enig i, og det er jo heller ikke noe nytt. Det er mulig at andre overtolker den betydning dette har, men den er der tilstede like fullt. Det er virkelighetsfjernt å benekte at ting vi omgir oss med betyr noe for mange. Noen bryr seg kanskje ikke om hvordan noe av det de har ser ut eller hva slags "merke" det er - men vi er mange som registrerer slikt også. Ikke vurderer på grunnlag av, men registrerer.

Eller kanskje det er nettopp det de gjør. De snobber andre veien. Det blir viktig å ikke ha noe som gjør at det kan oppfattes dithen at de tingene de omgir seg med kan oppfattes som statussymboler.

Og så lurer jeg på det samme som en annen i tråden her. Når damene her sier at en bil kun tar dem fra A til Å, og at det ikke spiller noen rolle hva slags bil det er eller hvordan den ser ut. Tenker dere det samme om klær, sko, vesker, møbler, mat osv. En her har svart at hun ikke bryr seg om hvordan noe som helst ser ut, men jeg ønsker svar fra flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_frk.fryd_*

Det er nok heile pakka som drar damer. Bil,mann,kjekt utseendeog masse sjarm.. he he

Gamel mann i strøken bil :nei:

ung strøken mann i gammel bil :klø:

gammel mann i gammel bil :Gjesp:

Støken ung mann i Støken spenstig bil :sikle:

Må nok henge meg på bil elskerene.:wow:

Det vanker en knall raud M3 i mine skitne fantasier,... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir egentlig fullstendig blaffen i om denne bilen drar damer eller ikke, men en sånn som dette skal jeg ha:

Linkylink

Hvilken som helst modell av dette merket holder egentlig i massevis for min del..

De vakre linjene og den brutale, sensuelle kraften står selvsagt i stil til eieren ;)

Endret av javac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvilken type dame du vil ha. Hvis du vil ha en dame som Big Brother-Jessica så kjører du en stylet bil med neonlys og hele den pakken.

Hvis du vil ha classy damer med smak (som meg), da velger du en svart elegant bil som ikke oser "prøver å kompensere for manglende "fyll inn her" ved å ha rask og rå bil". Det jeg prøver å si er at det ikke skal gå langt før bilen blir grusomt harry. :filer:

Jeg synes det er pinlig med testosteron-biler. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha classy damer med smak (som meg), da velger du en svart elegant bil som ikke oser "prøver å kompensere for manglende "fyll inn her" ved å ha rask og rå bil". Det jeg prøver å si er at det ikke skal gå langt før bilen blir grusomt harry. :filer:

Jupp. Fargen er helt klart det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om fargen og elegansen selvsagt ikke er viktigst i valg av bil utelukker i de tingene hverandre.

Man kan jo fint velge en "bra bil" og samtidig få med valg av eleganse og farge på kjøpet til slutt som en bonus.

Eller klarer ikke menn å se flere ting på en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
For å dra meg så er det om du kjører liten energieffektiv bil, elbil eller aller helst INGEN bil. Da ser jeg gjerne to ganger på deg.

:jepp:

Jeg må inrømme at ferrari-type biler er turn off.. Har litt fordommer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...