waco Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har lastet ned de nyeste Simpsons episodene og jeg vil si at de ikke egner seg for barn, tenk om femåringen spør, "mamma hva mente mente Krusty med at "hola baluba that whas 1998" når han henviser til kampanjen for kongressplass i 2003? Og neste scene er at et fly kjører inn i familien simpsons hus? Ja uff. Jeg liker ikke sånne tegnefilmer som får en til å stille spørsmål. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 Finnes det foreldre som lar barna sine se simpsons? :o Kanskje TV3 burde endret sendetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor skal ikke unger få se Simpsons, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2003 #4 Del Skrevet 7. april 2003 Har du noen gang sett en hel episode? (Kanskje vi tenker på forskjellig aldersgrupper..?..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. april 2003 #5 Del Skrevet 7. april 2003 Ser Simpsons daglig jeg, og ler like godt hver gang! Har du noen gang sett de tegnefilmene som sendes på frokost-tv da? De er virkelig ille. Ikke et snev av humor en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #6 Del Skrevet 7. april 2003 Simpsons er etter min mening morsom, satirisk og intelligent underholdning. Derimot er det ikke en tegnefilm for barn, slik mange later til å tro. TV3 kunne med fordel endret sendetidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 7. april 2003 Nånå.... dere misforstår, det er ikke det jeg mener... om simpsons er satirisk eller ikke, for det er alle enige om. Forstår kvinner og barn simpsons, det er et helt annet spørsmål, problemstillingene er ofte udefinerbare, og jenter har større vanskeligheter enn gutter til å sette pris på tegnefilmer og dataspill. Tror det er vanligere at jenter liker såpeoperaer som hotell cæsar, enn underholdningsserier som pakker inn ironi på en slik måte at den er uforståelig for kvinner flest. Hvorfor ellers skulle kvinnen Laila Dåvøy forby dataspill? Hvorfor ellers skriver feminsme.no at barn blir påvirket av barbiedokker? Man bør hysje damer i de fleste sammenhenger, når man ser hvor utilregnelig dere ofte er. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2003 #8 Del Skrevet 7. april 2003 Forstår nå simpsons jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. april 2003 #9 Del Skrevet 7. april 2003 Sønnen min har fått se Simpsons i et par år nå. Han synes det er kjempemorsomt, selv om han ikke tar alle poengene -og det er forsåvidt greit. Visst kan det være ting der som er vel drøyt, men det er etter min mening iallefall atskillig bedre enn South Park som noen forer ungene sine med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. april 2003 #10 Del Skrevet 7. april 2003 Jentungen ser Simpsons, ikke skjønner hun hva de sier heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. april 2003 #11 Del Skrevet 7. april 2003 Waco visste ikke du hadde barn....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. april 2003 #12 Del Skrevet 7. april 2003 Nå står ikke verden til påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. april 2003 #13 Del Skrevet 8. april 2003 At dere GIDDER å diskutere med Waco?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 8. april 2003 #14 Del Skrevet 8. april 2003 Er jeg ei uvanlig jente da? *ser på Simpsons og spiller dataspill og kan ikke fordra såpeoperaer* :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #15 Del Skrevet 8. april 2003 Waco er tydeligvis far..... Hvilken kvinne har våget å velge ham som sitt barns far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. april 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg er nok ingen pappa =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #17 Del Skrevet 8. april 2003 Nei vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå