MarianneE Skrevet 11. april 2003 #21 Del Skrevet 11. april 2003 Krysser alle fingre for at han skal vinne og at folk skjønner hva som er god musikk og ikke bare stemmer på fløtepusene som egentlig ikke kan synge.. Helt enig her! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 11. april 2003 #22 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg er stor fan av Kurt, han virker som et gjennomført herlig og dyktig menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 11. april 2003 #23 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg er stor fan av Kurt, han virker som et gjennomført herlig og dyktig menneske! Han virker både jordnær og sympatisk, og det ser ikke ut som om all oppstandelsen rundt hans talent har gått ham til hodet heller! Til tross for alt skrytet stikker han ikke nesa i sky, slik som sikkert enkelte andre ville ha gjort. Jeg ble forresten en smule overrasket da jeg hørte at han var tobarnsfar - det hadde jeg ikke helt forestilt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. april 2003 #24 Del Skrevet 14. april 2003 Fredag fikk vi Fenrik Lane-CD'n i posten hjemme, så den har blitt spilt mye i helga og mer skal det bli i påsken! Anbefales virkelig til alle Kurt-fans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #25 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg er Kurt fan!!! Han har en sinnsyk stemme! Og hva er alt dette snakket om at han ikke er pen?? Okay, så hadde han kanskje ikke fått en plass på catwalken, men snakk om glimt i øyet og utstråling!!! Jeg blir sjarmert helt i senk jeg! Forresten kunne jeg tenkt meg å høre ham synge en REM låt! Tror det kunne blitt veldig bra. Ble ikke helt overbevist av den Elton John framføringen, enda så stor fan jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #26 Del Skrevet 14. april 2003 Kurt har en fantastisk bra stemme! Synes det er rart at ingen allerede har oppdaget og gjort noe med talentet hans!!! Han har jo DEN flotte stemmen! Han har fremdeles mer å gi, selv om man ikke skulle tro det var mulig!! GOOOO, Kurt!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 15. april 2003 #27 Del Skrevet 15. april 2003 KURT ER BEST. Men jeg er enig med gjest om at den siste fremføringen ikke var den beste, men så har ikke Kurt stemme som passer så himla godt til Elten Jhon sine fløte myke sanger, heller da. Hadde vært gøy å hørt ham sunge REM eller mer U2, han passer best til å synge litt rocka låter, selv om stemmen er kjempe flott uansett. Men jeg kunne og tenkt meg å hørt ham synge en av heavyens ballader, er som regel mer trøkk i dem, det passer Kurt. Hvilket tema er det neste gang?? 70--tallet?? De nevnte noe med skinnskjegg, så jeg lurer på om det kan være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 15. april 2003 #28 Del Skrevet 15. april 2003 Hvilket tema er det neste gang?? 70--tallet?? De nevnte noe med skinnskjegg, så jeg lurer på om det kan være det. Temaet neste gang skulle være disco, så da blir det sikkert endel 70-tallsmusikk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #29 Del Skrevet 16. april 2003 DET HADDE VÆRT RÅ STILLIG OM KURT RØK UT NESTE GANG. DA KOMMER JEG TIL Å KOSE MEG. HAN ER IKKE DEN FLINKESTE TIL Å SYNGE. HADET KURT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. april 2003 #30 Del Skrevet 16. april 2003 DET HADDE VÆRT RÅ STILLIG OM KURT RØK UT NESTE GANG. DA KOMMER JEG TIL Å KOSE MEG. HAN ER IKKE DEN FLINKESTE TIL Å SYNGE. HADET KURT. :o???????????????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2003 #31 Del Skrevet 17. april 2003 Dersom Kurt ryker ut snart, så er det nok noen som blir skuffet. Men det er også mange som blir glade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. april 2003 #32 Del Skrevet 19. april 2003 Dersom Kurt ryker ut snart, så er det nok noen som blir skuffet. Men det er også mange som blir glade. Bare litt nysgjerrig på en begunnelse om hvorfor han ikke synger noe bra jeg... Kjempeflott at folk har ulike meninger, men det hadde vært moro og høre hva som er så dårlig med ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2003 #33 Del Skrevet 20. april 2003 Vi får håpe han ryker ut på fredag da, slik at dere kan sitte skuffende tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 20. april 2003 #34 Del Skrevet 20. april 2003 Vi får håpe han ryker ut på fredag da, slik at dere kan sitte skuffende tilbake. Jeg ler av deg... Hvor gammel er du egentlig???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. april 2003 #35 Del Skrevet 20. april 2003 Denne eller de gjestene som har skrevet inn svar på slutten, prøver den å ødelegge tråden her? Det er greit at vi har forskjellige meninger, men en plass går grensa. Jeg er ingen stor fan av Kurt, men jeg prøver allikevel ikke å ødelegge denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. april 2003 #36 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg skulle gjerne også hørt hvorfor du sier at han synger surt, det gjør han da virkelig ikke, enten du liker han eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 21. april 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg liker iallefall Kurt, og driter i om ikke alle andre gjør det. Og for dere andre som liker ham, en god nyhet (hvis dere har Kazaa): Sangene han har sunget på Idol finnes der, har lastet ned Skyfri Himmel, Hunting High And Low, Candle In The Wind og Stuck In A Moment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 21. april 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 21. april 2003 Og jammen fant jeg ikke The Day After Tomorrow også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. april 2003 #39 Del Skrevet 24. april 2003 Tenkte jeg bare skulle opplyse om at Kurt skal synge You're The First, The Last, My Everything på fredag, kan jo bli artig.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 25. april 2003 #40 Del Skrevet 25. april 2003 Tenkte jeg bare skulle opplyse om at Kurt skal synge You're The First' date= The Last, My Everything på fredag, kan jo bli artig.. :D Moro at han synger så mange ulike sanger, og jeg synes han synger alle veldig bra jeg. Spent på hvordan det går i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå