Gjest *Mim* Skrevet 22. januar 2008 #121 Del Skrevet 22. januar 2008 En Porsche Cayenne drar meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 22. januar 2008 #122 Del Skrevet 22. januar 2008 En Porsche Cayenne drar meg. Ikke enig. Gjerne en porsche (og da helst en sånn jeg linket til), men hvis jeg skal sjarmeres av en terrengbil, vil jeg heller ha en skikkelig engelsk traktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jegerinne Skrevet 22. januar 2008 #123 Del Skrevet 22. januar 2008 En Hummer. Eller en bil fra politiets hundepatrulje...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 22. januar 2008 #124 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke enig. Gjerne en porsche (og da helst en sånn jeg linket til), men hvis jeg skal sjarmeres av en terrengbil, vil jeg heller ha en skikkelig engelsk traktor. SUVer og kjøpesenter-jeeper er ingenting mot "the real deal". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #125 Del Skrevet 22. januar 2008 Ah! Skikkelig Porsche, jo. Den bilen jeg husker best fra da jeg var guttunge (sånn ca på 80-tallet) er denne. Lance fra Falcon Crest dro kanskje damer i den bilen på 80-tallet. Men ikke i dag, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #126 Del Skrevet 22. januar 2008 Lance fra Falcon Crest dro damer i sine røde sportsbil på 80-tallet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #127 Del Skrevet 22. januar 2008 Stemmer det at en mann med liten snopp kan kompensere med å kjøpe dyr bil? Eller blir han gjennomskuet? Hva slags bil vil du som kvinne at kjæresten skal ha? Ferrari til å skryte mest mulig, eller en fornuftig familiebil som viser at mannen er mer opptatt av økonomi, trafikksikkerhet, familie og hensynsfull kjøring? Dette spørsmålet er ikke økonomirelatert. Så blås i at Ferrari-duden sikkert har god råd, og at du velger han som har penger. Har selv en nokså normal familiebil, selv om jeg ikke har familie. den er i største laget for en matpakkekjører, men den var et godt kjøp. Den er på ingen måte stylet og imponerende. Bare fornuftig og kjedelig på alle vis. Er du mellom 16-18, så velger du vel kis pga bilen. Er du voksen, så driter du i bilen. Hva hjelper det med svær bil om det sitter et tomt hue bak rattet? Og gutta skjønner når de blir voksen at de behøver ikke presentere noe ved å gå for dyr bil. De vil ikke ha et tomt hue med blondt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 24. januar 2008 #128 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikke enig. Gjerne en porsche (og da helst en sånn jeg linket til), men hvis jeg skal sjarmeres av en terrengbil, vil jeg heller ha en skikkelig engelsk traktor. Sier meg enig med Helen Parr på det. Og til gjest over her: Det handler ikke om å velge mannen på grunn av bilen. Derimot er bilen et blant flere valg mannen har gjort, og som kan si noe om ham og hans smak (kan gjerne være en brukt og billig bil, men likevel er det smaken/valget av bil som signaliserer et eller annet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. januar 2008 #129 Del Skrevet 24. januar 2008 Helt klart en traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 24. januar 2008 #130 Del Skrevet 24. januar 2008 Sier meg enig med Helen Parr på det. Og til gjest over her: Det handler ikke om å velge mannen på grunn av bilen. Derimot er bilen et blant flere valg mannen har gjort, og som kan si noe om ham og hans smak (kan gjerne være en brukt og billig bil, men likevel er det smaken/valget av bil som signaliserer et eller annet). Jeg tror nok også at de aller, aller færreste menn velger bil med hensyn til hva som drar damer eller ikke. Å kjøpe en dyr og/eller spesiell bil har nok mer med å realisere drømmer å gjøre - noe som igjen er langt dypere festet enn status og oppmerksomhet. Får jeg meg en bil som Aston Martin DBS, så skal jeg umiddelbart etter kjøpet sette meg i førersetet og kjøre 6 måneder i strekk. Bare jeg. Alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 24. januar 2008 #131 Del Skrevet 24. januar 2008 En veteran Porsche 911 er også bra. SUV'er begynner dessverre å bli litt usexy. Jeg henger litt igjen i fortida, er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #132 Del Skrevet 25. januar 2008 Denne såklart ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 25. januar 2008 #133 Del Skrevet 25. januar 2008 Denne såklart ! Siden han som startet tråden hadde som overskrift "hva slags bil drar damer"...så mener du denne flate neonboksen er tingen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 25. januar 2008 #134 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Denne såklart ! Usj.. En amerikansk rett-frem-bil Skal man først ha en psykobørse, så ville jeg heller kanskje ha satset på McLaren F1 eller Koenigsegg CCX.. Endret 25. januar 2008 av javac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 25. januar 2008 #135 Del Skrevet 25. januar 2008 Usj.. En amerikansk rett-frem-bil Skal man først ha en psykobørse, så ville jeg heller kanskje ha satset på McLaren F1 eller Koenigsegg CCX.. Ikke verst utseende på de to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eline1986 Skrevet 25. januar 2008 #136 Del Skrevet 25. januar 2008 En veteran Porsche 911 er også bra. SUV'er begynner dessverre å bli litt usexy. Jeg henger litt igjen i fortida, er jeg redd. En eldre porsche 911 er noe jeg ønsker meg selv. litt for feminint for menn! BMW 3-serie derimot er fint, både eldre og nyere modeller! Det passer for en barsking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 25. januar 2008 #137 Del Skrevet 25. januar 2008 En veteran Porsche 911 er også bra. SUV'er begynner dessverre å bli litt usexy. Jeg henger litt igjen i fortida, er jeg redd. Ja, men det er jo DIN smak, og den er vel god nok. Spesielt for de som har de bilene. Synes det er fint jeg, at folk har forskjellig smak, og at vi ikke liker det samme alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 25. januar 2008 #138 Del Skrevet 25. januar 2008 Siden han som startet tråden hadde som overskrift "hva slags bil drar damer"...så mener du denne flate neonboksen er tingen?! Den funker da helt sikkert på noen den også. Også er det vel sånn at de bilene som gutta TROR trekker damer ikke alltid gjør det. Det er biler som gutta liker, og som de tror vi også synes er "toppen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 25. januar 2008 #139 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Ikke verst utseende på de to Nei. Slett ikke, men det er ikke først og fremst utseendet som gjør disse bilene interessante. Begge bilene er noen av de raskeste serieproduserte bilene som noen gang er laget. McLaren F1, som riktignok begynner å bli noen år gammel, egner seg egentlig dårlig som en bil man sjekker damer med. Førersetet sitter i midten av bilen og det er to svært ukomfortable passasjerseter bak (bilde). Jeg vet at Rowan Atkinson har eller hadde en slik bil, og jeg tror nok at den store bilinteressen hans var mer avgjørende enn hans drag på damene i valg av bil. Toppfarten til McLaren F1 er på ca. 370 km/t. Det var jo en Koenigsegg Tommy Sharif beviselig ikke klarte å håndtere på bane for en tid siden. Han dro faktisk rett ut i grøfta så jord og småstein skvatt rundt millionbilen. Koenigsegg har bevist sitt enorme potensiale på bane, og den offisielle og bekreftede toppfarten er i dag på nesten 388 km/t (gjelder CCR-modellen). Produsenten, som forøvrig er svensk, mener selv at bilen er god for en toppfart på 395 km/t. Koenigsegg satt forøvrig verdensrekord med CCR i 2005. Det finner forøvrig en video om dette her. Endret 25. januar 2008 av javac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 25. januar 2008 #140 Del Skrevet 25. januar 2008 Begge bilene er noen av de raskeste serieproduserte bilene som noen gang er laget. Produsenten, som forøvrig er svensk, mener selv at bilen er god for en toppfart på 395 km/t. Koenigsegg satt forøvrig verdensrekord med CCR i 2005. Det finner forøvrig en video om dette her. Der lærte jeg noe nytt i dag også, om fart og teknologi...han kjører fort, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå