Gå til innhold

Hvor mange kjøretimer tok du?


Alana

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

12.

Men er enda litt mørkeredd for å kjøre i Oslo, hater å være medpassasjer også, men det er fordi jeg både har mistet noen i biluliykker, og fordi jeg nesten havnet i en selv (var ikke sjåfør da). Jeg har ikke behov for å ha bil, selv om jeg kan erge meg over at buss, trikk osv går litt tregt...så er jeg takknemlig og bruker det, i stedet for å ha en egen bil...

Men jeg glemmer sikkert å kjøre snart...i alle fall, er det kun et luksusproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Jeg hadde vel 3 dobbelttimer utenom det obligatoriske, men dette var jo før den nye reformen da... Jeg hadde kjørt mye på forhånd, så første dobbelttime var sjekk av nivå. De to andre var kjøring i by, siden jeg hadde kjørt mest landevei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, oi! :reise:

Minst 30 timer. Men nå skal jeg aaaldri gjøre det igjen!! Så det var jo vel investerte kroner da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det obligatoriske, tror det var 12 timer. Men så kjørte jeg opp i Haugesund, skulle jeg tatt lappen i Oslo så hadde jeg nok trengt en del flere timer. Har kjørt i 12 år nå, men syns fortsatt Oslo-trafikken er fæl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så leeeenge siden, men syns jeg husker at jeg brukte 16 timer, men da hadde jeg aldri tatt i et ratt, og trodde at girspaken var noe man hengte vesken på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...