Gå til innhold

TV-shop.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest shopoholic

Hmmm... vet det kanskje høres patetisk ut, men er det noen som har prøvd noen produkter fra tv-shop?

da mener jeg noen av produktene som skal få deg slank og fin!!!

For eksempel orbitreck!!

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne ikke falle meg inn. Nå er jeg naturlig slank så problemstillingen er sånt sett ikke aktuell, men jeg heller til den oppfatning at hvis disse produktene var så geniale som det gis uttrykk for så ville det vært mye mer blest om dem og de ville vært i salg overalt.

Ikke la deg lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så kategorisk...

TV-shop selger jo ikke bare superfantastiske mirakelkremer.

Jeg synes verken det er patetisk eller flaut å si at jeg kjøpte en orbitrek på tilbud fra TV-shop da den gamle tredemølla hadde gjort sitt.

En orbitrek er en orbitrek, samme hvor du kjøper den. Og leter du litt på nett, så ser du at varianter av denne typen trolig er et av de mest kjente og solgte treningsapparater av billigutgavene som "vanlige folk" helst kjøper.

Jeg har hatt den i et halvt år eller noe slik, og den fungerer helt utmerket. Selvfølgelig er det ikke helt knirkefritt som på et treningsstudio, men gjør absolutt nytten :blunke: .

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så kategorisk...

TV-shop selger jo ikke bare superfantastiske mirakelkremer.

Nitha, jeg uttalte meg kanskje litt bastant, men det jeg primært siktet til var produkter som lover gull og grønne skoger uten særlig innsats.

De selger sikkert O.K. produkter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...